Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žena.

03. 02. 2005
4
0
6231
Autor
MártyV

Žena.

 

Žena je Slunce, do něhož když se muž zakouká, neumí si připustit, že i ono má své UV záření...


Makča
04. 02. 2005
Dát tip
Chlapci, mindráky beru zpět, sama jich několik vlastním, udělalo se mi jaksi nevlídno:-) * StvN:tvrdší mluva přijde mému naturelu upřímnější, řekněme, i když dokážu ocenit, když někdo nemluví jako vidlák (potažmo jako já) MártyV:ať si to je, jak si to je, nebylo to proti tobě:-)

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Tak to jsem ti musel vyloženě imponovat.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
v jakém smyslu?

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Upřímnost. No neboj. Samozřejmě v čestném a ctnostném smyslu. Nejsem janek.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
abych pravdu řekla, vyloženě si mi teda neimponoval:-)

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
abych pravdu řekla, vyloženě si mi teda neimponoval:-)

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Žena=mluví pravdu, to je asi největší omyl vás žen.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
jako že ženy nejsou schopny mluvit pravdu? nebo že mluví pravdu vždy, neboť nejsou schopny mluvit nepravdu...och, ty bláhové prázdné nádoby, jak je miluji...

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Žena je schopna měnit názor z hodiny na hodinu, není ani schopná poznat pravdu. Nemůžeme jí to míti za zlé. Ona tomu v tu danou chvíli totiž věří.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
zatímco shovívavý StvN má patent na pravdu, což? * jak říkám, vyloženě si mi imponoval:-)

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Znáš mě líp než jsem si myslel.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
empatie na úkor racionality * u tebe je tomu právě naopak * proto si (ne)rozumíme - pracovní verze

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Jako že přemejšlim racionálně a neumim se vžít. To si myslí hodně lidí. To si totiž myslí každej. Nikdo si nepřeje, aby se do něj někdo vžíval, chceme mít tajemství, být nepoznaní.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
své tajemství ale musíš umět střežit tak, aby nikdo ani nepoznal, že nějaké máš * to umí málokdo a navíc málokomu se nezachce, aby ho občas někomu nepoodkryl ...a pak ti empatičtí samozvanci se do člověka serou, taky je nemám ráda

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Nepotřebuju poznávat, jesli má někdo tajemství. Stačí vědět, že každej MÁ tajemství. Lidi jsou si tak podobní, že jich stačí znát dost a pak si můžeš pouze dosazovat a znáš je za minutu.

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Nepotřebuju poznávat, jesli má někdo tajemství. Stačí vědět, že každej MÁ tajemství. Lidi jsou si tak podobní, že jich stačí znát dost a pak si můžeš pouze dosazovat a znáš je za minutu.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
omezení racionality

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Zvyk. Všechno se dá naučit.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
jistě, ale jste šťástný? příliš sugestivní, nemohu odpovědět.

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Nerozumim ti. Co to znamená, že máš za jménem [Kritička]? To je jako cejch od Lyryka? Jsi jenom na poesii?

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
ad1: to je v řádu věcí, že mi nerozumíš ad2: jo - konkrétně koncept intuitivní kritiky ad3: jsem jenom na chlapy, poezie je rodu ženského * čtu hodně prózy, ale ne na netu

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Tak si tu moji vytiskni. A nebuď tak útlocitná.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
tisk stojí peníze, ale mohl bys mi to vytisknout a v brožovaném vydání s decentní iluminací na hřbetu při nějaké slavnostní příležitosti příležitostně předat. To bych pak zřejmě odhodila útlý cit a sžíravou kyselinu své vybroušené kritiky bych ti vchrstla s radostí do horních partií obličejové části a ještě bych se smála, cha, cha, cha...

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Přečti si to, jestli sama chceš. A nic se tě neprosim. Vim, že je to dobrý.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
test předvídatelnosti reakcí * mám za jedna, ale nebylo to tak těžké * tak jak budu při síle, jo?tuším náročnou kontroverzi. zdar!

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Možnosti jsou dvě a tys správně uhádla, že já se neponižuju. Netrápí mě to. Až budeš jednou při síle....cha cha cha. Čti jen doporučené. Poděkuju ti.

Makča
04. 02. 2005
Dát tip
cha, cha, cha, ty jeden..tak když se neponižuješ, tak neponižuj apriori mě, sic bych tě musela pokárat, že kážeš vodu a piješ víno a to bych nerada. * zvedám hozenou rukavici *

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Piju pivo a pivo je z vody. A ty si o to vyloženě říkáš a dobře to víš. Doufám, že tou rukavicí dostanu pořádně do čumáku.

nadik_k
04. 02. 2005
Dát tip
Jeden tipek navííííc:-)


nounejm
03. 02. 2005
Dát tip
*

Sally
03. 02. 2005
Dát tip
Jo?!

Movsar
03. 02. 2005
Dát tip
jak do toho ale včlenit ozonovou vrstvu?

Sally
03. 02. 2005
Dát tip
no jo, to je fakt:) já sem se až teď dověděla, že něco "vyzařuju"... tyjo, dvacet let "zářím" na chlapy a většina z nich nemá ani sluneční brýle...chudáčci.

Janajka
03. 02. 2005
Dát tip
Hezky vyjádřeno.

Makča
03. 02. 2005
Dát tip
ženská je ženská. slunce, hvězdy, oblaka a další milé rekvizity jsou chlapský mindráky:-)

Movsar
03. 02. 2005
Dát tip
makča: ano, a slunce je slunce, hvězdy jsou hvězdy, oblaka oblaka.. výborný postřeh. kopíruji si do svého záznamníčku!

Makča
03. 02. 2005
Dát tip
Movsar: věděla jsem, že se tam jednou dostanu

StvN
03. 02. 2005
Dát tip
Makča - ty jsi kecka, co? MártyV - tohle přirovníná se mi nelíbí. Nedá se s nim souhlasit.

Makča
03. 02. 2005
Dát tip
StvN: nikoliv, dovoluji se pouze ohradit k faktu, který mi tento text imlicitně implikoval, tj. že muži o ženách mají mnohdy zkreslené představy a na přirovnání typu rozzářila jsi svými paprsky tmu mého bytování na tomto světě stávám se stále více a více alergickou. je to takový nemístně naivní až škodlivý. myslím si, neprospívá to harmonii vzájemnosti.

pěkný, tip*

MártyV
03. 02. 2005
Dát tip
Makčo, někdy žít s trochou naivity nebylo zas tak špatné, dokud se nespálila o UV záření...

Makča
03. 02. 2005
Dát tip
spálilo, nespálilo, na ženský se to celý svádět nemůže:-) * ok, hrdě si svou naivitu nes a na odiv ji vystav světu, jestli si ji dáš vzít ženskou, seš sráč:-))))) * pardon, kompenzuji dnešní neúspěch, tak já už mizím...

elfka_Sea
03. 02. 2005
Dát tip
pěkné =o) *t

StvN
03. 02. 2005
Dát tip
Máš asi radši tvrdší mluvu? Je ale pravda, že ženám nejde o to, aby byly obásněny co nejoriginálněji, stačí jim mnohem méně, to jen chlapi jim nerozumí. Přesto si nemyslím, že to má něco společného s mindráky.

mi se makčina první líbila děsně :) teda - první odezva

MártyV
03. 02. 2005
Dát tip
Nemůžeš to UV záření brát tak doslova, zkus ho chápat jako koření. Snad to můžu říct, když jsem jedenáct let ženatý a podepisuji žákovské dvěma dcerám. Něco jsi tam psala i o mindrácích. Víš, já ty svoje výplody až tak nerozebírám, ale tenhle tvůj postřech mě vážně překvapil, protože nemám pocit, že bych něco takového v sobě ještě někdy potkával. Na druhou stranu to ve mě vyvolává otázku, zda vůbec může existovat člověk, který by ze sebe někdy nějaký ten mindrák nepocítil.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru