Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo jsem?

16. 01. 2005
11
0
6442
Autor
Přeno

A proč ne...

Kdo jsem?

 

Jsem to ...

Jsem to ...

Jsem to ...                                                          Jsem to ..

Jsem to ...                                                                                                                 

Jsem to ...                                                                                       Jsem to ...                          

 

Jsem to ...

Jsem to ...

Jsem to ...

  Jsem to ...       Jsem to ...

Jsem to ...                      Jsem to ...

Jsem to ...                                  Jsem to ...

Jsem to ... 

                                   Jsem to ...                                                                                      Jsem to ...

Jsem to ...

 

 

                                                                                                                                     ÁÁÁÁ                                                     

                                                                                                                                   ÁÁÁÁ

                                                                                                                                           

                                           Jsem to ...                                                      Jsem to ...

                                           Jsem to ...                                                     Jsem to ... ...

                                           Jsem to ...                                                    Jsem to ...    ...

                                           Jsem to ...                                                   Jsem to ...       ...

                                           Jsem to ...                                                  Jsem to ...          ...

                                           Jsem to ...                                                 Jsem to ...             ...

                                           Jsem to ...                                                Jsem to ...                ...

         Jsem to ...          Jsem to ...                                               Jsem to ... jájájáJÁ   ...

         Jsem to ...          Jsem to ...                                              Jsem to ...                      ...

            Jsem to ...    Jsem to ...                                                Jsem to ...                         ...

                           Jsem to ...                                                           Jsem to ...                             ...

 

 

Jsem to ..

 

Jsem to ..

 

 

 

 

 

 

 

Jsem narcis...


Alojs
19. 09. 2005
Dát tip
tohle je má 1900. kritika! :-) tip

Gonsales
07. 02. 2005
Dát tip
ja ja ja jenom ja;)ale tohle je na tipa;)

Kastel
19. 01. 2005
Dát tip
:o) típek za práci od Narcise

pozorovatel
18. 01. 2005
Dát tip
no dobře, tak jsi jen dvojlístek bacha na revizory!

Přeno :) Narcis v zimě ? Trochu zvláštnost ...

hech, pomočovateli nevinných kytinek a vůbec.... :-)) co maj revizoři společnýho s Bachem??

pozorovatel
18. 01. 2005
Dát tip
krtinec: to nevíš, že jeden z Bachů byl revizor????? kytko málo zalévaná

dismorphia
18. 01. 2005
Dát tip
přeno, ani jeden se na tebe nevztahuje? (uznalé leč nezávistné uhvízdnutí)

Bach byl jenom jeden, tedy ten slavnej a revizor nebyl byl absolutista bo humělec... rači uvadnu než bejt zalejvaná tvojím sajrajtem

pozorovatel
18. 01. 2005
Dát tip
Johan Sebastian Bach??? tak si zvadni... chtěl jsem být na tebe hodný, ale když nechceš...

No, to byl skladatel, čili umělec, ale pak je ještě jeden Bach.... akorát si nevzpomenu na přesnej název toho co dělal.... :-))

pozorovatel
18. 01. 2005
Dát tip
bachař! máš málo chlorofilu, co...

houby.... bachův absolutistickej režim bo něco v tom duchu.... safra... mizím... zatím papa... .-))

dismorphia
17. 01. 2005
Dát tip
otázky otázky o několik pater výš máš určité body a to je ono, tak si to koukej splnit a pak mi řekneš, jestli jsi narcis a neotravuj s otázkama :)

proč bych to měla bejt já? :-)) pozorovateli, si kolejduješ.... :-)) já ceci vypadám ouplně jinak... .¨-)) brrr, doufám, že na takového narcistu nenarazím!!

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
jéé, díky! Tak to mě překvapilo, na mě se asi nevztahuje žádný z těchhle bodů. každopádně, egoista určitě nemusí být vždy narcisem (naopak to ale platí) - například já jsem velký egoista, ale právě jsem s překvapením zjistil, že narcis nejsem ani v nejmenším.

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
dis: podle výsledků testu jsem skromný, čestný, uctivý, slušný, pokorný introvert kytka z krtka: vypadáš přesně tak, já to vědět musim, já tě znám PS: už jsi narazila:)) hihi, ego z Egolandu, hehe (to člověka občas napadne geniálnost...)

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
pozorovatel: další důkaz, že testy nevyjadřují vše, ba dokonce někdy i přímo lžou.

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
a to jsem vám ještě nepověděl o svém IQ testu...

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
Co, vyšlo ti, že jsi větší génius než Newton a Einstein dohromady, jen byl ten génius utlumen českým školstvím? IQ dvou set tělocvikářů?

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
no, no, no, já mám tělocvik rád nechci se svým obrovitánským IQ vytahovat a tak svou genialitu raději budu tajit lidská závist je hrozná...

pozoune: tsch.... hech, houby víš a nekoleduj si bo uvidíš, kdo je kytka a přejde Tě všechno.... :-)) no, zatím narážím furt na Tebe a to ještě přežívám... :-))

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
Neznáš RD či co? Kacíři. K závisti... staří Řekové ji například brali jako kladnou vlastnost, protože vytváří soutěživost. Takže tak hrozná nebude. Ovšem já jsem ještě chytřejší: žádný IQ test jsem nikdy nedělal (krom takovýho toho nováckýho), takže dycky můžu říct, že bych měl lepší skore. A taky že jo, nepochybuju o tom.

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
Jinak mě napadlo, že narcis bude ten, co se nejdřív dívá na kritiky a pak na avíza (zjednodušeně).

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
neznám RD či co. Co to je? kolik ti vyšlo v nováckym? mně víc! já se nejdřív dívám na zprávy kytka z krka, krkna: houby jíš a nekondoluj bo uvidíš no, ukaž, kdo je kytka... se ukaž srabe kytko

pozoune, drzoune, si koleduješ vo velkej nadpozemskej průser.... :-)) prej srabe..... nedomrlče puberťákovatej.. :-))

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
RD = Red Dwarf = nejlepší (nejen) britský kultovní (scifi) sitcom všech dob. To už si nepamatuju, fakt. Buďto maximum, anebo těsně pod maximem.

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
prej kouzelná květinka: a ten průser mi způsobí kdo? ty? pche přezrálá kytko přeno: a neni to rudej trpaslík? já silně přes maximum

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
Jak můžeš mít přes maximum? To je lehce protimluv. Je to Červenej trpaslík.

nenech vyprokovat kytku!!! Nevíš s čím kým si zahráváš červe!!!

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
to neni protimluv, prostě jsme toho věděl víc než bylo otázek kaktus: a co mi taková kytka asi udělá? hodí po mně semenem? strč si tu svojí fotosyntézu do hlíny

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
Jinými slovy si podváděl. Tomu rád uvěřím.

:o)*

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
nikdy nepodvádím (vyšlo mi to v testu) jen umím číst mezi řádky a odpovídat na ty skryté otázky

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
...a přičítat si za ně fiktivní body, tak.

ach, chlapeček přiostřuje.... :-))) by Ti něco v noci neukouslo.... hech... klacík... :-))

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
klacík nekouše přestaň plácat listama a pořádně zaútoč... Adéla ještě nevečeřela!!! :))

grrrr.... já útočím skrytě, avšak o to hustější bejvaj následky..... kdo psal, že klacík kouše... :-)) by Ti moh někdo klacík ukous... :-))

pozorovatel
17. 01. 2005
Dát tip
a víš co dělám, když jdu lesem? Močim na kytičky TROJLÍSTKU!!!!!

prase!!! fuj......

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
jsi kouzelná květinka:)))

vesuvanka
16. 01. 2005
Dát tip
TIP

Vypadá to pěkně, ale ta hejna nahoře... Asi lepší odletět, než poznávat, kdo jsi... Narcista ? Posíláme pozdrav, Danka @ spol.

jatymy
16. 01. 2005
Dát tip
Jestli to nebudeš Ty? *

romale
16. 01. 2005
Dát tip
Joj, zapekli-té...

sk8ergirl
16. 01. 2005
Dát tip
hádanka jak stehno, panečku...

klipeto
16. 01. 2005
Dát tip
stehno jak hádanka :)t*

Markelka
16. 01. 2005
Dát tip
Pěkné a barevné:-)

sidonia
16. 01. 2005
Dát tip
nevim...nejseš to ty?

Mila_cik
16. 01. 2005
Dát tip
barvičky...a *

Lunka
16. 01. 2005
Dát tip
dávám tip za vizuální dojem....když báseň rychle přejedu kursorem...vypadá to, že žije...*T

Dero
16. 01. 2005
Dát tip
Nevím, nechám se poddat.

Bean
16. 01. 2005
Dát tip
todle už není ani narcisismus todle je jájismus :)) T za grafiku i nápad...

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
Fichte by měl radost

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Všem díkec. Odpověď je: já (narcisista). :)

absurd
16. 01. 2005
Dát tip
dobrá..*

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
jaká cista? já narcis nejsem, já kytky nemám rád

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Ty seš typickej fanfán (tulipán).

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
já znám jenom four roses

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
To zas neznám já. To je něco na způsob guns'n'roses?

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
ne to jsou čtyři růže, to je anglicky nechlastáš?

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Evidentně ne ty správný věci.

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
no jo, je moderní být narcis :) já si kvůli tomu koupila knihu o narcisistní poruše osobnosti a když mi není dobře, čtu si v tom, vyplňuju si statistickou tabulku s různými body, které narcisistní lidi charakterizují a vyjde mi vždycky sedm nebo víc možností z deseti, což znamená, že jako jo, a začínám tomu věřit a tak děsná zábava a dobrá terapie a maj best frénd a ták :) že já toho tolik nakecám u takové krávoviny, no řekni

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
dis: a jsi teda narcis? a já? tak si to někdy dej, ty čtyři růže

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
jak mám vědět jestli jsi narcis? ale jestli chceš, můžu ti sem opsat těch deset charakterizujících bodů, a jestli ti to bude stát za to, můžeš si zkusit odpovědět :)

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
avi

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
pozorovatel: No a co to je? Druh čeho? dismorphia: bezva, mě by taky zajímalo, jestli sem narcis (resp. netuším, kde leží hranice).

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
tak já to sem někdy hodím, ale teď už nemám sílu

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
radši mi napiš zprávu jenom doufám, že to nebudou otázky typu: "Jste narcista?"

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
jo jo, k

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
asi to bude alkohol já to nepil, já sleduju reklamy...

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
velmi k věci: Paní Husa a pan Páv se budou brát Prastará bajka popisuje sňatek paní Husy a pana Páva: Oddávající úředník je překvapen, že tak nesourodý pár touží po společné cestě životem a udiveně se snoubenců ptá, zda je všechno v pořádku. Pan Páv mu rozvážně odpoví: ˝Má žena a já mě šíleně milujeme.˝ pozo, ne, jsou to sice blbý otázky, ale takhle ne

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
chceš tím naznačit, že Přeno je paní Husa a já pan Páv?! (já myslel, že se nás budeš ptát a ty vyprávíš rodinný zážitky...)

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
Jak se chovají narcisté Jestliže lidé ve vašem okolí splňují alespoň pět podmínek, můžete je povazovat za narcisty. a. na kritiku reagují vztekem či studem, nebo ji vnímají jako ponížení b. využívají mezilidské vztahy k tomu, aby s pomocí druhých dosáhli vlastních cílů c. před ostatními přehánějí vlastní schopnosti a nadání, očekávají, že se jim podaří vzbudit pozornost d. neumí se dostatečně vcítit do druhých, jsou například překvapeni, když jejich vážně nemocný přítel odřekne plánované setkání e. domnívají se, že jejich problémy jsou jedinečné a že jim jen velmi málo lidí dokáže porozumět f. neustále se zabývají představami o neomezeném úspěchu, moci, lesku, kráse nebo ideální lásce g. mají vysoké nároky, domnívají se například, že se nemusejí postavit do fronty jako ostatní, že budou mít přednost h. neustále vyžadují pozornost a obdiv okolí, komplimenty je vždy potěší i. jejich nitro zaměstnávají pocity závisti - - (Heinz-Peter Röhr: Narcismus - vnitřní žalář)

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
hele, dá se říct, že narcista je egoista? já jsem to o jednom řekl, tak mě to zajímá...

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
co já vím může být a egoista nemusí být narcis

pozorovatel
16. 01. 2005
Dát tip
hm, pravda tak přiště ty otázky:)) dobrou noc

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru