Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je mi to líto, lásko

24. 01. 2005
0
2
2977
Autor
a_lucka_a

Zase jedna básnička, která pro mě ve svý době znamenala strašně... Naštěstí už ja tahle doba za mnou :)

Mám Tě ráda
a každý pohled na Tebe,
mě vynese někam vysoko,
vysoko – do nebe.

Už dlouho Ti chci říct jednu větu,
a tak doufám,
že ve mně nevidíš jen blbou tetu.

Něco mi brání
a je mi strašně líto, lásko,
že to „něco“ ani já neumím pojmenovat.

Mé srdce Tě chce políbit, objat,
-vím-
asi bych se z toho měla probrat.
Je mi to líto,
ani pro tuhle lásku,
nevydám ze sebe jedinou hlásku.

2 názory

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Čte mi to maminka...malinké děti přeci neumějí číst, Ty truhlíku (květinový)

ech, ještě vonehdá sis chtěl hrát na doktory a teď už neumíš číst, jo? :-))) tedy máš zpátečnický vývoj.... :-)))

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Copak si malinké děti nahrají?

Zbora
26. 01. 2005
Dát tip
Kytí, líbí se mi Tvá pečlivost, nicméně Lucčiny dílka jsem zařadil naráz čtyři, přičemž mi přišlo dostačující umístit odkaz pouze k jednomu z nich (...aha, jedná se vlastně o skrytou reklamu, že? Čím víc odkazů, tím víc návštěv klubu :o)) Chytrá holka :o)

Drahouši, heleď, nehleď na sebe... :-)) si vem, že někdo navštíví jenom jedno dílko.... :-)) a nebude vědět která bije... :-)) navíc další důvod jsi řekl ouplně přesně... :-)) já fííím, že su chytrá... :-)) enem nevím, co to znamená... :-))

Zbora
26. 01. 2005
Dát tip
...to znamená....jak to říci jinak...že umíš hezky mrkat očima :o) P.S.: Náš klub je tak profláklej, že o něm vědí i lidé, kteří nikdy na písmákovi nebyli, ba více, ani nevědí že je nejaká poeszije.

ech, jasně, mrkám.... :-)) faaakt? ježišmarjá, jak o tom ví?

Zbora
26. 01. 2005
Dát tip
Jsou informováni autory, jejichž dílům v klubu poskytujeme azyl. Sám jsem byl několikráte takovému jednání přítomen :o)

ech, až tak? no to je dobré.... :-)) se tedy nestačím divit... .-))


Zbora
26. 01. 2005
Dát tip
Není divu, Ty bys snad nebyla patřičně hrdá, na to, že máš dílo v tak prestižním klubu, a nechlubila se náležitě ostatním dětem v polepšovně?

Bobíku, Tě překvapím... se nechlubím ani tím, že sem něco píšu... :-)) takže o mně nikdo nefííí, fíš? :-)) já nejsem chlubící se tvor... :-))

Zbora
26. 01. 2005
Dát tip
No tak dobře, Ty jsi zářná vyjjjímka, ale nezapomínej, že ostatní jsou zkažení.

Ech, to je mi záhadou.... Ale bych se nedivila... :-)) Si zkaženej až na půdu... :-))

Zbora
26. 01. 2005
Dát tip
Co je kytce zahradou...to je trámům půda. vidíš, i já jsem velmice chitrý...

ech, jasně, eště se nauč číst a bude to okiii... :-)) mlack

Nicollette
24. 01. 2005
Dát tip
bohužel objat, byť se to tam rýmuje, neni spisovně... mělo by být obejmout... starší no... je za tebou, takže neni ani co ke kritizování... forma je dost jednoduchá

předpokládám, že Zbora chtěl k tomu něco říct, ale nějak mu došla slova, čili citovky a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru