Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen pro Tebe

26. 01. 2005
0
0
5491
Autor
packa

Jen pro Tebe

Jsi mé srdce bez kterého nemůžu žít .

Jsi ten , kterého mám den ode dne raději .

Uvědomuji si , že bez Tebe tu nechci být .

A proto věřím , už jen v pouhou naději .

A tak pojď se mnou do říše lásky vstoupit .

Poněvatž tohle se nikde nedá koupit .

Jen s Tebou můžu a chci být šťastná .

Tak prosím chci znova zažít , co je to opravdová láska .


no jo, osvětlil, ale jak... neuspokojivě, tedy jestli takhle to dycky děláš.... ech, taťko, nevím, nevím... :-))

Zbora
07. 02. 2005
Dát tip
Á ztracená dcera se vrátila a hned prudí...tch...:o)

já nebyla ztracená spíše zatracená... :-)) jojo, prudím, takovou mě máš nejradši, ne? :-)

Zbora
07. 02. 2005
Dát tip
Jo.

mno tak co si furt stěžuješ tatíííí... heleď pusa na tvé vetché líčko... mlack... :-)

Zbora
07. 02. 2005
Dát tip
Jůůů...rudnu :o)

ech, bacha na zdraví, bych Tě neměla takto tento hento, že? :-)) by Tě nekleplo, kdo by mi pak posílal penízky... :-)

Zbora
02. 02. 2005
Dát tip
Už si zase protiřečíš...o pár kritik výše si byla vyjevená, co že se to stalo...a teď, když už jsem Ti to laskavě osvětlil, už zase děláš drsňačku :o))))

Zbora
31. 01. 2005
Dát tip
Dobře, kašpar...ale aspoň vim, co kam píšu :o)

Zborouši, já taky vím, kam co píšu, zas tak vyjevená nejsem... :-))

Kašpare...!!! :-)

Zbora
28. 01. 2005
Dát tip
...no, nebyli to mimozemšťani...jednou večer jsem tam takhle seděl na špalku a oči mi plály láskou k jedné asijské dívce...viděl to nějakej farmář...a od té doby se traduje, že tam přistálo UFO.

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Kytí, odpověď na tuto otázku je pro mne, jakožto Děda všehověda absolutním bombónkem. Tož bylo to tak. Napsala jsi si na papírek několik součíslí. Přičemž součíslí 145514 jsi přepsala do kolonky citových egzémků. Do této chvíle je vše vpořádku. Ale co se nestalo. Součíslí 145541, jenž jsi chtěla napsat do klubu flowers, jsi, díky markantní podobnosti, a hlavně díky podvědomě získanému prstokladu z minulého součíslí zaměnila za právě zmiňované součíslí 145514. Měla by jsi svůj omyl napravit a číslo 145541 napsat do klubu flowers. Vidíš, vše se dá lodicky vysvětlit...ani nemusíš psát A.C.Clarkovi na Srílanku...chceš ještě vědět, jak to bylo s Rooswellem?

Tedy faaakt?? :-)) Dobře, dám na Tebe, ale tak nějak... hech, já tam nic nevkládala a přeci, jak jsem se přihlásila, tak to tam vplulo samo.... :-)) takže nebudu dále pátrat, nicméně, záhada zůstává záhadou... .-)) btw: co je pod dílem 145541? Jojo, Rooswelt... co s tím? Jak to bylo?

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
V tom případě ti dám jednu dobrou prostou radu: dávej si pozor, co kam píšeš! :o) Jó Rooswelt...to tenkrát...radši nic, stejně bys mi nevěřila.

No, dobře, sem tam budu dávat pozor, na proradné a úskočné Zboristy... :-)) Ale věřila, tak spusť!!

Lotoska
26. 01. 2005
Dát tip
...taky jsem si to myslela a pak jsem našla jinou cestu....mnohem zajímavější a hezčí:-)

ach jo..... laciné rýmy.... vstoupit-koupit, raději - naději , žít - být....toto fakt ne.... jinak vítej na písmákovi a zkus tu víc číst různé autory a pak uvidíš.... :-) + zařazuji do klubu - citovky... a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

Zbora
26. 01. 2005
Dát tip
Souhlas s Kytkou.

Jannis
26. 01. 2005
Dát tip
Nevím... v podstatě viz má minulá kritika. Chceme li podobné pocity zachytit a předat, je někdy lepší volit méně přímou cestu

ježíš, proč je tam flowers? se stydím..... jak se mi to povedlo???? ach, děkuji se souhlasným odkýváním... :-)) Big: taky mě to napadlo, ale sem nechtěla být až moc krutá.. :-))

altíku.... :-))) asi nic, eště jestli můžu poprosit, můžeš mrknout od Spirit - dirty life? bo tak něco? teď poslední její dílko....a říct mi k tomu něco? nebo jí, to je jedno... :-) díky... :-)

fakt? Tak to jsem moooc zvědava... :-)) a se těším... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru