Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úděl odlišných

27. 01. 2005
8
1
4261
Autor
Candy

...zvykám si...

 

V koloritu (bez)důvodných

pohledů

cítím se

jako z kůže

vysvlékaná,

odhalovaná

a zraňovaná.

Jehlami probodávaná.

Nechtějí sami v sobě

připustit

odlišnost tvarů

myšlenek

a těl.


1 názor

ála
17. 12. 2006
Dát tip
...známé pocity, dík, že to umíš tak pěkně říct!

blatotlacka
19. 05. 2005
Dát tip
pjeknýýý:)

Candy
07. 03. 2005
Dát tip
Děkuju moc, jsem ráda, že se ti líbila...


blatotlacka
29. 01. 2005
Dát tip
hezký!!! Sice se v tom jen tak mezi řádky nevyznám, ale stejně fajn

Candy
29. 01. 2005
Dát tip
Slůůůníčko : děkuju za klub a jinak i všem ostatním za milý kritiky...

eustacia
29. 01. 2005
Dát tip
wow..dobrá :-) si tipnu

vesuvanka
27. 01. 2005
Dát tip
Prosím o zvětšení písma...

Not_und_Tod
27. 01. 2005
Dát tip
Je to malé. Mé oči pláčou bolestí, že to nepřečtou. A ty se dusýš vztekem, že sem ti nedal typ, ze?

Not_und_Tod
27. 01. 2005
Dát tip
Já sme debil! Já sem ho nechteeel dát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Not_und_Tod
27. 01. 2005
Dát tip
To jer vážná kritika sama sebe!

Jsem to nějak přelouskala, ale je to fakt malý...jinak dobrý...si tak taky připadám někdy...*

Lotoska
27. 01. 2005
Dát tip
*

nechtějí připustit odlišnost... *!

Candy
27. 01. 2005
Dát tip
Omlouvám se za velikost písmenek (spíš vlastně maličkost), hned to napravím... Not_und_Tod: neboj, já to přežiju, když mi nedáš tip, já se nepovažuju za jejich sběratele, chci jen, aby se to, co napíšu v určité náladě a rozpoložení, taky líbilo někomu dalšímu, udělalo radost, vyvolalo to v lidech určitý pocity,... Milly:děkuju, ale myslím, že stejně víš, že ti neuvěřím, ať mě přesvědčuješ, jak chceš, ale jsi hodná, ...já už si jinak ale docela zvykám ,...

vesuvanka
27. 01. 2005
Dát tip
Díky za větší písmo.....Pěkně napsané... TIP tyto pocity jsem zažila nejednou a říkala jsem, že si připadám jako "skála , která trčí z moře".

Milly
26. 01. 2005
Dát tip
já bych k tomu přidala city- odlišnost citů.., a mám dojem, že si to špatně vykládáš, protože seš krásná- a říkaj to všichni...co jsem slyšela.....!!!! :-) moc si bereš co si kdo myslí, ale to já někdy taky.. :o) ta basnička vypadá hezky.... snad jen to probodávání je moc dlouhý asi si uložím........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru