Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zla TO TEMna(á) noc

09. 11. 2000
3
0
5349
Autor
Merle

no částečně je to blbůstka...

Do papíru rýpu hrotem svojí tužky dřevěné. Jde mi to! A né, že néé... Z dřeva zuby sošu totem. (s moudrou sůvou na špici) Je to papír balící, dárek něžně povlíká. Mě však paměť zradu snove, mořím se jen s prvním slovem - láska. A čas u-tiká... Tři vyryté filigrány už se táhnou po tužce. Čelo halím v osušce, přesto už jsou všechny strany potřísněny potem. Jen ten krásný totem, drží mě dál od stresu. Moci mysl zbavit pout! Dokázat si vzpomenout na tvou tajnou adresu...
Sarken
22. 11. 2000
Dát tip
ježišikriste seš komediant, víš to? Ale tip to dneska nebude

Jim_Page_LZ
15. 11. 2000
Dát tip
Lyryk ... tak by to nestálo ani za řeč, viď? :o)))

Jim_Page_LZ
14. 11. 2000
Dát tip
děkuji všem přítomným za skrytou reklamu na Totem ... :o))) soukromně : kluci honoráře posíláme složenkou, nebo jsou u nás na Totemu :o))) Merlíku je to hezký ... fakt ...

Lyryk
14. 11. 2000
Dát tip
kdyby to nebylo o Totemu...:-)

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
Lýro: málo finštiny ?:-)))))))) /ftip/

JiKo
10. 11. 2000
Dát tip
nebude někde v tej adrese zavináč? :-)

Blížil se Merle, odložil berle, nazul si botasky- loupil u Bandasky!

alina
10. 11. 2000
Dát tip
Moc pěkné. U- tikající čas mě dostal!

zámek
10. 11. 2000
Dát tip
Pěkně jsi to uvařil .. líbí se mi to (a chutná to velmi příjemně)!!

Katerina
09. 11. 2000
Dát tip
Moci zbavit mysl pout!

Jákob
09. 11. 2000
Dát tip
Vzpomínej!

Vio
09. 11. 2000
Dát tip
Merlíku, co to máš s tím šosem, pardon sošem... ehm, nemělo tam být sochám? ;-))) u-tiká... !!! ... a ta poslední sloka!!! no... ale celkově mi k TIPíku něco schází... taxnad příště ;-)

Miroslawek
09. 11. 2000
Dát tip
připojuji se k Viovi - sochám, jinak adresa je
připojuji se k Viovi - sochám, jinak adresa je .

není

Albireo
09. 11. 2000
Dát tip
To sošu-sošeš-soše mně sice také zarazilo, ale beru, že to není chyba, ale licentia poetica, na kterou má básník právo. TIP

Merle
09. 11. 2000
Dát tip
na "sošu" trvám... ikdyž uznávám, že na první pohled to zarazí Miwa: odkaz je tohle. Teda doufám :-)) Ikdyž tenhle Totem tam vystuje opravdu jen okrajově.

Vio
09. 11. 2000
Dát tip
Merle: i na druhý ;-)))

Grim
09. 11. 2000
Dát tip
Pěkně, ale ten "stres" mi přinde takový...laciný. Škoda.

hermit
09. 11. 2000
Dát tip
Mě se "sošu" líbí... líbí se mi to celé, i když můj styl to není, a dávám tip

Kvetina
09. 11. 2000
Dát tip
Sošu je správně. Je to podle vzoru píšu, nebo třeba jíšu (tj. polykám potraviny). Ale celkově mi to něco připomíná. To téma... kde já jsem to už viděl?

Ber
09. 11. 2000
Dát tip
hmmmm... tady má někdo problém s adresou,ale rýpat tužkou mu jde dobře a né,že néééééé

Olšanský
09. 11. 2000
Dát tip
Je to skvělej nápad s tím totemem. I slova máš nekonvenční a "u-tiká" je báječné. Trošku mi ale nesedí ta třetí a čtvrtá sloka. Osuška se tam rýmuje dost primitivně a totem jaksi neharmonizuje s rytmem všeho předešlého. Vím, že tím rýmem spojuješ tyto dvě sloky dohromady, ale trošku bych to upravil, protože nápad je super, a je škoda se s tím trochu víc nepotrápit a třeba vysošat o pár totemků navíc...Ale číst se to dá. Díky. Poučil jsem se, jak se to dá dělat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru