Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chtěla bys

31. 01. 2005
3
0
5737
Autor
klipeto

ještě jsem nepřivykl na tvé jméno
a zas někam jdeš
a chtěla bys
tak si alespoň sundej kalhotky



enehi
01. 02. 2005
Dát tip
dobrý

gabio
01. 02. 2005
Dát tip
jo ale ne

slonovina2
01. 02. 2005
Dát tip
vau...pěkná formulka...a boty si nech...tip

no jo, to je samý spodní pádlo a králíci ale každému co jeho, že atd atd, dítě hladový, ono hkedá něco, co ještě nečetlo, třebaže verš nebo co já vím (no, ještě si všímám svýho roztomilýho překlepu, či spíše nedoklepu a protože je vážně skvostnej, tak ti ho tu nechám a naplním situaci, kdy čtenář dá textu víc než text čtenáři, lakomec)

Batty
31. 01. 2005
Dát tip
supr KLIPáKOVINA!! máš na to, jed Klipe--- tip*** bych ti hned dala!!!

Morrigan
31. 01. 2005
Dát tip
Dovedeš fakt hezky vystihnout atmosféru okamžiku nebo jak bych to napsala...

Jsem pro !!! TIP

jak říkám: zajímavý myšlenkový pochody=)

:) Jo, moc fajn.

:) Jo, moc fajn.

Koukám, že dokonce dvakrát :)

rama: naprosto logické pochody ;-) takové sundání na přivítanou a rozloučenou ;-) najednou. Písmenková: tobě se to nějak líbí, křepelko podšitá ;-)

Sobí_Hnusec Už to tak vypadá, že ?... :)

písmenková: ano, Freudovské překlepnutí ;-)

Jo, raděj si jej před spaním otevřu :) Nebo raději Román pro ženy ? :) :) :)

nadik_k
31. 01. 2005
Dát tip
Dobrý no :-))))

Každému dle jeho potřeb a chuti, sobí doporučuje román pro ženy, hnusec román do kapsy (rodokapsy) 8-))))))))))))

No jo, ale kde je vzít když já tu žádný nemám... Fňuk. Asi si raději přečtu Tři přání ( Fulghum ) :)

Ten se ti ale, na rozdíl od předešlejch fuldžemů, nevleze do kapsy. I když, jestli nosíš takovou tu klokanku v předu na hrudi, tak možná i jo ;-) hezké počteníčko a dobrou nocováníčko.

Jojo, přesně tak. Mám ji pod horou sešitů :) Vnutil mi ji jeden knihkupec a tak na ni kupím ... :) Mno doboru.

no, jo, co na to napsat.....nic..... to jseš prostě celej Ty.... .-))

pozorovatel
31. 01. 2005
Dát tip
to ti jde

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru