Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O písaní,o mne,o nude zúfalstva

19. 01. 2005
8
0
6431
Autor
Renas

 

Je už dosť neskorá noc.Navyše je piatok,takže polemizovať o tom,či slušní ľudia spia ,alebo nie,je zbytočné.Ja som doma a zahanbujúco osamelo som sa opil z cabernet savignon a už ostáva iba kvapka,takže prejdem na domáce pálené.Nie som alkoholik,len som sám a osamelosť žiada múzy omamné.Tiež si bol sám a pil si sám a písal si,len aby si sa nezbláznil.Poznáš ten pocit keď si sadneš k počítaču s túžbou vysypať zo seba všetky sračky a zrazu nevieš o čom to vlastne celé je.Len sedíš ako dement,cítiš sa ako dement a nič to s tebou nerobí.Nakoniec napíšeš niečo o tom ako sa cítiš,to jest zle a s nádejou očakávaš pochopenie čitateľa.Lenže toho to nudí ešte viac ako teba a pekne ti to nakoniec zráta.Povie ti,že si ho nenadchol,že on má svoje problémy a nemusí o nich písať,že si ho nijak nepresvedčil o svojich kvalitách a že celkovo stojíš za hovno.Takže tak sa veci majú onej piatkovej noci.S nádejou že možno nie som úplne odpísaný ťukám do klávesnice a asi verím,že to má zmysel.Možno by som radšej sedel s kamarátmi v šenku,alebo sa miloval s ňou,ale okolnosti rozhodli,že verbálne zaútočím na emócie všehomíru.Ako dobre sa to píše.Ešte trocha vína.Nejaká cigaretka a...Janka už spinká.Doma.Sladké sny.

Z okna mám výhľad do tmy.Šiel som si zapáliť.Poviem vám,že to uberá na vášni.Chcem s tým skončiť.Nechce sa mi spať,ale už by som najradšej spal.Z reprákov mi tu vyhrávajú The Strokes.Fajn muzika,ale už nevidím poriadne na klávesnicu,čo sa zmenilo hneď po tom ako som to napísal.Zázrak.Nič nie je také ako sa to javí.Je to tak i tak.Nikdy si nemôžem byť istý.Veľmi ju milujem a chcem jej to dokázať.Chcem aby bola šťastná,ale na to musím byť šťastný aj ja.A to je také ťažké.Budem sa snažiť zo všetkých síl.Život by mohol byť tak krásny.Ale prečo nič nie je také ako sa to javí a prečo to tak teda je,keď sa to tak javí.Možno by stačilo nad tým nepremýšľať.Popremýšľam o tom.Vážne ma už bolí hlava,ale ja som nezničiteľný a spať pôjdem až o chvíľu.Ešte slovo.Ešte vetu.

Ďalšia chyba.Nikdy neviem kedy skončiť.Kľudne mi to môžeš vyčítať,ale neviem si pomôcť.Mám pocit,že kvapka vína urobí zadosť,ale až keď sa napijem.To je teraz dôležité.Chvíľu sedím a premýšľam čo ďalej.Vždy je o čom hovoriť.Šak to poznáte.A keď nie je,vždy sa niečo vymyslí.Sme na tom rovnako.Vlastne takmer rovnako.Nepozeraj na mňa tak čudne.Povedz niečo prosím.Nebuď tak ticho.

Na monitore počítača som objavil kofeínové cukríky.Pomožu mi byť vstrehu.Premýšľam ako sa zmení štýl môjho písania,keď zmením hudbu.Skúsim to.

Takže The Cure.Dobrú noc.


lukášj
09. 04. 2006
Dát tip
v piatok večer som zobral krabičku lacného čuča a vyslopal to s kolou a potom naklepal poviedku Jasné, kámo takže o týchto chvíľach takto -

Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
aby som si aj dupol, teda co by nie. najviac sami pacil zaver, pretoze the cure -mnam. no ine som kcel, nie si alkoholik? zartujem. uvidime sa co nevidiet, potom si dame aj flasku vinka. nechaj sa prekvapit.

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
už nechlastam. pre dnes stacilo. zas mam kopec inspiracie

HRchrst

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
aaamplieee

Print
21. 05. 2005
Dát tip
***!

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
dakujem dakujem. teba si pamatam ako strasne velkeho fandu autora "Vole". je to moj kamos, hrali sme spolu v kapele. Jeho momentalny nick je Error. hi

aja už len dodávam: chichi

Ťažko sa to hodnotí .. takto z blízka i z ďaleka..neviem či vieš čo myslím, ale viem že si /niečo/ domyslíš.. keby som to tak čítal včera po ašurbalitovi /geronimovi/, tak by som tú melanchóliu dokázal lepšejše postihnúť precítiť..a hlbšejše sa vžiť do tvojej prózy, snadt u kritik v dalších dílech. ..o písaní, o tebe, o nude zúfalstva..nakoniec, prečo nie? – dobré a..čo robíš, chlastáš?

AudreyR
05. 02. 2005
Dát tip
chápu, z vlastních zkušeností...

Renas
25. 01. 2005
Dát tip
aj mna

Renas
24. 01. 2005
Dát tip
ďakujem za kritiky a moldow nie som, ale pokiaľ ide o iné prezývky tak renát a jauz

...ok...mna pomylila janka...

mne sa to paci tyvole.

...ze ty budes moldow...ale toto je fakt super... ...z cabernet savignon...som sa opil predvcerom...s kamaratkou...a splachol som to rumom a pivom...

Empty
23. 01. 2005
Dát tip
Je to moc dobrý a The cure sou skvělí***

Print
23. 01. 2005
Dát tip
*!

Nicollette
23. 01. 2005
Dát tip
melancholie navozená vínem... a ráno ses vzbudil, podíval ses do zrcadla a řekl sis... ty wole... cítím se podobně a nemusim pít ani víno (ačkoli - víno je příjemné pitivo....) .... ty bys byl dobrej melancholickej pankáč, takovej ten, jak vždycky po koncertě sedí vyčerpaně na vošoupaný podlaze a už ani neucucává piva.... drž se*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru