Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přijďte na Písmáckou swingers párty!

05. 02. 2005
0
0
3476
Autor
Roman_Tik

Zrovna včera, když jsem si to dělal na nádražních záchodcích, mě napadlo, že bysme mohli uspořádat pořádné Písmácké sexuální orgie.

Myslím, že nejsem sám, komu se zdá, že úroveň Písmáckých srazů upadá a tudíž by bylo vhodné, naše setkání trochu oživit. Hledal jsem nějakou zábavnou činnost, která by nás Písmáky spojovala a po vyslechnutí několika velice zajímavých sexuálních zážitků některých zdejších autorů, bylo jasno.

Z kapacitních důvodů nebude však možné zajistit účast všech autorů, proto navrhuji toto:

 

Muži, kteří budou mít zájem se akce zůčastnit, mi do zpráv napíší svůj věk a délku svého pyje a já podle těchto údajů rozhodnu o účasti, či neúčasti. Upřednostněni budou plnoletí s menším pyjem, než mám já.

 

Ženy, které budou mít zájem se akce zůčastnit, mi napíší svůj věk a pošlou svoje fotky. Upřednostněny budou mladé a sympatické.

 

Uzávěrku stanovuji na příští sobotu, kdy zveřejním v sekci Srazy, akce místo a čas konání a zveřejním jména šťastlivců, které vyberu.

Přeji hodně štěstí!

 

Jakékoliv připomínky, návrhy, či dotazy můžete psát pod dílo do kritik


Petr_Pan
16. 02. 2005
Dát tip
hele - jdu do toho, pokud už máš i nějaký kočičky ? ;-)

chaImin
06. 02. 2005
Dát tip
hahahá! 8^) má to trefu, sice ne černou, ale terč to je..

Roman_Tik
06. 02. 2005
Dát tip
Rozumíte tomu blbovi někdo???

mám problém: jsem střední rod

To jsem nepojal...ale jsem plnoletý! :)

pijů dva litry denně

tájms ňjů róumn mám taky docela rádo, jestli to pomůže promlže, mlži mlž! alte... :)

já bych vás dojalo

nebo se vás jalo dojmout

ho nemusíš pouštět já myslím, že bude rozhodně lepší ho nechat uvázanýho

no právě, znáš mámu, ta jak vidí romana bez vodítka ...

bylo to 10 litrů slivovice a kilo jablek, alte, vzpomeň si, proboha!

Roman_Tik
06. 02. 2005
Dát tip
alternativa neberu, jeho pyj je moc velký, Nepojala beru a dítě taky, aspoň to bude úchylnější:-)

klipeto
06. 02. 2005
Dát tip
co to plácáš? písmák pořádá swingers party každou chvíli... právě jsem se z jedné vrátil :p

Roman_Tik
06. 02. 2005
Dát tip
alt: Tak jo, překecals mě klip: Tak proč se na Písmáku veřejně nepropagují??? Nechcete Romana pozvat, co????

Roman_Tik
06. 02. 2005
Dát tip
alt: Tak jo, překecals mě klip: Tak proč se na Písmáku veřejně nepropagují??? Nechcete Romana pozvat, co????

ouchyle!:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru