Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem startér.

01. 02. 2005
5
0
3131
Autor
premisil

Jsem startér

 

 

 

Jsem startér

a žiji tím

co jiní prožijí

 

Jsem startér

svých vlastních

               spermií


premisil
14. 02. 2005
Dát tip
Tak joo, tak já F1 budu myslet svý oblíbený radio co poslouchám na cestách.. No jo ono je vždy rozdíl mezi osudem vlastním a k druhým, pokud to teda zrovna není ten osud...

premisil
14. 02. 2005
Dát tip
No joo, budit ze snů se nemá, jedině v krajním nebezpečí... Otázkou je nakolik jsi tomu buzení ze sna napomohla...a taky je možný, že kdybys ho nevystěhovala, že by časem vystěhoval on Tebe...a nebo by se z vás stali časem dvě hrdličky... A pak posunout někam muže, jistě ovlivní víc osud, než posunout krabici... Jenže dost možný, že s tím posunem osud dost možná počítal...

Jo jo, tip :o)) ***

urys
02. 02. 2005
Dát tip
tip...dobrý to je:o)

alter__Nick
01. 02. 2005
Dát tip
nečetlo jsem to, ale tip

premisil
01. 02. 2005
Dát tip
Tak to je dobře, že sis nezatížilo zbytečně hlavu, důležitý je žes umělo kliknout na tip..

alter__Nick
01. 02. 2005
Dát tip
chceš otipovat ještě něco? já ti rádo otipuju

premisil
01. 02. 2005
Dát tip
potřeboval bych otipovat trabanta na bavoráka, tak když budeš tak rádo...a taky jednu svou spermii na F1..

alter__Nick
01. 02. 2005
Dát tip
tak to neumím, sory

Kastel
01. 02. 2005
Dát tip
četl jsem to a dávám T :o)

Kastel
01. 02. 2005
Dát tip
četl jsem to a dávám T :o)

Avenarius
01. 02. 2005
Dát tip
Doporučuju Vám vyhledat si "kritiky" od nicku alter__Nick. Všechny jsou stejný a s tipem. Během chvíle jich nafláká desítky. Cílem je jen boření a znehodnocování Písmáka. Myslím, že by se proti němu mělo co nejdřív zasáhnout nejlíp blokováním IP adresy... Už jsem upozornil Lyryka. Řekl bych, že by jsme se v tom mohli shodnout.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru