Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života

05. 11. 2000
8
0
4385
Autor
Krel

Našel jsem tyrkys uprostřed cesty, té jež vede do neznáma, kam po ní šla ta mladá dáma, co tyrkys svůj zde ztratila. Co tam za kopci v dálavách leží, nikdo to neví, snad jen pár kněží, co údolí za kopci ukrývá, jakýpak líbezný hlas se tam ozývá? Čtyři dny a čtyři noci, po cestě jsem šel a prosil, v městech jsem se všude ptal, co tam leží, tamhle dál. Až, když sám jsem v horách byl, pak teprv vše jsem pochopil. To tyrkys je klíčem k údolí, já cítil. jak dvě síly o mě zápolí. První mě vedla k útěku, jak to dělala po mnoho věků, druhá pak radit chtěla mi, jak projít mezi skalami. Pak objevil se portál do neznáma, v něm zjevila se stará dáma, ozývaly se hrozné skřeky, já prchl jsem, jak ten první před mnoha věky.
Fantazie zapracovala. TIP

ponetka
05. 09. 2002
Dát tip
...nechci být za zloducha...připadá mi to tak trochu na hrubo...dalo by se s tím ještě lecos udělat...doladit, aby to hladilo...ale to je pouze můj názor, jinak myšlenka je dobrá...

Meggie
08. 08. 2002
Dát tip
umíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííš :o))

Magnum
09. 01. 2002
Dát tip
ma to svoji atmosferu:-) mas dobrou predstavivost....

Amanda
10. 11. 2001
Dát tip
Nerymovana poezie se mi libi vic... ale tohle me pritahlo nadechem deje... a dostalo koncem :-)))

cup_of_tea
06. 08. 2001
Dát tip
Pěkný,až na jeden verš ten mi tam nesedí (První mě vedla k útěku,jak to dělala po mnoho věků),ale jinak je to moc hezký a při čtení se to tak hezky táhne...:-D

Fidelie
16. 07. 2001
Dát tip
KRásný, KRele!! Tip

Výborný obrazy. Tak je umět nakreslit.


clovrdik
08. 06. 2001
Dát tip
je to dobrý, dejchnul z toho na mě starej Egypt a ani přesně nevím proč, TIP

Helča
14. 11. 2000
Dát tip
Líbí

Nosferatu
05. 11. 2000
Dát tip
dobrý-to se musí nechat.Dobrý verše ,děj.Pokračuj

Barka
05. 11. 2000
Dát tip
:-))))). Líbí, líbí, jen tak dál :-).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru