Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je písmák?

31. 01. 2005
0
0
3458
Autor
Kulibrk

Pro mě říct je hračka,

že písmák je sračka!


Kulibrk
31. 01. 2005
Dát tip
Ahoj! já jsem slůůůníčko

Noe1
31. 01. 2005
Dát tip
mě láká velice povolati emnice

A už tu jsme, a už voláme na ostatní klubbery, hola hola, máme tu X-ko.... Kytí, pošli áve dál. (a jako vždy uctivé poděkování zasloužilému Pampalinimu:) )

Noe1
31. 01. 2005
Dát tip
Jako správný Pampeliny hledat sračky nejsem líny ;-)

ach jo.... souhlas s X ave, poslat dál....

Tedy řadím, a ještě info Zborouchovi. áve

Aha, tak neřadím. Alte, ta chobote, zapni mi administraci, když už ses prsil, jakej seš formát.... :))) !!!!

co vyvádíte? Pišta zlobil?

Já nevím, co mu přelítlo přes nos....

No, asi jsi ho něčím naštval..... a muselo to bejt zlý, páč dycky vyhazuje jenom mě...

Ufff. To bylo hnusně, venku. No, už jsem tu, a zařazuji, + též doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

Fekální natolik, že i můj hnusný kufr to nadzvedlo. Blééééééé

jaká lidská práva? Pišta něco porušoval? Neuvěřitelné..... chmm....

Zbora
31. 01. 2005
Dát tip
Kulibrku, když bychom Tě slušně poprosili, abys sem nedával podobný obrázky, myslíš, že bys to akceptoval...Ve své literární aktivitě samozdřejmě pokračuj, ale neumocňuj nám zážitek takovými veselostmi...měl jsem hezký víkend...a mám žaludek poněkud v nepohodě...právě jsem si poněkud zamatlal klávesnici...dal bych ti tip, ale nemůžu tady v tý hromadě najít myš...není to škoda?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru