Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zraněná víla

16. 01. 2005
8
1
9125
Autor
Arienalia

 

Soumrak v duši,

popel těla

Zmatek lásky

neviděla

 

Ve vlčím spí,

dívka lněná.

Jen šepot ví,

že zraněna

„Nebude nikdy krásná“

 


1 názor

Narriel
16. 09. 2007
Dát tip
Bude. Možná o to víc... Jenom si nejsem jista, zdali je to dobře...

Arienalia
15. 08. 2005
Dát tip
Jsem rada, ze jsi tu, Narry :) Dekuji :)

Narriel
14. 08. 2005
Dát tip
Tak jsem zpátky :o) a má první cesta míří k Tobě. Hmm... Kdybych neviděla ten podpis Ulruke něco, myslela bych si, že jde o autoportrét... O básni to vím určitě. Dvojčátko, dvojčátko... *lehký povzdech*

Havranka5
28. 06. 2005
Dát tip
Nu, Árijská víla s chlípnýma očima čišícími neřestí a kůží vhodnou k výrobě stínítek na lampy opravdu dost ruší. Spíš by se šikla k písničce "Bludička Jůlie" ...když z hospod se vracejí, páni vážení, do lesa láká je, bludička Jůlie /:a tam kde je ráno:/ tulipán, tam nezvěstnej je pán... Holka na tom obrázku totiž vypadá jak z bavorského bíerfestu. nesouhlasím z devi, tenhle obrázek je poněkud jinde, než je porno (jakožto samoúčelné zobrazování nepřirozeného sexu) Zajímavá je otázka literární pornografie, kterou vnímám jako samoúčelné prázdné popisování literatury a literárních scén, úzce související s tím, co se nazývá komercí a klišé, nebo naopak pseudooduševnělé výplody rádobyfilozofických literátů, kteří když si vezmou do klávesnice Orfea, vypadne jim z toho druhá Xena. díky devi a Přeno za počtení v jejich disputaci. Jdu se porozhlédnout, zda devi alias slepim_boty je veselá parafráze cizácky znějícímu sleeping_beauty :-) Co třeba "slepičí_boty ? :-)) Nic prosím osobního nemám, jen bytostně nesnáším amerikanizmy. Takové pucle mě rozhází víc, než zlostné dítě skládačku... P.S. "skorokamionový obrázky" dismorphia to trefila přesně. Skvělý terminus technicvs do mé sbírky. :-) s výrokem devi "nižší nároky jsou mor pak jsou nejúspěšnější českou skupinou Holki, nejoblíbenějším filmem Kameňák a najde se i někdo se zalíbením pro takhle mizernou báseň; tomu se říká lenost se vzdělávat, lenost snažit si tříbit vkus a poznat originalitu od sračky a s tím související zadupávání jakýchkoli slušných - ať už kulturních či jiných - hodnot " Do puntíku souhlasím, ale to je asi tak všechno, co mohu dělat. Ono Písmák rovněž nepřeje hlubší obsažnější tvorbě. Naprosto nejefektivnější je sem psát archetypální smsky. Ty mají tržní úspěch. Hlubší tvorba jsou ležáky, které vás navíc zpravidla totálně znemožní.

Arienalia
28. 06. 2005
Dát tip
Havranka5: Díky

Arienalia
18. 01. 2005
Dát tip
devi: No, mám dojem, že slečna výše zobrazená je poměrně oblečená a za jejím výrazem se dá vidět mnoho, ne jen porno (kam ses teda PROKLIKALA!!!) :D Proto bych nadhodila "proti gustu žádnej dyšputát" (pardon za pravopis) a nechala to být, co? ;)

vesuvanka
17. 01. 2005
Dát tip
Smutná, věřím, že rána se zhojí... TIP

Lotoska
17. 01. 2005
Dát tip
tak nějak mě příjemně pohladila, i přestože koncovka byla slabší....:-)*

Lancelott
17. 01. 2005
Dát tip
Ale ona přeci JE krásná:o)

Mila_cik
17. 01. 2005
Dát tip
líbí..*

Přeno
17. 01. 2005
Dát tip
Aháá, že mi to nedošlo hned, ty seš přece miss_Arogance. K tomu jen - nevidím žádný rozpor mezi hodnocením alternicku a skutečného nicku. A omlouvám se Arienalii za spam, tohle už je můj poslední příspěvek, přísahám. :)

synáček
17. 01. 2005
Dát tip
První je krásná, dcero Tolkienova... druhé moc nerozumím... ale vím, že je to moje chyba... T***

Arienalia
17. 01. 2005
Dát tip
vesuvanka, Lotoska, Lancelott, Mila_cik, synáček: Děkuji devi: Je mi líto, líbí se mi ;P

Absinthman
16. 01. 2005
Dát tip
Moc krásná... akorát podle mého názoru jsou ty uvozovky v posledním verši zbutečné... ale to jenom můj dojem

Absinthman
16. 01. 2005
Dát tip
A tak sem se zakecal, až sem zapomněl dát tip...

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Po zvukové stránce super. *

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
on už ten obrázek odpuzuje

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
nesnáším tyhle skorokamionový obrázky a soumrak v duši, popel těla, zmatek lásky atakdál

je to takovy moc jednoduchy... ne ze ja bych psal cokoliv slozitejsiho, ale kdyz uz, tak uz! (ale za Sapkowskiho mas u me jedno VELKY plus ;-))

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
devi: za a, pochybuju, žes je tak vnímala v první třídě, za b, co je na tom špatně, za c, není to jediné hledisko, na jehož základě to hodnotím. Ostatní nebyla špatná, ale toto vynikalo. A navíc jednoduchost se mi líbí. dismorphia: souhlasím, ten obrázek jsem si musel odmyslet.

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
avi

Arienalia
16. 01. 2005
Dát tip
:)

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
devi: Přesně tak. Líbí se mi jednoduchost oproti vyumělkované pseudouměleckosti - když už umělecky, tak teda pořádně. Mám dvojí metr - na jednoduchá dílka a dílka "umělecká". Řekněme to takhle - seš asi typickej autor děl, co se hojně vyskytují ve výběrech (to, že máš jen dvě, na věci nic nemění). A já jsem rád, že jsem tam, kde jsem. Ty asi taky, že. Na tom, že máš nižší nároky, není nic špatnýho. :o)

dismorphia
16. 01. 2005
Dát tip
autorko, taháš nás sem kvůli vpravdě závažnému prohlášení:)

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
devi: že vidím jen dvě. Nikoliv, drahá devi. Je to podobné jako hodnotit film Mumie 90 procenty. Ty seš ten typ, co remcá, jak je to komereční/klišéovitý/průhledný/hecy/kecy, já jsem ten, kdo se na to podívá a třeba se u toho i baví. Ale já aspoň neuznačuju za ňáký umění něco, co uměním neni. Tadyto je evidentní béčko, ne-li céčko, ale to nic nemění na tom, že v rámci kategorie to je dobrý. Kdežto ty aspiruješ na áčkovou kategorii a - můj subjektivní názor, jakožto názor člověka s vyššími nároky - nedaří se. A nejlepší na tom je, že po tom, co si tohle přečteš, ti to pravděpodobně stejně nedojde a budeš kecat něco o Kameňákách/cích a podobně. Tak schválně, uvidíme...

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Třeba stylem. To nechceš popírat, že ne? Třeba náhodně: "horempádem hledíme / z nejvyšších věží / poutajících vše / co stojí za vidění / ciferník objímá nás svou rétorikou / a v hlase žádný uzel / kravat co škrtí". Typickej jazyk a způsob umělecké básně. Já v tom bohužel nic nevidim. (teď řeknu něco, co je evidentně lež, ale je to lež ze slušnosti, takže se nepočítá:) Ale to je jen můj subjektivní názor. :)

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
devi: v tom případě je situace zcela symetrická. :D

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
-||- netalentovaná a - nevkusná zároveň. :) Kdybych si toho stylu, ve kterym píšeš ty, cenil, taky bych v něm moh plodit tuny věcí... bohudík(žel) tomu tak není. (btw., kde máš ty svý další díla schovaný?)

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Neslintám, jen nechápu. A vzhledem k tomu, že tohle se už zvrhlo v soutěž, kdo dočůrá dál (a já mám evidentně biologickou výhodu), ukončil bych to. Co ty na to? A odpusť si poznámky, nebo budu muset mít poslední slovo.

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Ano. Zkus nebýt povýšená, když stojíš o deset pater níž. KO NEC.

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
"nejde o to, kde člověk stojí ale kolik toho má v hlavě" - kdybys mě znala, tak by ses po vyřčení tohoto cítila trapně. Dobrou.

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
ajeje, devi alias slepim_boty opet zacina prosazovat svoji pravdu a nic nez pravdu, obhajovat svoje velke JA a svou vyspelost/dospelost :) Uznejme vsichni, je to pekna zenska, krasne pisici, bez komplexu, bez narcismu a bez jesitnosti. Mejme ji radi!

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
ujalo :)

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Za A, "jsi legrační" neni ta největší potupa, co existuje, za B, dej mi konkrétní příklad a já to vysvětlím. Což samozřejmě neuděláš, abyses mohla cítit nadřazeně, že? ;)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
devi: ja bych zas rad poznal Tebe :) ale vazne :)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
Preno: uz hleda, hleda, ale urcite na to nebude mit zrovna dnes cas :)

Přeno
16. 01. 2005
Dát tip
Jestli to bylo na mě, tak já žádný alternick nemám, tahle moda přešla kolem mě. A ten tvůj inkriminovaný alternick? A jaká zase šou?

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
devi: neni to alternick, ver nebo ne :)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
devi: takze s tou maturitou pocitam? :)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
devi: nemam alta :) mozna to pochopis az na potreti, tak jeste jednou, nemam alternick, valmont je jen jeden :)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
a co kdyz ji znam z vypraveni nekoho na pismakovi sectelejsiho he? :) a chci te poznat blize, i intimne pokud svolis :)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
a take si vsimam jak jsi sikovne presla otazku Prena o Tvem alternicku a dalsich dilech, v kterych Te obdivoval :)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
ano zeptej se Lyryka kdo ma stejnou IP jako ja :) on je vsevedouci, jako jeho neupdatovany Redhat a dozvis se vice nez nahledem do t.r. :) Vidim v Tobe rozpor a otazku, v ktere nevim co je pred otaznikem a uz chci najit odpoved, proto me pritahujes :)

Arienalia
16. 01. 2005
Dát tip
Ale no tak, děti :) Mám dojem, že tahle vaše hádka nemá příliš smysl a já nepotřebuji tolik pozornosti, takže se můžete směle přesunout do soukromé konverzace, kde se můžete "přečůrávat" klidně celý život, co byste tomu řekli? :)) Možná je tahle moje práce mizerná, může být, nemám nic proti, ale vy oba (či vícero, kdo si přisadil) zapomínáte, že jestli je "mizerná" nebo "krásná" se řídí jen vkusem jejích čtenářů. Samozřejmě, mohou tu být jistá pravidla, normy apod. (a jsou), báseň se jich ani nedotkne a bude jedinečná a geniální, nebo se jimi bude přesně řídit a skončí také tak (či přesným opakem). Ale "Je modrá barva hezká?" Tisíc lidí vám řekne, že ano, druhý tisíc, že ne -> odlišný vkus. Každý jsme jiný a tihle dva tvrdohlavci (odpusťte, jestli se to někoho z vás dotkne) se prostě nikdy neshodnou, tak to je a bude. Tečka. Myslím, že ze střízlivé kritiky se to tu zvrhlo ve zbytečnou hádku, která vznikla vlastně také úplně bezdůvodně. Cením si všech názorů, ať už mi věříte, nebo ne, přijmu i "urážky" a "narážky" (v nichž, co si budeme nalhávat, jsou někteří z vás velmi obratní). Jsem amatérský autor, nemyslím si o sobě kdo ví co a nepředstírám, že jsem nejlepší na světě. Píšu, protože mě to baví a nestydím se za své práce (i když se možná divíte). Ráda se budu řídit podle rad zkušenějších a přijmu kritiku, ale jestli se chcete hádat, ještě jednou prosím o zvolení soukromé zprávy, nebo pokecu. Děkuji, autorka.

Arienalia
16. 01. 2005
Dát tip
No jejda, seznamka :))) devi: Děkuju ;)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
Arienalia: ja se nehadam :) ja jen obdivuji devi a konecne jsem nasel odvahu ji to rici, diky Tobe :) ale mas pravdu, nepatri to sem, tak si pockam az mi napise soukrome :) diky*

Arienalia
16. 01. 2005
Dát tip
valmont: No jejej, tak to doufám, že mě pozvete na svatbu :))) Přeju štěstí do začátku :) Ale už se přesuňte jinam ;) Dobrou noc :)

valmont
16. 01. 2005
Dát tip
Arienalia: ona me urcite nechce :) ale ja s tim pocital, tak me to ani tak neboli :) presto ji chci poznat, abych nasel odpoved :) Do[brou(ku)]

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru