Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

odraz v slunečnici

08. 11. 2000
8
0
3855
Autor
wqw

je to pokus, výplod 13-minutové cesty tramvají,

Ve slunečnici odráží se její oči v modrém závoji a v horečnatých iluzích putuje kolem mě, nese břemeno své touhy a padá Hvězdy kolem ní plují šílenou rychlostí a steny jako když se barmský mág snaží přivolat déšt třaskají v pekelném kotli a přece je sotva slyšíš a víla jako ty jistě ví že se může klidně ztratit Probudí se v jiném světě úplně zchvácená a obrazy kolem ní jako by nebyly pouhými vzteklými vidinami "Hej skutečnosti v kouři" křičí a snídá v čerstvě posekané trávě Zírá na svůj slunečnicový odraz nebo to není odraz? a co když je to její malba ukradená z vodní hladiny a nebo z říše za zrcadlem už ví, že přežije celá nekonečná staletí v hlavách lovců,oráčů,vikomtů i snobů líbám tě můj modrobílý anděli má Lilien.
Beast
15. 02. 2003
Dát tip
Jestli to opravdu vzniklo v Tvé hlavě během tak krátké doby, tak to znamená jen jedno -

Reistlin
03. 02. 2002
Dát tip
tohle tě napadlo za 13 min.? Tak to smekám!

hermit
28. 06. 2001
Dát tip
*****


Mořkovský
20. 05. 2001
Dát tip
teda karle kdo by to do tebe řek ave keba

Correggio
08. 05. 2001
Dát tip
Anonyme, wqw je jako básnik skvělé jož teď

Anonym
19. 11. 2000
Dát tip
je to krása........a mooooc děkuju....z tebe ještě jednou někdy něco bude....díky.. :o) lil

JiKo
10. 11. 2000
Dát tip
Když sem čet prolog, říkal sem si, že esi to bude chabý dopíšu sem žes musel jet třináctkou a v pátek :-) ALE!!! Vůbec to nemusím říkat. Forma sice nic moc ale obsahově se mi to líbí :-)

Bambulka
09. 11. 2000
Dát tip
nádherná... plná jemnosti a zvláštního tajemna...

Laďa
08. 11. 2000
Dát tip
momentálně nemam čas a soustředění na nic víc, než říct ti, že to je dobrá dlouhá báseň. Taková obsažná.

jorel
08. 11. 2000
Dát tip
jsem na tom úplně stejně jako Laďa. ještě se vrátím... ,o((

zirafka
08. 11. 2000
Dát tip
rozhodně je to zajímavé...

Adelan
08. 11. 2000
Dát tip
Je to nádhera, člověče...A 13 minut? Neuvěřitelné...*

Dani
08. 11. 2000
Dát tip
hluboce se sklanim toto je pro me poezie, tak jak ji citim ja, nemohu nez obdarit tipem a svym obdivem, nejdilo co jsem tu zatim cet:o))

fox
08. 11. 2000
Dát tip
docela dobry, libi

alina
08. 11. 2000
Dát tip
Celou tu dobu, co tuhle básničku čtu, mám v hlavě obrázek slunečnic od van Gogha jako vyšitý. Náladou mi ho to hrozně moc připomíná. Skvělé!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru