Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ničemu nerozumím

18. 01. 2005
0
1
4962
Autor
beze_jmenná

Lol, co jsme ti udělala?

Lol.....proč??

Proč ta ironie?

Proč ten otrávený hlas?

Proč ten přehlížející pohled?

Proč ta nepříjemná slova?

Snad proto,

že jsem tě podržela,

když jsi byla na dně?

Snad proto,

že jsem tady byla pro tebe?

Snad proto......že tě mám ráda?


1 názor

Silvita
19. 01. 2005
Dát tip
..tak sem dočetla záživnou "kritiku" a pobavila jsem se nad vámi ty beze_jmenná a Ischtwanku:) se mi vyrojil na tváři úsměv:) a co se týče kritiky:) mno, pěkný! ano, vypovídej se, než nějaké "trpané" připínáčky:)

Silvita: ja si teda radeji s clovekem pokecam, nez abych neco vazne kritizoval ;)

Silvita
19. 01. 2005
Dát tip
Jeníku, někdy to ani nestojí za to kritizovat (bůhví jak by to dopadlo, že:)

komedie
18. 01. 2005
Dát tip
dneska jste všichni lítostiví.....snad to zlepší :)

vazne to chces zkritizovat?

tak tím si nejsem bohužel moc jistá:-((ale díky:-)

Ischtwan_Chodovarosz: jak chceš...mě je momentálně všecko jedno....

no sem si prave rikal, ze kdybych napsal neco takovyho, a nekdo mi to jeste zacal kritizovat, ze bych ho asi zabil, anebo by mi to bylo uplne ukradeny... takze ti radeji misto kritiky popreju, at se z toho dostanes co nejdriv ;)

Ischtwan_Chodovarosz: :-))ja si taky přeju,aby to už konečně přešlo:-))no a jinak klidně jestli chceš mi to zkritizuj...to mi nemůže nijak uškodit...

oukej... takze zaprve, osloveni Lol (teda jestli to je jmeno) se sem vubec nehodi. kdyz sem to uvidel, tak me automaticky napadlo: lol, jako zkratka lot of laugh, ktera se obcas pouziva v naprosto jinych situacich... a az teprve kdyz sem to cetl dal, tak mi doslo, zes to myslela uplne jinak ;) ale to je muj problem... takze za druhe... no... radeji uz nic ;)

Lol je jméno...spíš taková přezdívka...je to tam proto, že bych byla celkem ráda, kdyby se to doneslo k dané osobě....

no ja sem si to hned domyslel, jenom me nenapadla zadna jina (lepsi) kritika, tak sem to musel nejak zamluvit ;) ...myslis ze je naka sance, ze se mu to zrovna touhle cestou donese?

ono to není klukovi...kamarádce..jestli ji tak můžu ještě říkat....jde to z toho poznat...mohlo by se ji to donést...nevím..

když jsi BYLA na dně? ... no fakt, ono je to psany ji. to me uplne nenapadlo, to me uplne uniklo... a ja myslel ze je to psany klukovi... :) hlavne kvuli te posledni vete. rozhodne to je zajimavej zpusob, jak neco takovyho nekomu zdelit.

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
jo lidi jsou nevděční

no uvidíme jestli se to k ní dostane...snad časem...a nedivím se ti, že sis myslel, že je to psané klukovi...ono to nejde až tak moc poznat..jen v té jedné větě...

Nicollette: a někteří obzvlášť:-((

jo jo ;) mej se

ty taky:-)

ja se zatim mam, hlavne aby ses mela ty :)

no já se budu snažit:-))

ty tu jeste ses? ja myslel, ze uz si davno pryc ;)

no já tu jsem tak střídavě:-))momentálně nemám co dělat..

hmmm, taky. tak prechazim mezi icq a pismakem ;)

no vidíš...icq jsem ani nezapla...já akorát teďka posílám maily...

ty uz sem poslal ;) premejslim, ze bych zas mohl neco taky napsat, ale nak mi chybi inspirace. asi to nebudu moc hrotit, aby ze me nevylezla zas nejaka absolut blbost ;)

no já píšu to co se mi psát chce...to co mě zrovna napadne...no ono to podle toho vypadá, ale nějak to neřeším...já už mám teďka takou lepší náladu:-))

no vidiiis, toz to su rad :) ja kdybych vzdycky psal to co me napadne, ojoj, to by spatne dopadlo... ;)

tak já většinou píšu proto, abych vyjádřila svou momentální náladu a nad tím nějak nejde přemýšlet....

hmmm, to teda nejde, to mas recht. ale zas si rikam ze nemusi kazdej vedet na koho se Ischtwan_Chodovarosz zase nasral ;) tak pisu proste jen tak, takovy moje blbosti, co me napadaj.

no to je taky fajn:-))

dismorphia
18. 01. 2005
Dát tip
cože?

dismorphia
18. 01. 2005
Dát tip
to jsou opravdu volné verše nebo ufňukaná esemeska?

dismorphia: to jsou ufňukané verše:-)

sk8ergirl
18. 01. 2005
Dát tip
mě už odradilo to "lol" na začátku...sorry, ale tohle ne

nechces napsat nejaky "personal details" ? at se tu nebavim jen s bezejmenou studentkou, ale at su "v obraze" ;) ale jestli vazne nechces, tak to neres.

dismorphia
18. 01. 2005
Dát tip
verše jsou to jen tím, žes nasekala pár úfňukných otázek kdyby to ve verších nebylo je to vlastně úplně jedno máš ji profackovat máš ji dát žvejkačku na židli, kam si chce sednout nebo připínáček máš jí podtrhnout nohy před hromadou lidí máš jí na záda nalepit něco sprostýho ale proč psát tohle?

mě se tam nic psát nechce,ale jestli chceš tak ti klidně něco řeknu...jo..dají se tu psát i normálně zprávy,že??a ne jenom jako kritiky...

sk8ergirl: každý podle svého gusta...

dismorphia: no vidíš...k tomu abych ji podtrhla nohy před hromadou lidí nebo ji lepila žvýkačku na židli bych se nesnížila...já teda radši napíšu tohle...

tady se da psat fsechno... mozna... fakt nevim ;) ja su tady teprve par dnu, takze me se neptej. ale ja bych je klidne psal.

květinka: není tohle exémek? Pouč mne prosím.

dismorphia
18. 01. 2005
Dát tip
aha :))) no, to tě šlechtí, holko!:)

no tak fajn...tak já pošlu zprávu...

není.... je to sice hodně o ničem, ale je tam málo o lásce, kráse a tak.... :-))

ok, posilej posilej

no už jsem poslala...tak se podívej jestli ti to přišlo...

jo jo, cosi mi tu prislo ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru