Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnusná Praha

04. 11. 2000
12
2
4101
Autor
Glum

Deprese..

Bezpočtem básníků opěvována Matička Praha Stověžatá Krasavice.. Je pěkně hnusná.. Je hnusná z rána V narvané tramvaji S nasranýmy ksichty V tramvaji co víc stojí Než jede.. Je hnusná večer Když se vracíš z kolbenky A v sámošce pátráš po cenovkách Jakou konzervu si dáš K véče.. Je hnusná v noci Když spíš.. Už mě sere výhled na panorama.. Nejlíp by bylo sebrat se A někam daleko jet Ale strach mám Že je hnusný celý svět..

2 názory

Anetté
24. 11. 2007
Dát tip
Ale i tak. Poslední věta mě zaujala a mám ráda Velký Písmena Ať žije demokracie a rozdílnost názorů. Tip.

Anetté
24. 11. 2007
Dát tip
Krásná Praha!

elfka_Sea
25. 09. 2004
Dát tip
chtělo by to napsat do hloubky ale to neva i tak to stojí za to

Angeri
21. 03. 2003
Dát tip
tak to moment, okrajová Praha je hnus, tojo, Kolbenka, no, to se nedivim, ale centrum náhodou miluju - pravda, v tramvaji se nadšených ksichtíků nedočkáš, jenže takovej Karlův most, Staromák, Malá strana ... nebýt těch věčně žaanících Italiánů a Němců, byla by to nádhera.

Monika
10. 07. 2001
Dát tip
Šíleně pesimistické,ale rozumím tomu,protože mám někdy stejné pocity. Taky mě to šokovalo a zároveň uchvátilo.Dávám tip

clovrdik
14. 05. 2001
Dát tip
Glume, paráda, TIP za báseň a za myšlenku a samozřejmě zařazuju do klubu.

FLO
14. 05. 2001
Dát tip
Jsem uchvácená. Mluvíš mi z duše. A proto tip jak vyšitej.

Glum
11. 05. 2001
Dát tip
Dík

kalinka
22. 11. 2000
Dát tip
už jsem se tu snažila pípnout, a teĎ koukám ,že mi to nepíplo, takže znovu, Glumíku, congratulation and celebration:o) KDy zas zahulíme?! Mě už ale došlo hulení!:o)

Jo pěkná báseň ,dobrý nápad a docela mě i pobavila . Takže TIPuji . V narvané tramvaji s nasranými ksichty co neradi vstávají do ranní šichty Večer jako přes kopírák Navíc se smradlavými těli Jedu tramvají přes Mírák už těším se na neděli

Katerina
10. 11. 2000
Dát tip
Maxi: 'teli' (druha sloka druhy radek) ??? Je to vubec spravne? Nezda se mi to :-))

zámek
10. 11. 2000
Dát tip
Není co dodat. To je na tip !!

Katerina a ostatní :Chyba není na vašem příjimači ( monitoru )

Tanizaki
09. 11. 2000
Dát tip
viz Saxanka... ale uznávám, že někdy je hnusný všechno kolem, hlavně když se na to zaměříš..

Katerina
09. 11. 2000
Dát tip
Dobry!! *

PetrViP
08. 11. 2000
Dát tip
v zásadě pěkná myšlenka! já típnu.

PetrViP
08. 11. 2000
Dát tip
uplně vidim ty anonymní ulice, anonymní lidi, všechno je takový studený... na druhou stranu Prahu i za tohle miluju, je to skvělý město a já bych bez něj nemohl žít!

Traktor
05. 11. 2000
Dát tip
Nekydej hnus, co máš někde uvnitř sebe, na Prahu. Ta za nic nemůže. Stejně hnusně by sis mohl připadat v kterémkoli jiném městě...

Hvezda1620
05. 11. 2000
Dát tip
Praha je to město nejhezčí ze všech měst vracím se já proto k ní ze všech cest

Glum
05. 11. 2000
Dát tip
Je pravda,že to není o městě"an sich",je to o mém občasném pocitu z něho..

kapitan
04. 11. 2000
Dát tip
Jo, Glume,to je fakt.Praha je hnusná a básen skvělá........ tož tip

Saxanka
04. 11. 2000
Dát tip
Ne ne a ne,Praha není hnusná(ovšem nesmíš chodit po Karláku) i když tam jsou hnusný spíš ty lidi.-( Stejnak si dovolím nesouhlasit:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru