Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drop fúzatý (Otis tarda). poézia, revolúcia a narodeniny...

28. 01. 2005
3
0
1803
Autor
dick

bez diakritiky a iných pozorných úprav. veď načo. slová sú reťazec kostičiek myšlienok, mäsko zožralo podvedomie a my z rozprávania o tom aký je sex dobrý sa doňho vrháme a každý ho zažíva po svojom a je dobrý ale o tom vám dnes nebudem rozprávať. Náš stepný priateľ odchádza tak ma trošku \"serie\" a dokonca mám narodeniny teda mal som...

asi tak polhodiny sa presviedčam že by som mal niečo napísať. pár krát som začal ale nebolo to ono. len nejaké bohapusté mletie slov so zvyku čo hraničilo veľmi s dekadenciou alebo nejaký pokus o moralizovanie alebo sa snažiť vytĺcť niečo z kvázi večných tém ako je Ježiš, matka, láska, porno a sex a nešťastie vtákov triafajúcich v čase párenia do elektrického vedenia v´daka tomu skoro vyhynie Drop veľký. aha visí mi tu na stene na propagačnom plagáte nejakej organizácie čo zahltila listami patričné miesta dostali pár peňazí a vytlačili plagát s názvom "Náš stepný priateľ odchádza"  ja naňho pozerám nikdy som nevidel naživo dropa a ktovie či ešte žije dám si ďalší hlt vína dal mi ho dnes ráno kolega akože k narodeninám lebo je znamenie vodnára a ja som sa niekedy teraz  narodil tak sa patrí dávať mi víno proti čomu neprotestujem. ešte pár krát sa snažím dať na papier nejaké krátke zmysluplné vety mám predstavu

že existuje TAKÁ kombinácia slov ktoré keď si ktokoľvek prečíta tak ho to tak zasiahne že hneď ráno budú plné námestia ľudí pohnutých tým kódom v tom zložení slov a zvrhnú všetkých zvrhlíkov a budú mať tú silu nebyť zvrhlíkmi a nebodaj myslieť aspoň dva roky dopredu alebo nebodaj vznikne kolektívne sociálne cítenie alebo zavládne spravodlivosť a odpúšťanie lebo síce kričíme po spravodlivosti ale v podstate ju málokto chce lebo spravodlivosť bez odpúšťania a lásky by bola krutovláda a za chvíľu by tu nebol nikto.

Drop možno čaká v hniezde  v tieni elektrického vedenia a toto víno predomnou má silu a ešte raz skúšam nájsť pár viet čo pohnú svetom snažím sa čítať ostatných rozmýšľať hľadať súvislosti prechádzam očami skrinku plnú vedeckých prác a zborníkov a monografíí a internetové stránky zahltené údajmi ktoré sa váľajú v našich mozgoch ako muchy za sklom okna na južnej strane v tropickom júli a potíme grcy a nič z toho dnes nebude iste sa len pripijem a vypočujem si Camillu od Art of Noise a odkráčam do tmavej izby na siedmom poschodí a budem celkom ticho aby si každý myslel že nie som doma a nikomu to nebuáde vadiť že nie som. zajtra sa zabije posledný drop, priatelia zeme minú posledné peniaze na plagát a podajú ďalší projekt na záchranu píšucich ľudí a hlavne básnikov lebo je ich na mraky a tých slov a písmen obrazov kto sa v tom má vyznať a kód nikde. pozerám na tieto písmena a cítim spokojnosť lebo je to piate cez deviate sú to grcy dní a nocí a napísal som občas pár dobrých básni raz mi dokonca písala vozíčkárka od Prievidze že mi strašne ďakuje a že som jej pomohol a že je fascinovaná hneď som si myslel že by sme sa mohli stretnúť a nebodaj by prišlo k sexu ale nič z toho nebolo. ale dnes mi nikto nepoďakuje ani sa nerozplače a tak je to lepšie.

tak, minul som čas a báseň nikde.

z pocitu viny toto tu vystavím lebo je to písmo ako každé iné aj tak nikto ešte žiaden kód neobjavil zajtra revolúcia teda nebude nespôsobil som žiadnu katastrofu len som sa snažil napísať kriitiku k pár básniam tu čo som čítal rozmýšľal som či sa mám niekoho dotknúť alebo chváliť olej na vode alebo mlčať.

Aha prišla stará známa.

končím. niť sa zamotáva.

má vyzývavú spodnú peru - znak sexuálnej posadnutosti. 

A to stojí za to.

"čo robíš?" - pýta sa..

snažím sa napísať DOBRÚ BÁSEŇ. hovorím.

"naozaj? to mi daj dačo prečítať.."

 

spodnú peru vtiahla do seba.

zase som narazil na nešťastnicu ktorej sa to bude páčiť a nebude z toho nič.

revolúcia nebude.

Drop chudák napriek peknému plagátu skape...


vyo
07. 02. 2005
Dát tip
mám kamaráta, ktorého volám Stepný a tiež ho nestretám bez ružových okuliarov...vačšinu euforicky plánovaných stretnutí v poslednej dobe dokurvím ja...

niet co dodat ... snad len nemas este nejaky vytlacok tvojej zbierky ?

niet co dodat ... snad len nemas este nejaky vytlacok tvojej zbierky ?

Print
29. 01. 2005
Dát tip
***!

africa
29. 01. 2005
Dát tip
keby som ta uz nelubila, zamilovala by som sa teraz do teba... budem davat pozor na to, aby si castejsie pisal. LUBIM TA.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru