Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čokoládová...

23. 01. 2005
20
3
8754

Čokoláda je důležitá! Drobky v noci strašně tlačí :o) ...

Celý svět je náhle beznadějně růžový,
ležím v posteli a nikdo se nedoví,
že požírám tu čokoládu,
co dostala sem darem, 
postel je princeznám rájem.

 

Klíče v zámku a ztažené rolety,
obaly přeplněný koš na smetí,
nabudím se dávkou štěstí,
 a opiju se čajem,
zase budu ve svém hradu králem. 

 

Po boji čokládou zplácaná,
nejsem v prdeli ani láskou svázaná,
holka beznadějně ufňukaná, 
ztratila můj zájem,
ste perfektní a já chci jít s davem...:o)

3 názory

Pěkně napsáno to jest...

jémináčky:-) děkuju Ti:-) je to moje rekordní:-)

:-) jééé to se hezky poslouchá :-)

La la la la la la :)))))))

avi

:-) uvidíme uvidíme uvidíme :-) možná se i uvidíme :-) a nebo budu jen poslouchat Tvůj vzdálený hlas:-)

Už je to tady !!! Už je to tady... hupky-dupky ke mně(k moři) :)))))))

:-) ... už se chystáš do plavek? :-) k moři :-) no jo :-) je nejvyšší čas - taky bych měla začít!!! :-) děkuji za návštěvy - moc mě těší :-)!!!

Moc to nepobírám...

Nitram
24. 01. 2006
Dát tip
v 6 rano dostat chut na cokoladu?!no to ti moc dekuju...to neni moc zdravi:))))))**

:-) ... zdravý nezdravý :-) tělíčko vždycky ví co je pro něho nejlepší :-) !!! A proto se proti stresu doby, obaluje tukem do zásoby :-) .... děkuju Ti moooooc trháš mi tipové rekordy :-)

Eidam
15. 01. 2006
Dát tip
*

jé :-) Ty si hodný :-) děkuju - už se mi sliny sbíhají :-) ...ale já vlastně teď nesmim :-( ... Mám totiž mononukleózu :-( ... stejně si ale myslim, že bez čokolády se nikdy vyléčit nemůžu:-)! a pravidla jsou na to aby se porušovaly :-) jdu hledat něco čokoládopvého do pusy :-) ... děkujůů :-)

Eidam
15. 01. 2006
Dát tip
dobrou chuť :))

:-) konečně :-) na Tebe sem čekala :-) ... nikdo ho zatím nepoznal !!! Děkuju za návštěvu! Těšilo mě!

Mě taky těšilo, není zač...

Plíhalická parafráze v prvním verši zajímavá :-)

jéééé=o). děkujůůůůůů..... - trháš moje tipové rekordy =o) !!!

solomon
10. 11. 2005
Dát tip
hmm dobrý, takový jednoduchý a konec pěknej námrd, hezký....*

gr_4you
23. 10. 2005
Dát tip
odkazuji všechny na mou báseň Čokoláda, snad vás to přejde. Princess, obsahově dobrý, ale formu by to chtělo dopilovat

=o) ... no jo- ja vim... já byla moc štastna =o) nez abych myslela na formu =o) ....dekujuuu... =o) ....

óóó, to né, já jsem čokoholik(ne alkoholik!:-))...óóó, ježiš, přečíst si tohle a vědět že jí doma nemám ani drobeček...:-((smutný, smutný to den (tip za stejnou úchylku!:-))

:o) je dekuju:o) Ty si mi udelala rekord=o)..... sem v oblacich... dekuju:o) Priznavam ze dnes taky nemam ani drobek po ruce - coz je hrozne :(..... ten obrazek k tomu.... jeminacky du prohledat zasoby =o)....

Jé, to je skvělý!!! Skoro óda na mě :o))) Veliký čokoládový tip! Silvi, díky za avi :o)

čokoládová: jéje děkuju - sním o Tobě ve dne v noci:o)...

To já o sobě taky :o)))

Silvita
09. 07. 2005
Dát tip
avi čokoládě ...

:o) si v něm taky! :o) směj se!:o)

je to psane v ruzove nalade:o)... nerada splyvam, ale...ruzova nalada dela sve a kdyz je dav perfektni:o).... dekuju Ti za navstevu!!!!!!!!

jéééé :o)...mlask mlask:o).... Líbí:o)!!!!!!!

:o) souhlas:o) kravičky beru taky:o)! Ale ted sem si oblibila studentskou pecet:o) ... s rozinkama zele a oriskama - genialni :o)! Uz se tesim az se mi zas nejaka rozpusti v lete na slunku u vody:o) - mas taky rada ty rozpusteny :o)? Ja mooc:o) Po poziti vypadam jako stastne ubablane batole.o)...

Silvita
19. 03. 2005
Dát tip
:-) :-) ... jo , tohle mám moc ráda:-) Máma mi vždycky, když jsem byla malá, udělala do rohlíku "díru":-) , dala tam čokoládu a nechala to roztopit v mikrovlnce. A já jsem vždycky lžičičkou vyšťourala tu čokoládku a nechala upatlaný rohlík na stole :o)

:o) a tak to ma byt:o) Cerstvy rohliky s cokoladou:o) Jeee:o) Uz sem dlouho nemela:o)...

Silvita
19. 03. 2005
Dát tip
mě tak napadlo, že by se ti to moho líbit:o)

:o) jééée :o) Děkujůůůů!!!:o) jakou máš nejradši čokoládku? :o)

Silvita
18. 03. 2005
Dát tip
už to slovo je krásné:-) takové sladké :-) ... víš co mám nejradši? .. když si koupím tabulku čokolády, schraňuji si ji na večer a pak pomalinku šustím tím alobalem a směju se, když uvidím čokoládové kravičky na každé kostičce :-) :-) něco mě napadlo: Miluji, když ti v zubech zbydou kousíčky oříšků a chutnáš po čokoládě:-)

Silvita
17. 03. 2005
Dát tip
ten prolog .. kurňa, jejda, moc líbí :-) mám ráda takové nápady:-) :-) :-)*

dekuju Ti Pandoro!!:)

Pandora_T
14. 02. 2005
Dát tip
jééééééé cokoláda a ještě k tomu taková pěkná básnička a je mi po ní dobře? : 0 ) Tip

gho_st
04. 02. 2005
Dát tip
rozmlsaný po prologu jsem se vrhl na báseň a úplně celou jsem jí snědl (no normálně sežral). a nezůstal ani drobek. škoda. ale kdykoliv budu mít chuť, tak přijdu zase a zase jí spořádám. protože se mooooooooooooooooooc líbí. posílám tipa

Mas rad cokoladu:)? Je zdrava!:) Dekuji za tipa -tolik jich nikde nemam - pismaci asi radi mlsaji:)... Budu rada kdyz se zase stavis - delas mi jen radost:)))!!!

Dart
01. 02. 2005
Dát tip
Je to moc pěkný

Lancelott
01. 02. 2005
Dát tip
ňamiky ňamiky...čokoládka:o) OOTM zpvívají: čoko čoko čokoláda, čoko čoko čokoláda, čoko čoko čokoládová:o)

Lancelott: Jeeee:) Ty posloucháš Lokomotivu? Mam jedno jejich cdcko doma:)... Rokec vubec muzu :)... Dekuju Ti!!! Dart : Dekuju! Tesis me! a moc!

Lancelott
01. 02. 2005
Dát tip
taky mám jedno album...a tatinek od pritelkyne je poslouchá...a tuhle písničku má na kazetě...Nicol a její mamka ji nesnášejí:o))

a proc? To je skoda - ale kazda pisnicka se da ohrat:(.... ale kdyz je to jen jedna tak to este de:)...

klipeto
27. 01. 2005
Dát tip
todle se mi i docela líbí :) *

Moc si me potesil! dekuji Ti!

romale
25. 01. 2005
Dát tip
Chtěl bych být malým živočichem svědit pocestné na nohou přespávat na nádražních kachličkách nerozpakovat se kousat trýznit do krve rozškrábaný kotník pod chladivou vodou zrezlého umyvadla ulepená klika od bůhví čeho odporný zápach jak už to bývá smích pro nešťastníky radost nad smůlou vítězí vždy když se stávám malou (ale cílevědomou) bleškou... No, všichni jsme trochu poznamenaní - a není třeba být úspěšným umělcem. Neníž-li pravda, štěk!

jo každej potřebuje občas být malou bleškou...a jak kdy a komu to jde:)... Pravdu díš! Netřeba být úspěšný ale uspokojený a relativně šťastný:).... ...smích pro nešťastníky radost nad smůlou vítězí vždy když se stávám malou (ale cílevědomou) bleškou... Si šikulka! ... Dekuju Ti

romale
24. 01. 2005
Dát tip
Jójo, co jsem začal kouřit, mám ke sladkému nechutenství... Ale teď jsem si jednu tabulku po dlouhé době zežral - a je mi zlo... Haf. Vážně je super !!! *

Vseho moc skodi! Zeptej se Jeheho co na bolavy brisko:).... Prirovna Te k vlaku:)))).....Dekuju za tip 8 je me nejvetsi cislo:)....

Vite proc si policajti olizuji hodinky?:).... ...protože ty peprmintove bonbony sou dobre.....:) k lokomotive:( romale.... - vyvadim se z miry:) -ale umelci byvaji šáhlí:)... Budu asi dost dobra:))))).....

Zase jedna oprášená:)... Hádejte kdo mi pomáhal:)?

Jeheheman
23. 01. 2005
Dát tip
to je docela dobrý:o)

:)..Diky Ti :)! Vlastni terapie:).....

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Někde jsem četl, že čokoláda dokonce snižuje hladinu cholesterolu v krvi... a postel je rájem i synáčkovi... T*

:) S cokoladou nebo se lecis jinou neresti:)? Dekuju Ti za tip i pouceni:)! Budu dal pracovat na snizovani cholesterolu:)!!! Smej se!

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Mala_Princezna: Jakoukoli(!) neřestí... postel považuji za nejfantastičtější vynález v dějinách lidstava...

:) Co treba perinu? Ta je prece taky dulezita:)? V takovym pocasi:)....

71_Art_72
23. 01. 2005
Dát tip
pěkná :)

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Mala_Princezna: Myslel jsem postel s matrací a čistě voňavým povlečením...

dekuju Ti! Taky se tak lecis?

No tak dobre:)....

darksky
23. 01. 2005
Dát tip
tip a kluby

jeminacky:) moc Ti dekuju:)!!!

darksky
23. 01. 2005
Dát tip
to je takove sentimentalni pripominas mi tu moji princeznu :-) tou basnickou :-)

:) sem rada:)

nadik_k
23. 01. 2005
Dát tip
Mňamky mňam...čokoládku já móóóc ráda :-)))

71_Art_72
23. 01. 2005
Dát tip
no občas, ale teď asi už neléčím. a ty?

:) ja taky je to droga:) Nadiku!!! 71Art72 - no je to moje nejlepsi lecebna metoda ale ted uz taky nemam co lecit:)... to je dobre ze sme zdravi:)!!!

Nicollette
23. 01. 2005
Dát tip
lepšíš se *

gabio
23. 01. 2005
Dát tip
jo, dobře roztomilý. t

jeminacky:) dekuju Vam moc vic tipu se´m este nedosahla:)... dekuju!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru