Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motýl

05. 02. 2005
1
0
1744
Autor
Peggy

Už je to dávno. Muselo to být v létě. Přiletěl a umřel. Můj pokoj se pro něj stal pavučinou. Stal se mu gilotinou. Stal se mu rakví. Je mi ho líto. Zvlášť když si představím, to zoufalství, ten strach, pleskání barevných křídel o sice průhlednou, neb neprůletnou okenní tabulku... Vzala jsem ho do dlaně. Tolik mrvté krásy pohromadě! Tolik! Smrt v pozlacené kleci není lepší než smrt kdekoli jinde. Vykopala jsem mu hrob. A na hrob květinu. A na květinu slzy.
dneska si čtu všechny tvoje "nový" věci a oproti nim mě to příliš nechytlo a nebo sem to nepochopil. promin

Jeheheman
06. 02. 2005
Dát tip
Feanor: je to možný, ale to nevyřešíme, ty si prostě myslíš, že jo a já, že ne. A ani jeden z nás si to nemůže ověřit. Dokonce si nejsem jist, jestli se hmyz dá řadit ke zvířatům.. (resp. jestli živočich = zvíře) dám avi někomu (Hufna_Pištágl:), kdo by to měl vědět, páč by mě to i docela zajímalo

Za "zvířata" obecně považujeme vyšší obratlovce. Hmyz je prostě.... hmyz. Tenhle text je exemplární ukázkou zcela zcestného přístupu k přírodě - "polidšťování". To je pitomina na entou. Nikdy neporozumíme přírodě ani jejím součástem, když se na ni budeme dívat jen a pouze lidskou optikou. Jasný? :)

Jeheheman
06. 02. 2005
Dát tip
dík pišto, kdybych nevěděl, že tu seš, tak bych napsal, že to vím jistě, ale rád se schovám za tvůj dipplom, chápeš;o)

Feanor
06. 02. 2005
Dát tip
ok, beru na vědomí (ještě, že moje myš je vyšší obratlovec)

Moje myši nejsou obratlovci, moje myši jsou z chlastu.:)

Jeheheman
05. 02. 2005
Dát tip
ale kdeže zoufalství, schopnost tak vymakaných emocí se motýlímu mozečku dá sotva připsat;o)

slonovina2
05. 02. 2005
Dát tip
motýl je pěkně nezbednej, žravej tvoreček v larválním stavu...stravu ...květinu...zalévat slzou se doporučuje...t

Feanor
05. 02. 2005
Dát tip
jehehe: to už tady jednou bylo, nemyslíš? I kdyby, tak je to pro zvíře přeci jen frustrující zážitek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru