Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Unikátní sexuální zážitek nesmělého hospodského povaleče

04. 02. 2005
27
5
7621
Autor
Empty

Tom seděl v baru U Vyschlé žáby, usrkával z půllitru pivo a zabíjel úterní odpoledne. V rádiu hráli Chinaski. Napadlo ho, že Bukowskimu by se tahle hudba vůbec nelíbila. Ani Tomovi se příliš nelíbila.

   Připadal si jako v pasti. Celý den buď pracoval, nebo se nudil a zevloval po hospodách. Tohle nebyl život, jaký chtěl žít.

   Párkrát se pokusil navázat hovor s barmanem, který se však ukázal jako velmi nudný chlápek. Na všechny Tomovy pokusy o konverzaci odpovídal jen: „Hmmm, nevím, to by mohl říct každej,“ a podobně.

   Zrovna ve chvíli, kdy Tomovi spadla do piva moucha, vešla do baru mladá okouzlující slečna. Pořádně si ji prohlédl a přidělil jí šest hvězdiček, což bylo jeho nejvyšší hodnocení. Najednou měl celkem přesnou představu, jak se ze svého šíleného stereotypu dostat a zpříjemnit si zbytek dne. Rychle dopil sklenici piva, aby si dodal trochu kuráže a zamířil k dotyčné.

   „Dobrý den, slečno!“ vyhrkl odvážně.

   „Ahoj,“ odvětila ona a změřila si Toma pohledem.

   Ten však najednou zrudl, protože ucítil ve svém krku mouchu, která mu právě dosti nepříjemně dráždila mandle. Pokusil se jí spolknout, avšak neúspěšně. Moucha se držela zuby nehty.

   „Hepšáááá!!!“ zařval najednou a moucha přistála na stole před slečnou.

   „Jééé! Vy jste kouzelník?“ zeptala se ona dychtivě.

   „Tak trochu,“ zalhal Tom.

   Následovala dlouhá chvíle hloupého ticha.

   „No, tak zatím,“ přerušil Tom hučení větráku a vrátil se zpět ke svému stolu. Nebyl ještě připraven a navíc si připadal trochu trapně. Potřeboval se víc napít, protože jeho kuráž ještě nedosahovala potřebné úrovně. Objednal si panáka skotské a sledoval okouzlující slečnu, její ladné pohazování hlavou a lačná ústa, srkající brčkem pestrobarevný koktejl.

   „Bože, tu musím mít,“ povzdechl si naléhavě a objednal další skotskou.

   Po pěti panácích, kdy už měl mírně rozostřené vidění, se odhodlal opět přisednout ke slečně.

   „Dneska je pěkně hnusně, co?“ zněla jediná věta, která ho v té chvíli napadla.

   „To teda,“ neodporovala mu.

   Tom se stále nemohl zbavit nervozity, a tak se pohupoval na židli a nesměle se ošíval. Židle se však po chvíli ukázala jako nepříliš stabilní a Tom spadl na zem, přičemž strhl ubrus a vylil na sebe zbytek pestrobarevného koktejlu.

   „Vy jste legrační!“ zajásala slečna.

   „Omlouvám se, koupím vám nový.“

   Když šel k baru objednat koktejl, přemýšlel, jak je možné, že se pokaždé musí takhle ztrapnit. Napadlo ho, že by dost možná mohl dělat kariéru televizního baviče. Debila ze sebe uměl udělat dokonale.

   Donesl slečně sklenku ke stolu, ale sedl si na své staré místo, aby se trochu uklidnil a načerpal nové síly a odvahu. Objednal si další skotskou. Slečna se na něho smála. Tom se sice také smál, ale nebylo to příliš upřímné a kromě toho si ani nebyl příliš jistý, zda-li je její úsměv způsoben sympatiemi k jeho osobě, nebo jde o zcela obyčejný výsměch.

   Uplynulo zhruba dalších pět panáků a Tom měl ještě rozostřenější vidění než předtím a o něco více odvahy. Odhodlal se tedy opět přisednout ke slečně.

   „Asi si myslíte, že sem divnej, co?“

   „Kdepak, si docela milej...“

   „Jo, sem divnej, ale kdo je dneska normální?“

   „Nikdo“

   „Moje řeč!“

   Tom se cítil docela směle a tentokrát nebyl ani příliš nervózní. Sem tam zkusmo svůdně pohlédl na slečnu, která vždy reagovala smíchem.

   Jeho sebevědomí však povážlivě narušil barman. Když procházel okolo stolu, kde seděl  Tom, dostal do ruky zřejmě jakýsi cuk a vylil mu na hlavu pivo.

   „Omlouvám se, hned to napravím,“ pravil omluvně a za chvíli se vrátil s hadrem, kterým začal zběsile leštit Tomovu hlavu.

   Ten, než se stačil vzpamatovat a zabránit tomu šílenci v jeho počínání, si všiml, že se jeho příčesek již nenachází na hlavě, ale v barmanově kýblu a jeho pleš prozářila místnost. To byla velká rána pro jeho ego.

   Zahanbeně si sedl zpět na své staré místo a byl rudý vzteky. Slečna se však usmívala i přesto, že Tom byl nyní plešatý.

   Naházel do sebe dalších pět panáků a nyní již slečnu viděl občas i dvakrát. Nenechal se však zmást a dobře věděl, že jde o pouhý optický klam.

   Byl už tak opilý, že mu nevadilo, že je bez příčesku a houpavým krokem došel opět ke stolu, kde dotyčná seděla.

   „Víte, já vás miluju, i když nemám vlasy!“ zahuhlal a ospale se usmál.

   „Jsi milý a zajímavý, ale dost piješ...“ podotkla.

   „Celou tu dobu tady chlastám, abych se vás odvážil sbalit,“ neubránil se Tom upřímnosti.

   „To je od tebe strašně milé, chci to!“ řekla najednou slečna poněkud jiným přízvukem, než předtím.

   „Cože???“

   „Udělej mi to!“ řekla ještě vášnivěji.

   Tom si pomyslel, že to šlo docela lehce. Nepřipadal si už tak méněcenný jako předtím. Naopak. Byl to opravdový playboy s neodolatelným šarmem a oslňujícím charismatem.

   „Kde to uděláme bejby? Můžem u mě doma, mám volnej bejvák,“ řekl hlasem, který mu připadal svůdný.

   „Ne! Chci to hned! Kde tady maj záchody?!“

   „Ta je teda žhavá,“ pomyslel si a pln optimismu zamířil s dotyčnou na toalety.

   Když byli na místě, usadil se Tom na mísu a slečna z něho začala strhávat kalhoty. Najednou se však nemohl soustředit, protože mu obsah žaludku nepříjemně stoupal do krku.

   „Co se děje? Seš impotentní, nebo co? Potřebuješ pomoc?“

   Tom usoudil, že by momentálně nebylo příliš prozíravé otvírat ústa, proto jen kývl hlavou na znamení souhlasu. Slečna se snažila seč mohla a pokoušela se Toma prokrvit různými končetinami a otvory, avšak neúspěšně. Tom se snažil nepozvracet a stále se nemohl soustředit na svoji mužnost.

   Snažil se však zbytečně. Všechna tajemství, která skýtal jeho žaludek, vyklopil po chvíli slečně na hlavu, která se ho opětovně pokoušela povzbudit.

   Poté ucítil facku, uslyšel hukot tekoucí vody a vzdalující se klapání lodiček. Znovu se vyzvracel do mísy, spláchl a šel se domů vyspat. Byla to ta nejkrásnější ženská, kterou kdy potkal.  

    


5 názorů

G.J.SEGE
18. 06. 2009
Dát tip
Pěkný. Něco mi to připomíná...

G.J.SEGE
18. 06. 2009
Dát tip
Je to tak absurdní, až je to krásný!G.J.SEGE

G.J.SEGE
18. 06. 2009
Dát tip
Je to tak absurdní, až je to krásný!G.J.SEGE

G.J.SEGE
18. 06. 2009
Dát tip
Je to tak absurdní, až je to krásný. Ale ze života. G.J.SEGE

G.J.SEGE
18. 06. 2009
Dát tip
Je to tak absurdní, až je to krásný!G.J.SEGE

...
22. 06. 2006
Dát tip
Vlastní zkušenost? ;-) :D *!

Ariela
16. 08. 2005
Dát tip
:) *

probe
19. 03. 2005
Dát tip
Jé to zase úlet :-). Dobře napsaný hnusný příběh, prostě ze života...

Mortimer
18. 03. 2005
Dát tip
Prosté a zároveň boží :)...Ť...

Mannaz
12. 03. 2005
Dát tip
*** : ))) ***

Empty
11. 03. 2005
Dát tip
Neboj, kdyžtak tě dosttečně předem upozorním:-)))

Eileen
08. 03. 2005
Dát tip
no jestli jsi nejakou slecnu poblil, tak si to s tim letem teda jeste rozmyslim:)))))) jinak dobry,t.

Petr_Pan
27. 02. 2005
Dát tip
skoro tak skvělý jako ta naušnice - jen - naušnice může bejt nová - tohle je jedinečný ;-)) TTTIP

Craerassy
15. 02. 2005
Dát tip
Empty...snad ne ze života:-))) tip

Empty
15. 02. 2005
Dát tip
jen z malé části:-)

(mathew)
15. 02. 2005
Dát tip
Naházel do sebe dalších pět panáků a nyní již slečnu viděl občas i dvakrát. Nenechal se však zmást a dobře věděl, že jde o pouhý optický klam. todle je jakože highlight a jinak je to veselý tak nějak příjemně..:) jo a chinaski!

Kytiii
15. 02. 2005
Dát tip
když se daří tak se daří... kámoška jednou vyprávěla historku o slečně, co se jí po nezjistitelném množství alkoholu udělalo nevolno a šla se vyzvracet - bylo léto a bylo to venku... a jak si tak stojí opřena rukama o stěnu jakéhosi domu, zadeček pěkně vyšpulený, krátkou sukýnku, přijde k ní frajer a šoupne jí ho tam zezadu, jenže ona snad ten den měla nějaké to rychlejší sr...í a pustila mu to do klína, chlapovi se zvedl kýbl a pozvracel jí záda... no a to je asi tak všechno :o)*

Empty
15. 02. 2005
Dát tip
Kytii: Nebyla si to ty? :-)))

Kytiii
15. 02. 2005
Dát tip
ne já to opravdu jenom slyšela... zvracím povětšinou potichu a v klidu někde v koutku, protože u toho pláču a teče mi to i nosem :o)

solomon
14. 02. 2005
Dát tip
některý pasáže fakt dobrý každopádně toma lituju t

Empty
11. 02. 2005
Dát tip
Minim: Něco podobného se mi už stalo:-)

71_Art_72
11. 02. 2005
Dát tip
je to takový pohádkový, i když ten konec by mhol mít nějakou zajímavější pointu, tohle je moc jednoduchý, ale tak tip.

ctivy to je no.... ale tak nejak to je vse zadny prekvapko nebo tak neco

ja len dufam ze sa ti to raz naozaj stane ;))

Craerassy
07. 02. 2005
Dát tip
vrátím se a pročtu všechna avi, jen teď musím na chvilku odjet:-)

Gonsales
07. 02. 2005
Dát tip
:D..dik za pobaveni*

Matylda
07. 02. 2005
Dát tip
Hlášky dobrý, ale maličko ději něco chybí.

novish
07. 02. 2005
Dát tip
sqvela...

Petr_Měrka
06. 02. 2005
Dát tip
no až na tu poslední třetinu. Ale myslím si, že jakýsi talent jen přeci máš. Jo a k tomu, jak mi neustále vytýkáš mé pointy, já žádné nemám, můj přistup k psaní je značně odtažitý a přeplněný nihilismem. Ty ale určitě pokračuj radostně dál a tvoř denně alespoň jeden celý malý román petr

sidonia
06. 02. 2005
Dát tip
líbí se mi to, to jako jo, ale nevim, asi sem snedka nějak blbě rozpoložená, protože i když sou tam dóbrý hlášky, tak sem se nesmála a spíš smutný mi to přišlo.. každopádně čtivý, poutavý, má to spád... takže výborný *t

Tomaszlosin
06. 02. 2005
Dát tip
Není to zázrak, ale v ŽÁDNÉM případě to není špatné.

Ettelea
06. 02. 2005
Dát tip
No tě houska:-)) ty víš co na holky platí:-)) tip

AudreyR
05. 02. 2005
Dát tip
Ty to budeš číst Péťovi? To je nefér... Ale jinak, to nemá chybu. Vážně. Skvěle jsi mě pobavil, díky:-)

Alojs
05. 02. 2005
Dát tip
V pohodě povídka. Páčila se mi, a proto se divím, že se zatím nesetkala s větším zájmem.*

Empty
05. 02. 2005
Dát tip
Audrey: Když přijedeš, přečtu to i tobě:-) Péťa je strašně línej... Alojs: Díky moc

Nepříliš příjemný zážitek... Ale jo, umíš psát :o) „Víte, já vás miluju, i když nemám vlasy!“ :o))) ***

Empty
05. 02. 2005
Dát tip
avi

AudreyR
05. 02. 2005
Dát tip
Empty - aha něco, za něco... OK:-)

Jeheheman
04. 02. 2005
Dát tip
..a patrně taky nejblbější:o)

Petr_Pan
04. 02. 2005
Dát tip
já si s dovolením počkám, až mi to přečteš .. :-)

fungus2
04. 02. 2005
Dát tip
Líbilo. TIP

Tragicus
04. 02. 2005
Dát tip
Na zacatku je tam na muj vkus moc Tomu ... Posledni veta to uplne odrovnala...

na nově můžou vyhodit rychlého® ... tom by to zaplácl :) *t

Přeno
04. 02. 2005
Dát tip
Interesantní... hm.

Lenula
04. 02. 2005
Dát tip
Nevím, jak moc literárně hodnotné to podle nějakých kriterií je, ale přečetla jsem to jedním dechem ;) *TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru