Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirativní rána

23. 01. 2005
14
0
7140

to se tak v noci píšou seminárky..a o čem jiném než o vagínách:*))

Kohoutí kokrhání nechává stopy v ledu

Ticho se mísí se zvuky letadel

Ježek popelník na nás smutně syčí

A ponožky se lepí do sněhu

Na rtech poslední zbytek tabáku

Sklenička skoro dopitá

Moment surreálných rozměrů

Ještě zatáhnout záclonu

Nemůže nikdo být víc sám

než žena zavřená ve skříni

co pohledem sklouzává

po nepatrné postavě

tam  někde  na planině..

 


Empty
30. 01. 2005
Dát tip
Bál jsem se, aby to nesouviselo s prologem, takhle je to O.K. :-)*

:*))))))sem jen nastinovala co ze sem vlastne delala...a dyz clovek tak celou noc pise chodi kourit na balkon:*))))))))

Tam nekde :*)))))ono to tak asi zni ale me tö rano neprislo niak ponure spis naopak jen sem byla unavena:*)) NP: Kuji Kubiku...seminarky docela dobre...8 stran do konceptu pro Rullera samozrejme tema Vagina v performance a cislo dve Estetika a feminismus pro Pecmana a jako posledni ten miniseznam literatury pro Spurneho:*)))pochodicka akorat mam este delat dalsi 3 seminarky a nak se mi nechce:*))a co ty? a studium?

Craerassy
28. 01. 2005
Dát tip
já ti dám blízké, potvoro nevěrná:-)))

Crr: ja mam hlad a ty nemas lizatka...a kdo vi komu si je dala ...a ja ze sem neverna?:*)))))))malinkooooo

altiku tak hodne sil na uceni ted zrovna taky cmucham po necem na seminarky:*(a uz skoro nefidim... jojo v necem mas urcite pravdu...pisu si jen tak naladovecky a oni sou vsecky dost stejny...a ty popisnosti se nejak nemuzu zbavit...noo a tak..chjoo intelekt mi tedka kamsi zmizel:*)))kazdopadne kuji za kritiku...

tobe tez:*))))))...ono zvladnout cesky filmecky z let 1945-57 ...sama rozkosna propaganda...to potrebuje hafo sil:*)))))

no utikej...ja zas nemuzu nic najit..chjoo

Craerassy
28. 01. 2005
Dát tip
malinko??? tsss...a mám tu karamelky...ovocné....nooo???

Crr: vsak ty si to malinko zaslouzis:*))))..karamelky ju?? ja tu mam hlada:*)))))

Craerassy
28. 01. 2005
Dát tip
tak já vyměním tři karamelky za fotku Standy Hložka, joo???

to by byl dobrej kauf ale nechces radsi pouzite pradlo Honzy Rosaka za dva pytliky??

Craerassy
28. 01. 2005
Dát tip
za dva pytlíky?? to nikdy!! dva pytlíky dám jedině za silikonový vycpávky Ilony Czákový!

a co das za seznam hercu z Anny Proletarky?:*)

Craerassy
28. 01. 2005
Dát tip
tyyy joooo....dám ti za to toaletní papír, co odmítli bítlsáci:-)))

fajn beru prciňáku neni na private nikdy dost:*))))))a ted uz jedu hajat a cist si Hesseho Pohádky:*))))))

Craerassy
28. 01. 2005
Dát tip
tak dobrou, hrošíku.-))

TAM
27. 01. 2005
Dát tip
Dost ponurý obraz. Ale překrásně popsaný.

zajímavé paní spolustudentko .. . . . jak dopadly seminárky? (Ticho se míse se zvuky letadel - vedlejší nepointa, která mě též zaujala .. . . .)

Crrrr: asi jsem si blizke madam:*))))) s8: a pak sme tez prekvapiva...co ja se vo sobe nedozvim:*))) gabio + devcatko: kuji Vaso: no treba ale myslim ze vono je to furt pomerne stejny:*)))))))))))))sem proste hroch...a ti maj desne velkou pusu Bacil: kujiiiiiik

děvče
24. 01. 2005
Dát tip
:-)***

Bacil
24. 01. 2005
Dát tip
Pěkná nálad-ovčeka...

Fouckault
23. 01. 2005
Dát tip
:) *

kujííík usmevy ted potrebuju...:*)))dokoncuju jednu seminarku a zacinam druhou:*)))

dadik
23. 01. 2005
Dát tip
líbí se mi.....:)) t Nemůže nikdo být víc sám než žena zavřená ve skříni co pohledem sklouzává po nepatrné postavě tam někde na planině..

eustacia
23. 01. 2005
Dát tip
to co zkopíroval dadik je nejlepší :-), ale vlastně se mi líbí celá :-) t*

dekuji damy:*)))))

dadik
23. 01. 2005
Dát tip
za máličko a pěknou neděli...:)).

ona je nedele??...acha:*)))ja dneska nejak nestihla spat..a vubec mam poslednich par dni prehazenej rytmus takze netusim co je za den a obcas ani jaka jeho cast probiha:*)

vcera nedele byla vcera byl hezkej cas ;)

dadik
23. 01. 2005
Dát tip
co je za den někdy těžko poznávám i já...:) buď ráda za to....žiješ,,,,

Ms: neplet meee:*)))prej je dneska dadik: sem rada ze to ze vidim:*))a muzu psat a mam tabak a vino...booze tolik sqelych veci je kolem:*)))))))))

ja scu taky vino

toz si dej:*))))))mam ale jenom vavrince...

nemuzu, sem desne vozralej;) hmmm, cloveka ktory vyrastal na krabicakoch potesi hocico ;)

vyskytujes se ty vubec v nakem jinem nez nalitem stavu?:*)))chjoo si asi udelam kafco...ale ted sem poslala profesorovi jednu seminarku a sem na sebe pysnaa:*)))))) ja su holka z Moravy..a esce ze Znojma ja fim bochuzel co to je fino:*)))

no ked nie som zliaty tak mam depku ;))) ja chcem byt holka z moravy ;) v lete ta navstivim, chystaj demijonky ;)

ondrech
23. 01. 2005
Dát tip
:) prostě hroch.;)))))***TIP

MS: depka muze byt desne tvurci a vesela vec dyz s nou umis zachazet:*)))...jasne dojed...zavrem se na tyden do sklepa:*))))) synacku kujiii...ale hrosi mamca je ted pekne utahana:*))))

slubujes ? ;)

MS: jasneee:*))))))) dream: a daliho mam taky docela rada:*))))

dali bol prvy maliar o ktorom som si precital knihu ;) som strasny frajer zejo ?;)))

ignorant ses taaaak:*))))))))))sem toho za dnesni noc precetla o umeni vic nez ty vubec....ja sem machr zajic...teda hroch:*)

ANO,. hrosi for prezident ;)

ze by prezidentka?...chmm..to me jeste nenapadlo...sem myslela ze budu bordelmama:*)..ale todle bych urcite taky zvladla...nooo:*)))))

ty wole to je fuckt dobry se mi to libi dawam typa

tak to hroch dekujee:*))

to nemas zas fuckt je to cuper

chtela bych sdilet tve nadseni...ale sem desne utahana a este me ceka jedna seminarka dneska minimalne...:*))

dyt pohoda

Lasska
23. 01. 2005
Dát tip
tip moc hezký...

kuji madam

Craerassy
23. 01. 2005
Dát tip
Nemůže nikdo být víc sám než žena zavřená ve skříni tolik blízce mi zní....*

sk8ergirl
23. 01. 2005
Dát tip
téééda hroší...tys mě překvapila :o)...líbí, líbí...t

sk8ergirl
23. 01. 2005
Dát tip
a eště klub...

gabio
23. 01. 2005
Dát tip
t

Vašo
23. 01. 2005
Dát tip
Po přečtení tvých kritik bych čekal něco jiného, snad příště

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru