Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis na rozloučenou

07. 07. 1999
0
0
2647
Autor
AHED

(tohle nebyla bezmoc, jenom to tak vypadalo)

"Kdo by na mě pohlédl? Aspoň jediný polibek na dobrou noc Aspoň jedno pohlazení po světlých vlasech Aspoň jedno slovo Aspoň něco A? Stejně nic Tohle nemám v krvi To nemůžu zachránit Jsem tajný milenec vlastních spiknutí Moucha v pavučině Servírka na talíři Oltář bez jídla Kritik bez kritik Maso bez kůže Vymačkanej pomeranč Tanečník bez parketu Už se jenom směju Směju se slovům Mít rád Milovat Směju se všemu s utaženou kravatou Naposled nabarvím si rty Oblétnu svět Starý fotky (Nikdy jsem je nechtěl roztrhat Ani Bůh neví projsem to udělal) Ani Bůh neví proč to udělám Z rozvrzaný stoličky A vrabci letí..." Pak jsem skočil A zabil se.
AHED
13. 07. 1999
Dát tip
Snoopy: nevím, možná bych ty fotky opravdu znova roztrhal, kdybych měl důvod, jenže já si vždycky nějakej najdu...
Adarhaz: budem si povídat...
Castan: já budu čekat, vždyť víš...
Slavek: možná je to skrytý poddtext...

castan
09. 07. 1999
Dát tip
Lea, Snoopy: Ale je na tohle vůbec imunitní systém? :-))
Máte oba pravdu, také si to poťouchle přeji, aby se tohle povedlo! :-)
Ahed: Ahojky, uvidíme se asi po prázdninách, možná dříve, či později, možná nikdy, možná že rychleji! :-)

slavek
09. 07. 1999
Dát tip
Ta prázdnota co s toho dýchá bolí. Mám jí v sobě také.
Kdo nemá?

PS. nechápu proč, ale když jsem četl pasáž Kritik bez kritik, napadlo mně Krytyk bez kritik.. :-)

Lea
07. 07. 1999
Dát tip
Jeste ze mas Ahedku ten dar, porodit si novou dusi..bylo by skoda te opravove ztratit!!! :-)) Ale vsimas si? Rodi se ti porad stejna duse? Ma to umirani smysl? Neni lepsi si u te jedne stale vybudovat imunitni system? To se mi to keca, ja vim...taky ho nemam... :-(, ale nekde cesta musi vest, ne?

AHED
07. 07. 1999
Dát tip
Máš pravdu Leo, kdyby šlo všechno tak jak by si člověk přál, bylo by to bez problémů, ale takhle není, jenže co naděláš...Je pravda, že můj imunitní systém by potřeboval posílit, ale já doufám, že s tím stávajícím nějak umřu(přežiju).

snoopy
07. 07. 1999
Dát tip
starý fotky.. pictures of you.. doufám, že to ho lituješ.. ale vím, roztrhal bych je znova..
..a lea tě moc hezky vystihla.. : )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru