Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TOBĚ 12 (a Bryanu Adamsovi)

22. 01. 2005
3
2
3434
Autor
Gianni

Všechno co dělám,
dělám díky tobě.


2 názory

martinez
25. 12. 2007
Dát tip
proč o tom mluvíš tu jako o básni?! :o)

Josi
10. 06. 2005
Dát tip
Samozřejmě! Ať žije postmoderní doba!!!!:-) Mně se líbí skoro všechno co tady píšeš. ****

ashentree
02. 03. 2005
Dát tip
:))) ***t

maia
03. 02. 2005
Dát tip
Ou :-)

Gianni
02. 02. 2005
Dát tip
Bright are the stars that shine, Dark is the sky. I know this love of mine Could never die (The Beatles)

Gianni
25. 01. 2005
Dát tip
tinas: Napsal ;) Bryanu Adamsovi je v podstatě "avízo", že jsem parafrázoval jeho text ;)

maia
25. 01. 2005
Dát tip
alibisticke, nie? :-)

Gianni
25. 01. 2005
Dát tip
maia: Co je alibistické? Žijeme snad v postmoderní době ;)

maia
25. 01. 2005
Dát tip
Ak som dobre pochopila vsetku zodpovednost za ciny chces v mene akejsi idey zvalit na objekt (predpokladajme objekt tvojej lasky), tak sa vlastne stavias do pozicie zdanlivo oddaneho (svojej laske) v skutocnosti si iba obycajny nezodpovedny potomok Adama, ktory hovori: To Eva, nie ja! Co je postmoderna doba? ;o)

Gianni
25. 01. 2005
Dát tip
maia: Já v té básni nemluvím o zodpovědnosti za činy, ale o tom, že mi "objekt mojej lasky" pomáhá v každém kroku, který dělám. P.S.: Nikdy jsem si nemyslel, že tady budu muset své vlastní básně i interpretovat... Postmoderní doba? Například v přístupu k textům a k názorům. A v názorech na texty a na přístupy k textům. A na texty o názorech a o přístupech k názorům. Pro mě už asi neexistuje nic jako alibismus...

maia
25. 01. 2005
Dát tip
Si sa nemusel urazat... Rozdiel medzi nami dvoma je v stave. Moj rozhodne nehovori o zamilovanosti. :-) Tak si to uzi, netrva to vecne.

tinas
24. 01. 2005
Dát tip
Asi má nějakej důvod, proč to napsala....!!!!!

Gianni
22. 01. 2005
Dát tip
sneaker_pimp: Na parafráze?

Levi
22. 01. 2005
Dát tip
Gianni, nezlob se, ale co to má být? Everything I Do? Nevím, co na tohle říct...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru