Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

San Fran Sisco

04. 02. 2005
4
0
3013
Autor
45rpm

San Fran Sisco nepatřil k žádné odbojné ani příbojné skupině milců přírod nebo cigaret ani jiných fanatiků podobajícím se paletě vzorů na koberce. Byl jako nitka visící z lemu košile.

 

San Fran Sisco seděl v Pizzeria di Renate s výhledem na štíty Dolomit. Objednal si druhé malé dvoudeckové pivo. Začínal se uvolňovat. Původně chtěl na vrchol vylézt po svých, ale po prvním kilometru hledání cesty v lese na úpatí hory to vzdal. Vydal se k dvousedačce. Celou čtvrthodinu se nechal kolébat líným pohybem lanovky a když měl být nahoře, nehtělo se mu hýbat. Ital na něj něco řval celou dobu, kdy míjel strážní budku. Sisco na něj líně mávnul. Jedu dál, mumlal si. Ital po něm hodil lopatu. Blížila se čtvrtá hodina odpolední. Najednou se lanovka zastavila. Asi ho chtěli potrápit. Stejně ji za půl hodiny zase pustili. Dole ho uvítalo několik ječících Italů. Sisco na ně mávnul. Vyprostil se z těsné sedačky. Protáhnul si záda a vydal se najít nějakou pizzerii.

 

Italové jsou tak směšní, říkal si, zatímco pil holadnské pivo z dvoudecky.

Italky snad ještě víc, když viděl jednu vcházet do dveří s nápisem Service, místnosti jinde značené WC.


Zklamalo mě to.

45rpm
03. 05. 2005
Dát tip
A zrovna tahle je podle mě dobrá.

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
he

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
Si magor

Godfrey
11. 02. 2005
Dát tip
To se mi líbí, dutohlave *

ysalamiri
07. 02. 2005
Dát tip
*

Madelaine
06. 02. 2005
Dát tip
Před "a když" chybí čárka. Jinak docela zajímavé.

Fou_
04. 02. 2005
Dát tip
:)))))))))))

45rpm
04. 02. 2005
Dát tip
Aha.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru