Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ulovená

09. 11. 2000
6
0
4692
Autor
Carodej

Budeš pak moje?

Hedvábným šálem ovážu si Tě, oči Ti zakryji, dotek je chladivý, jemný. V úhledném balíčku přinesu si Tě, do klícky vložím, by se Ti nestalo nic zlého. Maličkou pinzetkou nakrmím si Tě, kovový kroužek dám okolo krčku Tvého, pevný. Zlatými rolničkami ověsím si Tě, abys cinkala do rytmu srdce mého.
Elyanne
26. 02. 2004
Dát tip
Uáá! Tohle by mohl někdo zkusit...!

Carodej
26. 02. 2004
Dát tip
A co by se pak stalo?:o)

Elyanne
26. 02. 2004
Dát tip
(...nepřej si vědět... :o)

Madlen
13. 02. 2004
Dát tip
I let to catch myself thisway ... :o) TIP


Yenn
29. 01. 2001
Dát tip
Brrr. Tip :)

Silly
20. 12. 2000
Dát tip
...ale už nezazpívám... zaujala mně neobvyklá, lehká stavba básně jen objevené rýmy mně nenadchly :-) jakoby svazovaly lehkost...

evelína
19. 11. 2000
Dát tip
Taky bych nebyla,už jenom při té představě mě mrazí...Ale jinak mi Tvůj styl sedí báječně.tip

Helča
16. 11. 2000
Dát tip
Nebudu - to je odpověď na prolog. Ale básnička se mi líbí, je třeba ukazovat i špatné cesty, něco jako tudy ne přátelé. Kdo to nepochopil jeho chyba.

halogenka
11. 11. 2000
Dát tip
Zjišťuju, že mám ráda tvoje básně. Vyměnit mýdlovou bublinu za zlatou klec? Od 10 k 5...

Merle
10. 11. 2000
Dát tip
tohle pojetí zlatý klíce se mi moc nelíbí... ale básnička jde

Carodej
10. 11. 2000
Dát tip
Chtěl jsi tím říct, že se ti nelíbí ta představa s dotyčnou toto provést?:o) Nebo jaké pojetí?.o)

Roll
10. 11. 2000
Dát tip
Je to dobrý, ale první moje představa při tom je sado-maso (a to já nerad -)) ). Ale jinak fajn.

no jestli je tohle tvoje pojeti vztahu, tak potes!! :o))

Merle
10. 11. 2000
Dát tip
Čáro: zavírat do zlatý klícky, a pak si ji tam hýčkat a rozmazlovat. Brrrr. Tohle udělat někdo mě, nakopu ho do... Vím, že si to asi myslel jinak, ale takhle mi to vyznělo....

Carodej
10. 11. 2000
Dát tip
Roll - se sado maso mám své zkušenosti, nebo spíš se submisivně dominantními vztahy. Merle - ono je to dáno prologem. Z celé té básně má vyznít, že hrdina zvolil špatnou cestu. Otázka v prologu má svou odpověď v duši každého z nás...

Albireo
10. 11. 2000
Dát tip
Ono by to někdy bylo (pro lapajícího!) lákavé, ale takhle to bohudík nejde. V poslední strofě je příšernost - samozřejmě musí být "abys".

Carodej
10. 11. 2000
Dát tip
Huh, už není. To mám z toho nočního psaní.

Gimi
10. 11. 2000
Dát tip
Snad v dívčím srdci ukryta je touha po tom,co pečoval by o ni.Však čeho je moc,toho je příliš.A podle sebe vím,že každé ego potřebuje alespoň kousek svobody.

Vlk
09. 11. 2000
Dát tip
Tohle kdybych zkusil na svou vlčici, pohryzala by mne :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru