Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sklamanie

20. 01. 2005
2
0
1673
Autor
bohus


za ránka, za rosy
myslel som si, že som ktosi

ale len čo slnko vyšlo
rýchle ma to prešlo

misty
22. 01. 2005
Dát tip
paci sa mi pointa, len mi trosku robi problemy rytmus.....inak fajn, moze byt;o)

Kakuloj
21. 01. 2005
Dát tip
:)) *t

zvedavec
21. 01. 2005
Dát tip
pre tých, čo Ťa majú radi, KTOSI si, či už príde ten komplex menejcennosti (ono je dobré niekedy aj to, ak si človek dokáže uvedomiť, že má aj hranice), alebo nie. :) ;) A na tých osatných Ti v tomto smere snáď až tak nemusí záležať, no, nezblázniš sa... Inak, zdá sa mi, že čím menej sa ich názorom človek trápi, tým viac sme aj pre nich (pre tých ostatných) KTOSI.

bohus
21. 01. 2005
Dát tip
ok, veď aj som si len robil svandu (sám so seba) inak tie svoje komplexy celkom dobre znasam dalo by sa povedať, že mám rád svoje šialenstvo;-)

zvedavec
20. 01. 2005
Dát tip
a nie si ktosi? Pre mňa si - zaujímavé , veď ťa mám medzi obľúbenými...

bohus
20. 01. 2005
Dát tip
že som Ktosi s veľkým "K"... alebo tak nejak... (osobnosť)... a potom prišiel zasa ten mikromanický komplex menejcennosti... tak to vysvetľuje aspoň ujo psychiater;-)

supizmus
20. 01. 2005
Dát tip
dobré, vtipné, srandovní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru