Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Monogramy

13. 11. 2000
7
0
3981
Autor
hermit

pár miniaturek, nic moc neznamenajících

Smutná je jabloň v zahradě. Déšť kreslí temné linky po kmeni. --- Prastřelo, miř dobře! Tvůj cíl je zde! A nebe i země za svědky. --- Jdu sněhovou vánicí. Sám. Jenom s myšlenkou na útěk a teplo. --- Stará veranda dosud hřeje. S podzimním deštěm a větrem vkrádá se březnový večer. --- Oblaka tě vzala pryč, kamaráde. Křížem kráž chodím s nadějí. --- Vyšlo mi tmavý slunce. Divně to bolí a nepřebolí. Kdo ví? --- Nemám rád tu cestu. Tisíckrát jsem po ní šel. Zase se tudy loudám a stromy a louky mě zdraví.
Krel
21. 09. 2003
Dát tip
Třetí jsem prožil na vlastní kůži...

Janis
03. 06. 2001
Dát tip
*

Vyjan
16. 11. 2000
Dát tip
Pěkné, skoro haiku. Nejvíc se milíbí první, druhá a pátá miniatura. V třetí a poslední je moc dlouhý poslední verš, básně ztrácejí svou údernost. Proč používáš nespisovné tvary (šestá miniatura - "tmavý slunce")? To se vůbec do těch tvých básní nehodí.

hermit
16. 11. 2000
Dát tip
Vyjan: Díky moc, jsi bystrý, tvoje připomínky neberu na lehkou váhu ):-|. Všem: Těšíte mě!!

šroubek
16. 11. 2000
Dát tip
nemůžu souhlasit s V. ohledně používání nespisovných slov hodí se to tam, vyjadřuje to pocit tmavé slunce to by znělo utáhnutě

zirafka
14. 11. 2000
Dát tip
Nejvíc se mi líbí: Vyšlo mi tmavý slunce..

Print
13. 11. 2000
Dát tip
Ani v miniaturách tě nelze přehlédnout!:-) *!

Falka
13. 11. 2000
Dát tip
Zajímáš mě... budu muset zaostřit tvým směrem...Docela se na to těším... :o)) Ta první!!! Ty další taky :o) *

yo !

jorel
13. 11. 2000
Dát tip
přidávám tip + falka

Rivka
13. 11. 2000
Dát tip
*

Grim
13. 11. 2000
Dát tip
Tohle se mi líbí:-)*

kalinka
13. 11. 2000
Dát tip
nemůžu přiznat, že mám rád, co znám tak dopodrobna však ztratit to, asi bych steskem zahynul a jestli ne, byl bych to pak ještě já?!:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru