Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty naše rozdíly

19. 01. 2005
8
0
4268
Autor
Stevenson

nebude to sexualni harašení?

Ty naše rozdíly.

 

Muž ke ochoten zaplatit 200 korun za stokorunovou věc , když ji potřebuje.

Žena s radostí zaplatí 100 korun za věc s hodnotou 200 za cokoliv, co nepotřebuje.

 

Žena má obavy z budoucnosti jen do té doby než se vdá.

Muž se naopak nebojí budoucnosti, do té doby než se ožení.

 

Úspěšný muž je takový, který vydělá víc, než jeho žena mùže utratit.

Úspěšná žena je taková, která najde takového muže.

 

Aby žena byla štastná s mužem, musí mu hodně rozumìt a trochu milovat.

Aby muž byl štastný se ženou, musí jí moc milovat a nikdy se nesnažit jí rozumět.

 

Žena si bere muže s nadìjí, že se změní. I když se obvykle nezmění.

Muž si bere ženu s nadějí, že zùstane stejná, což se obvykle nestane.

 

Což jsou jedny z dùvodù, proè ženatí muži sice žijí obvykle déle než svobodní, ale zdaleka tolik jim nevadí umřít.


Toxman
26. 01. 2005
Dát tip
guy: Když je někdo podporován, tak to je mu hej. Chodí do práce, odvádí daně, sem, tam nějaká ta zdravotní prohlídka. I injekci snese - nejraději ovšem samozřejmě tu finanční - jak píšeš ;o)

drfaust
24. 01. 2005
Dát tip
:)

JiKo
23. 01. 2005
Dát tip
:-)

Andulka
22. 01. 2005
Dát tip
nahodou....stevenson....:-))) my sme dve zensky....ale krasny zensky...:-)))) a krasny taky uvnitr....proto mame ty spravny nazory....:-))ano, ja jsem v Ca...a momentalne mame tri tydny minus 20C a uz mi ta zima leze i usima....:-)))))

Stevenson
22. 01. 2005
Dát tip
Markel/ Californie to neni..-) takze ti to nemam radeji vysvetlovat ? And/je to smutne, ze se takovou vec jeden musi dovedet bokem..-) krasna zenska..-) ale - 45 jste jste nemeli,co ?

Andulka
22. 01. 2005
Dát tip
Steve..:-) o kom to mluvis...:-))) a 40 jsem jeste taky nemela...:-)))) ale taky to jednou prijde....:-) Dneska jsem si poustela cd ceske co mi nekdo prinesl jako darek.....je to takovy zpevak tlusty s brylemi co se o nem v lete psalo v blesku ze ma 16 letou milenku......a je to jenom kytara...a jeho hlas....a tolik pisnicek je tam tak krasnych a za okny mi snezi jako na vanoce....a ja tu placu...a vubec nevim proc placu....ale je tam par moc hezkych pisnicek.....

:)

Stevenson
21. 01. 2005
Dát tip
Dik za cteni

Markel
21. 01. 2005
Dát tip
Souhlas = s Andulkou, moudrá to žena, za popud k zajímavému debatění - T

Stevenson
21. 01. 2005
Dát tip
no jo, vy dve se dejte dohromady .. a konec debaty.-)) Andul/ ty jsi CA ?

Markel
21. 01. 2005
Dát tip
Co je to CA? Jestli to není něco krásného, tak mi to raději nevysvětluj:-)))

doute
20. 01. 2005
Dát tip
známe....

Toxman
20. 01. 2005
Dát tip
Podobné názory jsem, většinou roztroušeně, někde občas už viděl, zde jsou ale velice hezky sesumírovány :o)*

guy
20. 01. 2005
Dát tip
viz: Toxman výše ... a uznání i Eilil za pohled z druhého břehu ... akorát bych si dovolil přispět i se svým názorem na předposlední odstavec ... připojuji svou verzi, která je ověřená - člověk - a mluvím za muže - se v určitém stadiu svého vývoje dokáže změnit velmi radikálně ... nebo tu změnu aspoň předstírá v důsledku pudu sebezáchovy, a to zvláště v případě, když je žena dobrou kuchařkou ... :-))

Eilil
20. 01. 2005
Dát tip
:o) hihi guy.. naprosto souhlasím.. :o) jednak s Tvým vtipným podáním.. a navíc si ¨doopravdy myslím, že člověk, když chce tak se dokáže změnit dost.. jinak by jsme byli postaveni do dost bezmocné pozice.. kdy se sebou nebudeme moct nic dělat.. osobně by mě dost štvalo, kdyby měl kdokoli jiný na starost můj osobní vývoj, než já sama.. :o) děkuji moc.. :o)

guy
20. 01. 2005
Dát tip
Eilil - ale někdy je dobrý mít po ruce někoho, kdo náš osobní vývoj trochu podporuje ... a to nejlépe finančně .. :-)

Eilil
20. 01. 2005
Dát tip
:o)))) no jo.. :o) to je fakt.. :o)

Stevenson
20. 01. 2005
Dát tip
to se mi libi, ta ruznorodost nazoru..-) DZC

71_Art_72
20. 01. 2005
Dát tip
je to legrace, snad to není úplně pravda

Eilil
20. 01. 2005
Dát tip
legrace.. .O) jo.. :o) já myslím, že o to tu jde.. :o)

71_Art_72
20. 01. 2005
Dát tip
jen mám strach že je to legrace protože se v tom hodně lidí pozná :) 27_tra_17

Eilil
20. 01. 2005
Dát tip
:o) asi někteří.. ale né všicí.. :o)

71_Art_72
20. 01. 2005
Dát tip
nebo v tom někoho poznají.

Eilil
20. 01. 2005
Dát tip
nebo tak.. :o)

eustacia
20. 01. 2005
Dát tip
:-), dobrý, pobavilo

slonovina2
19. 01. 2005
Dát tip
políbal jsem v metru něco podobného...tip

Print
19. 01. 2005
Dát tip
:-)*

:-))))

vesuvanka
19. 01. 2005
Dát tip
:-)))

Eilil
19. 01. 2005
Dát tip
cheche.. :o) zajímavé postřehy.. i když bych měla několik výhrad.. třeba v odstavci prvním.. u nás v rodině je to přesně naopak.. :o) ten spořivej je maminka.. a taťulda shraňuje (a není jediným mužem) "nepotřebné hračky" (se mnou je to už taky trochu jinak.. já mám ty nepotřebné hračky ráda.. a vůbec je nepovažuju za nepotřebné.. hihi) Žena má obavy z budoucnosti než se vdá.. cha cháááá.. :o) to bych asi musela žit ve středověku.. :o) nebo nevim.. ale já se bojim manželství jako kočka vody... :o) Další odstavec.. bych trochu skrátila první větu: Úspěšný muž je ten, který vydělá víc než jeho žena. A druhou bych trochu pozměnila: Úspěšná žena je ta, která vydělá víc než muž a najde si takového, kterému to nevadí. Hihi.. když žena začne rozumět muži.. musí ho hodně milovat aby ho neopustila.. :o) S tím, že muž se nemá pokoušet ženám rozumět souhlasím, je to zbytečná námaha.. na to prostě nemá :o))))))) Předposlední odstavec: Za sebe se troufám říct, že v nic takového, jako změnu muže, nevěřím.. :o))) a když, tak je to jen změna né příliš trvalého charakteru.. :o) A proto byla ženám dáno do vínku tolik vytrvalosti, aby přežili setkání s mužem, soužití s mužem i jeho smrt..

slint
19. 01. 2005
Dát tip
trefné..

Andulka
19. 01. 2005
Dát tip
Asi nejsem zena......Proboha! Co vlastne jsem?...:-)))) Trochu me tu desi ten fakt, ze se srovnava uspech s penezi.....podle me uspech je to, ze jeden zije stastne. Kazdy potrebuje ke stesti neco jinyho......nekdo pomahat jinym, jiny vydelavat hodne penez, nekdo nekoho milovat, nekdo byt milovan.....Podle me se nejdriv musi kazdy naucit znat sam sebe, milovat sam sebe.....a s pomoci Bozi roztahnou svoje kridla....naplno.....a nasavat do sebe stesti. To ti pak staci se podivat na strom.....a je ti krasne, citis se tak stastnej...protoze rozumis....a ke stesti ti staci od kazdeho trochu...bozinku...uz zacinam placat...:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru