Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úterý - vývoj dítěte

02. 02. 2005
8
0
3735
Autor
REDH0T

Zatímco ostatní

 

V prvním měsíci života

 

rozpoznávali hlasy blízkých lidí a jejich motorický vývoj postupoval od hlavy dolů, já jsem poslouchal U2, Midnight Oil, Zappu a Motorhead.

 

Ve dvou měsících

 

druzí jen pozorovali své okolí, zatímco já už koukal po holkách a lízal jim vroucně ňadra

 

Ve třech měsícich

 

moji vrstevníci udrželi několik minut hlavičku a já si založil první   společnost. Jmenovala se Naděje a obchodovala se štěstím.

 

Ve čtyřech měsících

 

je prý běžné, že dítě začíná uchopovat předměty kolem sebe. Já je uchopoval intenzivně, a to i v případech, že nebyly moje, a tak

 

V pěti měsících

 

kdy už zvedají mí kámoši v poloze na bříšku hlavu i hrudník tady já, ve dřevěném vězení ohrádky zpytuji své svědomí... Zvedám hlavu i hrudník...

 

Proč mi nikdo z Vás neřekl, že ten kačer je bráchův???!?


:-)

Gonsales
21. 02. 2005
Dát tip
docela dobre..

Neža
17. 02. 2005
Dát tip
docela zajímavé! :o)))))

pozorovatel
16. 02. 2005
Dát tip
nehorázná blbost tip

:) :) :) *

alina
12. 02. 2005
Dát tip
jj, ale to bavení ti doost jde! Jdu si tě lupnout do oblíbených a koukej psát dál!! ;)

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Hehe, páč ses neptal. :o)

REDH0T
04. 02. 2005
Dát tip
díky moc - nemám čas a ambice, s výjímkou jediné. Bavit sebe a snad i druhé :o)

Elly
03. 02. 2005
Dát tip
Ty stojíš o hlubší kritiku? To je možná důvod, proč si na to do teď nikdo netroufl. Já nechci kritizovat, měla bych jen takovej návrh- co to dotáhnout do pořádnýho finishe a udělat to až tobě bude třeba dvacet a co dělaj tvý kámoši v tý době a co ty, určitě by to stálo za to. Tvůj styl se mi líbí=o)

Elyn
03. 02. 2005
Dát tip
:)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru