Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co způsobila kráva

27. 01. 2005
5
0
4210
Autor
Barman

„To nám dneska svítí, co?“ zavoněl jetel jeteli.

„Máte recht, kolego, snad mi to nespálí stonek.”

Chramst! Mlask, mlask! To je oba zdlábla pasoucí se kráva. Kráva se jmenovala Květa. Když lidé nevědí, jak pojmenovat krávu, dají jí jméno Květa. Možná.

„To je hnus,“ snažil se zavonět jetel jeteli svůj názor, ale v tom smradu žaludečních šťáv ho nebylo cítit. A tak se oba přátelé nadobro rozloučili a rozplynuli se v trus.

 

„Jé, kráva,“ zapískal na kamaráda komár Štěpán.

„No paráda, letíííííme chlastat, hurá,“ odpískl mu kamarád Honza.

Oba se příjemně usadili a začali píti, občas prohodili pár písknutí a bylo jim fajn. Fajn však nebylo krávě Květě, která vzniklé svědění vyřešila mávnutím ocasu. A to se stalo osudným Honzovi, zatímco Štěpán, uniknuv v poslední chvíli, propískl: „To jsi, Květo, posrala!“ a zahrozil jí všema nohama.

Štěpán přistál na vemeni a s výrazem mstitele zanořil sosák do míst, kde tušil nerv. Měl však smůlu, protože nerv byl těsně vedle a on trefil mléčnou žlázu, která jej natlakovala mlékem, až praskl.

 

„Je hezky, že?“ řekl poslanec poslanci.

„Ano, ano, není nad procházku přírodou.“

„Víte, rád bych s vámi probral případ pana Ká. Co s ním?“

„To je vyřešeno, už má pěkné místečko v Lipně.” A oba se zasmáli, sedli si na kámen uprostřed louky a vytáhli cigarety.

Květu strašně svědilo vemeno, nenáviděla v tu chvíli celý svět a byla ochotna kvůli vemenu vraždit. A právě v tu chvíli spatřila dva poslance, jak sedí a hulí na její pastvině.

„Búúú!!!“ Něco tak strašlivého poslanci nikdy neslyšeli, otočili se a spatřili nejšílenější krávu, jaká kdy po světě běhala, bučela a dupala. A v té póze hrůzou zkameněli. Květa v obrovské rychlosti narazila, jenže ne do poslanců, ale do dvou skalek. Praskla jí lebka a naposledy zabučela. Poté odešla do věčných lovišť, kde ji budou navěky honit Indiáni.


Barman
29. 12. 2005
Dát tip
To jsem moc rád, že se bavíš. A recept na krávoviny? Házej kamínky po bejkovi, nech se od něj prohnat, pak si dej pět piv, budeš-li mezi živejma, a piš:)

pekylau
28. 12. 2005
Dát tip
Už od tebe dnes víc číst nebudu. Nechám si to na smutnější časy. Už jsem se pobavil dost. t [člověče, kam na ty ´´krávoviny´´ chodíš]

Android
22. 02. 2005
Dát tip
ČEtlo se to fajn. Byla to ale kráva, že nesejmula ty poslance... (asi bych podobné výtvory řadil do sekce "blbůstky" !!! zamysli se prosím nad tím...)

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Způsobila co mohla, ale tý největší havěti nás nezbavila...prostě kráva, no...

Barman
27. 01. 2005
Dát tip
Jojo kráva co mlíko dává, ale když zešílí je to v pr... A pak již nebude více sýra

wazzup
27. 01. 2005
Dát tip
hehe, pobavilo... a je to lehce čitelně napsaný.. líbilo, tip

fungus2
27. 01. 2005
Dát tip
Rovněž pobavilo.-***

ondrech
27. 01. 2005
Dát tip
prostě barman...:-D***TIP

Alojs
27. 01. 2005
Dát tip
Dobre napsany, ale teda... dost sileny :) Rad bych k tomu napsal vice, ale nic kloudneho me nenapada... Tak aspon reakce umerna delce dila :)

StvN
27. 01. 2005
Dát tip
Číst se to dá, ale nebavilo mě to tak, jak asi bylo míněno. Navíc komáři nesajou, jsou to komářice.

Gonsales
27. 01. 2005
Dát tip
To jsi, Květo, posrala!“ a zahrozil jí všema nohama....jinak nic extra...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru