Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomíjivost okamžiku

28. 01. 2005
5
2
4618
Autor
machal

Tak sme tak seděli v čajovně a hrali s kamošem něco jako Jazz. On to umí, ja jsem se s ním jenom vezl :) Tvořili jsme texty, ale nešlo to. Těsně před odchodem mě napadlo tohle. Ale jenom tohle :) 6/2009 - a zase o pár vět přibylo. Jinak jako písnička už to má finalní verzi podaní a hraní. Léty dotaženo k dokonalosti. Leč pocitová pointa bohužel stále stejná.

Jak kouře dým se rozplýváš,

jak starý zvyk se zajídáš,

jak mladé víno ztrpkla si,

na chvíli mou byla jsi.

 

Jak nedopadlek cigarety

odhodila si mě vdál.

Já tam stál,

co bych ještě povídal.



2 názory

machal
07. 06. 2009
Dát tip
po letech jsem opět zde, možná něco napíšu, ale zatím nevím. Tady jsem jen přidal další kousek textu. Vymyšlen je už dlouho. Takže jsem přátelé zvědav, kdo si na mě vzpomene :)

machal
16. 06. 2005
Dát tip
To jeste par let pocka ale rozhodne urcite ... pokud si vzpomenem. Nejdřív tak po skole :)

machal
15. 06. 2005
Dát tip
Hej tak ctem spolu s Anickou tu kritiku a oba si nas dostala :) "Machalovic rodina" to je mili :) Uz aby to tak bylo :) No snad se to jednou dokonci - je to ted vlastne text pisne pro Anicku, ale porad nedokonceny :)

Chiméra
15. 06. 2005
Dát tip
Budu Vám držet palce a pak mě kdyžat pozvěte na svatbu až se Vám to vyplní :-)

Chiméra
14. 06. 2005
Dát tip
Machale a Machalova Anco, proc to nenapisete rovnou spolu a tak nas nenapinate abychom necekali na pokracovani? moc se mi to libi, musim poslat tip za krasny vytvor machalovic rodine * :-)

Leclajr
12. 05. 2005
Dát tip
Není zač. v jednoduchosti je mnohdy krása, a zde ji nedozírně spatřuji..*

Leclajr
11. 05. 2005
Dát tip
narazil jsem na velmi příjemné dílko.. tIP*

machal
11. 05. 2005
Dát tip
Leclajr:Dík :) potesil si me a nejen me

jen tvůj stín se mi míha hlavou na chvíli pro měs byla pravou a pod dotykem kroků světla má duše se tvojí zřekla

machal
27. 04. 2005
Dát tip
Jen tak dál "ženo" moje :) a za chvíli je píseň hotová.

machal
27. 04. 2005
Dát tip
jo Pepička15 - tady máš avízko na pokračování :)

pepička15
26. 04. 2005
Dát tip
Pěkný, když by ses někdy náhodou dostal do podobný nálady jako tehdá v čajovně, co kdybys ten textík dopsal ??? :)

Petr_Pan
13. 03. 2005
Dát tip
hm - ne-e

machal
16. 02. 2005
Dát tip
Zolo :)

Zolo
15. 02. 2005
Dát tip
Já jsem svýho času napsal: Dneska utopím svoje pocity Na dně moří Rozplynou se hned Jako sladký med Na dně moří A je to písnička, tak se neptám kde jsou další sloky, věřím ....

Mila_cik
06. 02. 2005
Dát tip
jak bych mohla...:-)

machal
05. 02. 2005
Dát tip
Je Arťa a Mila - to jsem rád, že jste na mě nezapomněli :) Arťo - je to pěkny, ale ta má původní myšlenka je spíš o tom, že sem ji jako opustil já :) Chápeš??? Ale rozhodně to nemám na dlouho let dopředu v planu :)

Mila_cik
29. 01. 2005
Dát tip
jeee čajovny paráda... vítej zpátky...***

Morasten
28. 01. 2005
Dát tip
miluju čajky, a vodnice a medovinu:-))a miluju jazz a blues:-)) t.

machal
28. 01. 2005
Dát tip
Ten jazz a blues to ja taky. Ty cajky si dam ale obcas sou to slusny kobry a tak se pak neda spat :) Vodnice si taky dam, ale nesnasim meloun a poradnou medovinu sem jeste nepil. :) Dik za Tipik :)

harosek
28. 01. 2005
Dát tip
škoda,že jenom tohle. Mohlo to pěkně odsejpat..Ale jinak fajn

zaki
28. 01. 2005
Dát tip
*

arthamir
28. 01. 2005
Dát tip
jako z ohně dým se rozplýváš jako starý zvyk se zajídáš jako mladé víno ztrpkla jsi na chvíli mnou byla jsi na duši drápky zasekla než-li jsi navždy utekla ... ahoj eMko, jak žiješ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru