Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

civ.failure I.

08. 07. 1999
0
0
3640
Autor
MM

Po velmi, velmi dlouhé době se vracím na Písmáka. Nezapomněl jsem na něho, jen jsem neměl inspiraci a tak jsem vůbec nic nenapsal. Co říct k civilization failure I. ? Snad jen to, že asi (jak napovídá číslo) nezůstane dlouho sama...

V proudu aut cítím jistotu. Zvuky velkoměsta mě kolébají na nejisté hladině kofeinu. Vše splývá v omamném rachotu. Světla lamp mi do tmy září, Cítím se doma, v bezpečí, na hladkém chladivém asfaltu. K zemi ležím otočen tváří. Se všemi a přece sám, duše zmizela v kanalizaci. Smog barví vycházející slunce - tenhle pocit dobře znám. V denní čas vám zmizím, nasadím si masku jednoho z vás, ale pozor, pokojní občané, jsem tady! Noc však patří vizím. Přes beton klube se květ, zašláp' jsem ho, nebyl syntetický. Toť šťastný nový svět.
kačka
23. 10. 1999
Dát tip
Připomíná mi to oblíbeně životaschopného Krytyka.
Taky schvaluju návrat.

zf
16. 07. 1999
Dát tip
Nazdar MM. Doufam, ze napises pres prazdniny vic takovychto dilek a ze je budes po prazdninach prezentovat taky v Liquidu! Uz se sakra tesim!

Jarka
10. 07. 1999
Dát tip
Vítej, MM! Vrátil ses a ne sám.. Doufám, že zase nezmizíš... Už aby tu bylo pokračování...

slavek
09. 07. 1999
Dát tip
MM - tomu říkám comming back.. :-)
pasáž: nasadím si masku jednoho z vás...
mně dost nutí k zamyšlení. :)

jaký rozdíl mezi Tebou a mnou? Obrovský, že by jej nemohl metrem změřit, přesto tak nicotný, že okem jej nespatříš.
Biologicky takřka stejní, s citem pro bolest, lásku, hlad, žízeň..
A přesto oba s vlastním vesmírem..
Jsou ty vesmíry tak rozdílné?

snoopy
08. 07. 1999
Dát tip
pozol, dou k vám kužátka.. pokojní občané : ) třeste se (nebo střezte se?)
noc patří vizím.. jenže slunce je rozplyne, tak jako ranní mlhu..
na hladině kofeinu.. hm.. na hřejivém asfaltu, co voní prachem a dešťovýma kapkama..
léto v unaveném městě.. jsem rád, že jsi se vrátil a už se těším na další (svoje) selhání..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru