Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LÁSKA

15. 02. 2005
0
0
8903
Autor
Alternick

Každý den citát - k zastavení, zamyšlení, pohlazení, poučení, pobavení, pousmání...

Bez konce láska je! – Zklamánať láska má.

 

(K. H. Mácha: Máj)


ká_ká: ...nebo levandulovej polštářek...

Tak nevím, zda jsem přece jen nemělo poslat avi na tu žlutou kritiku alespoň těm, co si nezažádali o něco jako „další avíza proboha už né“ (teda, ne, že bych si přesně pamatovalo, kteří to byli:) )... asi to udělám

voňavá_léčivka: Zkus bylinkový čaj...

kouzelnickej_pugét:...nebo relaxační hudbu...

prazvláštní_sedmikráska:...nebo autogenní trénink...

hech, tak teď jsem na vážkách, co z toho si mám vybrat... :-))

kvetoucí_rostlinka: Zkus to pořadě, popřípadě potom v kombinaci:)

Jó, a jinak díky vašemu klubu, že jako anděl strážný /či póhraníčník sé psem věérným (– to je písnička)/ bdí nad bezpečností našich dílek ožlutokritisovaných, abychom mi, prostí autoři, mohli klidně spát (& je to pěkný námět na sci-fi/fantasy hru, taková emnice – to je skoro jako dračí doupě:) ) (Toto není výsměch, to je upřímné poděkování, leč avíza se poslat neodvážím, jelikož Slůňo není odvážné (vida – argumentace kruhem:) )).

v kombinaci Slůňo? ty mě chceš zabít, že? to není argumentace kruhem, ale spíše v kruhu... :-)

seno_před_usušením: Neé, proč bych to dělalo?

seno sláma... :-)) jo, už aby tu bylo léto... a teplo a vůbec... :-)) no, to je vražedná kombinace bylinkovej čas s relaxační hudbou a k tomu autogen.... no Ti pěkně děkuji...

býlí_s_nevyzpytatelnými_účinky: Ale néé vražednéé, uspávací... třeba meduňka, mateřídouška, dobromysl, kozlík nebo hotová směs na spaní & Enya, Adiemus, zpěvy ptactva či velryb, šumění moře atd. atp....

mititi_kytiti:...mamka ovšem tvrdí, že ji spolehlivě uspí, když vezme do ruky učebnici němčiny:)

hehe, to je dobré.... Adiemus bych si dala i Evanecenses - bo jak se to píše... a spala bych minimálně měsíc... :-)) já bych bílej rači... ten teee... :-)) chi, němčina... brrr, tak to bych byla v limbu ihned... :-))

Pišto: kontrolní otázka: dvanáct mínus vosum? alte : zaštěkej! Slunce: ještěže všechny slunka nejsou tak natvrdlí... to máš tak, když je první kritika žlužá, autor si může opravovat, ale je mu to prd platný, páč po odeslání se mu místo dílka vobjeví ona první žlutá kritika a dílo je fuč, když neopravuje, nic se neděje, ale stále visí nad tímto dílkem Pišta s altem.... eee.... emnice, což je název pro tento jev....bo zjev?? :-))

Alternick
16. 02. 2005
Dát tip
Těžko říci, co říká autor :), já mám radost, že je dílo navštěvováno a něco se pod ním děje...

čarodějný_kvítí: Jó? To musím zkusit!

Neříkej mi, slunce, že jsi to pochopilo?? alternicku: to je dobře, že máš radost... :-))

mystická_bylinka: Šedivá je teorie, zelený strom života, až to zkusím, dám vědět, že to chápu zase blbě;)

:-))) dej vědět, poděl se s námi o své nezávislé a úžasné poznatky... :-))

psychedelická_kopretinka: ...by bylo škoda, kdyby se TADY přestalo diskutovat :o)

no, to by bylo škoda, ale tak nějak.... se všichni asi naštvali bo co.... :-)) už jsem psycho? :-)) toto pěkně pokračuje... :-))

prapodivná_pampeliška: ...si tak neber, Slůúůúůňu jenom přinde nudný, oslovovat tě furt tim samym dvouslovím :)

chi, jasně, ale i tak vobdivuju, že stále něco nového vymýšlíš... :-)) ještě bych mohla být prapra_býlí... :-))

budoucí_čaj: No, víš co, stále něco nového... ono to kolikrát autory s mnou przněnými nicky uráží (viz velmi výše v této diskusi:) )

ech, no, mi to neuráží... něco jiného by bylo, kdyby ses do mě navážel vážně... :-)) mě to takééé straaaašně .... uráží... a proto říkám, jen tak dál... :-)) se aspoň něco nového dovím...:-)

kozel_a_pětinka: Ovšempamatuj, že čím míň víš, tím líp spíš q8oD8<-<

Slůůůů no já už spím stejně blbě, tak je to už jedno, no nééé? :-)

pomíjivá
16. 02. 2005
Dát tip
áve Noeovi

Noe1
16. 02. 2005
Dát tip
promíjivá: :-))))))))))))))))))))))))))))) díky - dobře jsem se pobavil, nabídl bych ti to lízátko, ale to Pištovovi nemůžu udělat ... to víš, nepožádáš pomíjivou bližního svého ...

pomíjivá
16. 02. 2005
Dát tip
se jdi podívat na mou autorskou stránku, heč :))

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Stývn už je lepší.

...se nezlob, Slůňo při pohledu na některé nicky holt trpí náhlými záchvaty inspirace...

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
takže nevíš, slůůůůůůůůůůňo? mazej do klubu a učit se!!! HU! stvn: čikovnej chlapíček :-)

ad emnice: Upřímně řečeno je to Slůňu dost fuk & opravdu to nemusí číst vícekrát :-P

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
emnice jest největší písmácké díložravé bububu.... žere díla, který mají první kritiku žlutou, když se je pokusíš upravit........chjo :( ty nevědomé masy... áve: kytko, sím vodkaz

projímavá: Proč vždy Áve, ale nikdy vale?

Už se se mnou nemluví? No dobře, sorry za latinskou hříčku, nedalo mi to:)

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
mě spíš urazilo projímavá teda...:( a když se mi nadává ať mlčím, tak mlčím a.... taky špatně? tak já už nevím...chjo... mě nikdo nechce :)

(ne)((ale snad ano))promíjivá: Nebréééč, Vánoce sou za necelej rok, máma koupí mamuta, a když si ho oholíš, bude z něho slon!

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
slůůůůůůůůůň? jéééééééééééé!!!

pom(eranč) i jíva:...sem to vylepšilo? :o)

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
:-))))))))))) jooo hele, strážce datumu, a co vysvětlení, he?

Ok, rozumím, žlutá kritika = příšerná věc dokazující nevalnou kvalitu díla, ale pokus o úpravu je co?

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
na hlavní stránce sloupec my, odkaz úprava děl, to je to :)

Slunce žblunce, čti zde, v Etickém kodexu klubu.

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
altíku: ci lízátko za tu propagandu, co tu vod rána pracně vyrábim. Hned.

To zvládám, leč nedochází mi... ...autor by měl do prologu napsat, že se za své dílo kajícně omlouvá? Přetvořit ho k podobě kritiků? (To se obzvlášť dobře dělá, když si kritici navzájem protiřečí, píšou nicneříkající kritiky (spíš volné asociace) nebo když – dokonce nedejbože(!) – chválí! & ještě jeden nezbedný dotaz z jiného soudku: Pišta stráží datum?

čtvrtý alt: Slůňo četlo, četlo... že by přestávalo rozumět česky?

Hé, jak se tak dívám... že to Alternick nedal do diskusí :oD

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
Slůůůňo na to teď káplo... bych řeklo chjo chjo chjo a debo že by altík neuměl vysvětlovat??? nebo to byl Vlk? pardon, pišta?

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
alte: eh???

Slunce, ANO, já strážím svaté DATUM.

No, možná jsem se nevyjádřilo dostatečně ironicky, tedy chci pronést řeč: „Tímto vyjádřuji svou omluvu & hluboké politování nad všemi autory, pod jejichž díly jsem se dopustilo zločinu ZAŽLUCENÍ KRITIKY, obzvlášť takové, která byla pochvalná anebo alespoň ne zcela roznášející dílo na kopytech. Nechť jsem bez soudu potrestáno propadutím peklu teď hned (– bez času na zežrání oplatky), amen!“ Bohužel už si nepamatuju, kde všude jsem žlutě kritizovalo, nemohu tedy poškozeným zaslat avízo. :o(

Fišta_Triangl: Jó? A které datum je svaté? Bez tebe by mohlo dojít ke zpožďování či předbíhání kalendáře? Nebo by se mohly prošvihnout Vánoce? (Ale pokud je to zase něco s emnicí, v tom případě Slůňo o vysvětlení nestojí)

Slůňouch: 18.11. P.S. Žlutá vadí jen jako první, pak už ne.

pH 5,5: Tak proč máš v povolání napsáno veterinární medicína a né strážitel svatého data 18. 11.? Bůůůůů, nebořte nevinnému (možná), hloupému (EQ - rozuměj emniční kvocient je menší než nebo roven nule) slůňátku iluze...

Ad: Žlutá vadí jen jako první, pak už ne. No, o to je to podivnější, ale co, každej nemůže rozumět sci-fi...

Já to vzdávám.

Aha, už rozumím: Autor opomněl uvést v díle poloměr Země... otázkou ovšem zůstává, je-li to chyba Alternickova či páně Máchy :) +avi

Já už nechci áve!

Slůňo vzdává konversaci s alterminátorem, přiznává zde strop své chápavosti, už na gymnáziu mělo potíže s řešením rovnic s parametrem, mějte se sbohem...

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
Slůůůňo si tupé :) dyš je první žlutá, je jedno, jestli tam kritik napíše óó nebo udělá ovínko. Problém je, že dílo se tak stává ohroženo, a proto jest zařazeno do klubu... My naopak důrazně apelujeme na autora by nemazal, páč by zmizlo.... altééé jak zakázaný linky? nerozumím...:(

Dyť říkám, nějaká sci-fi hra... jen by takovéto klubové kritiky měly mít vlastní systém značení (třeba barvu), aby se jejich čtením nezdržovali nehráči...

& „by nemazal, páč by zmizlo....“ je hezký...

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Pak ale nechápu, proč někteří příznivci vašeho klubu schválně žlutí první kritiky. Jaký to má význam? Podtext?

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
SLŮŮŮŇO PITOMÉ (promiň, ale už vážně nemůžu) TO NENÍ SCI-FI HRA... SE TADY VÁŽNĚ DĚJE! MIZEJ DÍLA! SE NEBOJÍŠ, ŽE TI ŇÁKÝ VELEDÍLO ZMIZNE ČI CO???? GRRRRRRRRRRRRRRR!!!

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
o žádném nevím StvN. Udávej. :)

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Jak si mám vysvětlti pablovu žlutou první kritiku pod mou diskusí?

Dvě díla mi zmizela z autorské stránky, ale dají se vyhledat podle názvu nebo podle odkazu z klubu & občas mne specifický humor písmáku vypeče volbou jiných barev, než jsem zadalo... ...sice mi není jasné, co to má společného s vaším sci-fi hravým klubem... ...ale aspoň jsem si pokecalo:)

StvN: A Pablo je snad členem????

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Třeba neni členem, dobře, co to mění na tom, že tomu chování nerozumim. Tys to evidentně pochopil. Proč to udělal?

Protože je to zmetek, proto. Co nadělám.

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Aha. Takže on tě takhle nahání a ty pak musíš klubovat, jestli chápu.

Tak nějak. Zaklubáním vlastně varujeme autora, aby neupravoval, nebo o text přijde ouplně.

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Dík. Nechám si to projít škeblí.

Piškot: Takže má nebo nemá upravovat?

se mi nechce číst, co ste tu za tak krátkou chvilku napsali, ale jak vás tak znám, tak je to stejně vo..... tralala.... coooo? :-)) jen jsem zachytla Pištovu hlášku, už nechci žádné avíza..... Pišto, co pes Bohumil?

Slunce: Ty jsi vážně nějaký zabržděný.....

všici: Děcka, mám fakt strašnej hlad, du dom, ale kdyby se tu něco dělo, pošlete mi avi :o)))

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
kytko, si todle přečti, páč to za to stojí... blbost lidská atakdále...

hehe, avi, no tak dobře....:-)) pomí, se mi nece, ale si myslím, že stejně vodtud mi nějaký avi eště dojdou, takže se nebojím a přečtu.... :-)) něco jako s tou klasu... :-))

inlajn
15. 02. 2005
Dát tip
dobrrý plky...!!!!

pojmenovaná: Proč ne avi mě, když se tu řeší moje blbost? :)

kombajn: Proč furt žlutý kritiky?

inlajn
15. 02. 2005
Dát tip
..ŽLUTÁ JE SUPER!!!

inlajn
15. 02. 2005
Dát tip
..nemusíš, já teď dělám v blázinci, těch tam je!!!!

inlajn: Hm, a v tom blázinci děláš novináře nebo učitele?

inlajn
15. 02. 2005
Dát tip
te´dkonc už novináře dlouho ne, arteterapii....já už dlouho noviny nemůžu.

kouzelná_květinka: Tak už ti někdo poslal to avi :) ?

Pišta: Kytka se ptala: „Co pes Bohumil?“ a mě by to taky zajímalo.

Ticho tady bude!

čarovnej_plevel: Jó, ještě něco, mohla by mi kytka /nikdo jiný toho zaprvé není schopen a zadruhé už jsou na mě v této diskusi všichni zasvěcení nasraní/ vysvětlit, proč dílo, kterému někdo (třeba ňákej šílenec:) – toto není adresná narážka) napíše žlutou kritiku autor MÁ (protože je k tomu vyzván tam těma klubovejma kydama) nebo NEMÁ (aby náhodou nezmizelo - tj. aby mu ho někdo (kdo si zřejmě pamatuje původní znění) nesmazal?).

Pišta: Jé, já jsem tvou výzvu k tichu četlo až po odeslání předchozí kritiky, takže k záměrnému porušení dochází až teď:)

Slunce: ZHASNIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inlajn
15. 02. 2005
Dát tip
No jo furt....má nezklamánať...hezký pozdrav a poloměr Země(6378 km). in.

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
Emnice! áve

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
pomíjivá, na toho mi nesahej. Mácha samosebou, čestné místo v srdci mém.

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
ti na něco sahám? já vo emnici a ty vo Cikánech :-)

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Možná emnici chápu špatně. Cikány zato chápu velmi dobře.

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
stvn, nřkj ž nvš c t j mnc!

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Nejsem si tim tak docela jist. Mylslel jse, že emnice se dává dílů, která by raději neměla spatřit světlo písmáka.

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
Ty nevzdělanče! mazej se přiučit k nám do klubu!

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Já to čet a stejně tomu nerozumim. De to říct nějak jednoduš?

StelevizeN: Že by slovo „láska“ bylo synonymem pro emnici?

StvN
15. 02. 2005
Dát tip
Fuck you, měsíčku.

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
Slůůůůůůůůůůů: probůh, neříkej, že taky nevíš, co je emnice....

Stývn: No, tak snad kdyžtak Měěěsíčku, ne?

Slůňo je možná (ne)sečtělé, možná (ne)blbé, leč v tomto případě souhlasí se StvN (– tedy, i když do toho nemá co kecat, protože není členem klubu, a dokonce v něm ani nemá zařazeno žádné své dílo (– miluju češtinu & její možnost narvat do jedné věty libovolné množství záporů:) ))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru