Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hloupé koťátko

16. 01. 2005
0
5
1289
Autor
bombasnek

Je to o tom že já věřím těm nespravím lidem. Jako malé hloupé koťátko

Stojíš tam a koukáš,

nemluvíš asi mňoukáš.

Nikdo tě nehladí,

kamarádi ti špatně poradí.

 

Jenom se ti smějí do očí

do srdce ti pomalu vkročí.

A pak tam trhají tvé srdce

a náhrobek ti dělají na opuce.

 

Ty jim stále věříš a neposloucháš lidičky

co ti dobře radí a do ouška ti nešeptaj ošklivé písničky.

To ti radí:

"Nemluv už s nima bude ti líp,

ty už musíš svůj život žít."

 

Jsi malé hloupé kotě

do kterého si každý kopne jako do kůlu v plotě.

 

To malé hloupé kotě jsem já.............


5 názorů

Mysha
28. 03. 2008
Dát tip
*-* Musíš to brát, že je to právě to hloupé kotě co umíš nabídnout, co umíš dát...

domin.go, jak jsi přišel na to s tou renesancí?

Pobavil jsi mě posledním řádkem, kde jsi překvapil čtenáře tím, že celou dobu mluvíš moudrosti k sobě sám.

Arwennn
27. 09. 2007
Dát tip
huá to je horší než to od toho kámoše snad no to asi né i když ten aspon jaks taks vedel o cem keca no :)))))))

domin.go
26. 09. 2007
Dát tip
no,dobrej nápad...psát o něčem /jak sou všichni zlí/ a na konci vybalit že SEM TO JÁ - to bylo možná originální někdy v renesanci,ale rozhodně ne teď,kdy to dělá každej čtvrtej rýmy - španělská vesnice rytmus - to už ani není vesnice, to už je madrid připomíná mi to monumentální opus jednoho kamaráda jedné kamarádky, kterej má asi třicet stránek a je no narvaný perlama jako "proč bysme měli stát v rohu/realita nás chytla za nohu" /nebo tak nějak/...avi,))

bombasnek
11. 09. 2006
Dát tip
že jo mě se to taky nelíbí to mi asi v tu chvíli hooodně hrabalo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru