Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrdat

06. 02. 2005
17
2
13821
Autor
kokolaking

V té básni je více, než si myslíte. Hutným metaforickým jazykem se zde vypořádávám s problémem duševního vyčerpání a prázdnoty, jež nezachvacuje pouze autora zápasícího s osudem o svou báseň, ale též celé společnosti, dojdou-li až na ten nejzazší okraj vlastní existence. Napsána v předvečer tohoto ponurého kataklysmatu, dokazuje ve svých strofách nejen předvídatelnost konce čišící na tak vnímavého člověka, uměleckou duši kokolakinga, z každého drobného detailu zdejšího serveru, ale též subtilní touhu po pozitivním ˇřešení všech problémů. Ve zpěvné formě tak stojí síly tvůrčího vůči přitažlivosti a přilnavosti zemského hrobu a dokazují v závěru nejen duševní apotheosu autorovu, jenž je schopen báseň i přes nástrahy dokončit, ale též jeho neodmyslitelnou spjatost s onou tíží, která, nevže-li již jeho ducha, váže stále ještě jeho tělo. Příjemné chvilky poesie vám přeje kokolaking. (pravopisné chyby jsou neúmyslné a náhodné)

Mrdat jak píčus to není snadná věc,
to potvrdí vám mnozí hnedka zlehka teďka,
když měsíc kurva s postříkaným dekoltem
svítí nad krajinou jako vykouřená hnědka.

Mrdat jak píčus je těžkým břemenem,
s šoustavou vůní rozvlhnuté kundy
jež rozchlíple drtí kulky péro čnící
můj mrdavý kaktus co se klátí ve vichřici

 

Mrdat jak píčus je záludným cílem
co kokot to mrdka to píča rudě čpící
a píča matně volající po kurvici
s náležitě postaveným umělákem.

Mrdat jak píčus když jitro sere v klín
všech křesťanských kurviček a vyhoněný splín
jímá tvůj úd jak patronu dynamitu
zaraženou v hloubi řiti z aksamitu
jemné a roztoužené kurvy k vomrdu
pak mrdat jak píčus záludným je cílem.

Mrdat jak píčus, to nelze docela

Už jen proto že nejste líná kunda
a že se vám navíc micka natrhla
dva verše vystříkla dříve nežli měla.

 

Mrdat jak píčus je řečnická otázka
a čtvrtá sloka navíc z toho dělá problém
hodný filosofů co si vezmou do prádla
můj úlet s dvěma verši – snad vyřeší se v dobrém

 

Mrdat jak píčus navíc s hlasem slavíka
je vskutku velmi náročný úkol
zvlášť když vám z řiti zpěvně utíká
tahleta velmi fekální lyryka.


2 názory

Sněžka
22. 07. 2011
Dát tip
Mazec- *

hitchhiker
14. 06. 2007
Dát tip
Mrdat jak píčus když jitro sere v klín všech křesťanských kurviček a vyhoněný splín jímá tvůj úd jak patronu dynamitu zaraženou v hloubi řiti z aksamitu ...Klobouk dolu, tohle je Majstrstyk! A jeste par dalsich versu taky

sidonia
20. 11. 2005
Dát tip
hahaha nebud dylina puc mi tanga tohle aroma je freš jak jahodaaa!:) *t

kimer
27. 09. 2005
Dát tip
dobra, jen nektere obraty mi moc nesedi ale neco zase moc

G_B_Show
17. 09. 2005
Dát tip
ale jako vyhoněný splín....* :-))

hm dávám típ... ám cigaretu

Bravo. Chtěl bych to ovšem slyšet v plné aule a s plným nasazením.

enehi
28. 08. 2005
Dát tip
pomalu mi docházíš

LuFi
28. 08. 2005
Dát tip
ty vole, neposloucháš ty Záviše...?:-)*

:o)) *

Petr_Pan
24. 03. 2005
Dát tip
TIP

Noe1
23. 03. 2005
Dát tip
k

Movsar
21. 02. 2005
Dát tip
výborná. t

hutch
08. 02. 2005
Dát tip
nulové ale s panictvím se musí vypořádat každý neboj jednou to příjde a opravdu si zamrdáš třeba líp jak pičus.

Tomaszlosin
08. 02. 2005
Dát tip
Dobré!!

ach jak roztomilé..... a sem ráda, že už nejsi na válečné stezce... :-))

To byl vstřítsssný krok. Teď musíš vstoupit.

Zbora
07. 02. 2005
Dát tip
To je zajmavý, že když to nevysvětlim já, tak se do mě všichni hned pustíte...ale Pištíček má unavenou pacinku a nějak se mu nechce, tak se přece nebude přepínat...nemám Vás rád :o)

Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu. tedy dobře, šecko za vás.... grrrr..... Pišto jako jedule? :-))

Zboro, já ho nechtěla eště dráždit, už tak se omezuje na tři slova a nesmyslně blábolí vo: ať žiju já! :-))

Zborouchu, nekušni... :) Kytka: Klíďo :)

Takže už je to v klidu, Pišta se nezlobí, kytku nemusím vracet... :-)) tralala... a to já neměla ponděliska ráda... :-))

Zbora
07. 02. 2005
Dát tip
Já se nedivim...si nás všechny velmi ranila svým odchodem :o( Nejvíc Pištu...vůbec nemluví...a úplně ztratil chuť do života.

Zboro, tos něměl říkat. Já to tajil....

Ach jo..... dyť je to jenom nick.... si připadám, jak dybych někoho zabila, eště chvilku a fakt se vrátím... jako vozdoba, no... je mi z vás smutno...

Ty, kytka, víš, co to je "maniodepresivní psychóza" ? To tvoje střídání veselých a trudných stavů.... Možná bych se zamyslel, být tebou. Bacit to může každýho, nejni to nižádná hanba - a většinou na to stačí pár tabletek a trocha času.

:-))) no jo, když já nemůžu bejt veselá, když jste smutní.... sem byla veselá, než mi Zbora a Ty napsal ty věty.... chjo.... no jo, no, se zamyslím.... ale nevím, jestli to pomůže....

Urkytě.

dobře, tak já už budu furt veselá... stačí takto? Heleď, si mi říkal, že nemám myslet... :-)

na blbosti ale.

na blbosti, no jo no... sem prostě kytka, čili flóra no... :-)) Pišto, úsměv...:-)) já se vrátím... tedy... :-)

Hodná....

Gonsales
07. 02. 2005
Dát tip
tak prolog je fakt narez;))

já vím... :-)

ale upozorňuju, že je to naposled a jen kvůli Tobě, Zboroušovi a altovi.... tedy hlavní díl na tom máš Ty... !!

Bóóóže muj konečně!!!! Vítej zpátky, nehodná dcero! :)))

dcero? ech.... no ano tati.... se tak koukám, mám víc taťků než čehokoliv jiného... .-))

Ano, kolik třešní, tolik višní. :))

Pišto, máš štěstí, že o blbostech nepřemýšlím.... :-)) bych z toho vyvodila i důsledky... :-))

:)

Pištidloooo...

kokolaking
07. 02. 2005
Dát tip
vidíš devi, jsem jako ORbit bez cukru, vydržím dlouho, tak dlouho, tak báječně dlouho. pišta: je mi víceméně ctí, že se mé dílo může stát součástí tak prominentního klubu, jako je ten váš. Upřimně doufám, že získám onu zlatou plaketu, o níž tak krásně mluvíš na úvodní straně klubu. Rozhodl jsem se totiž, že očistím jméno fecalpoesie od nánosů všch možných exkrementů a tak ji přivedu zpět do svět intelektuálního bohatství a přirozené lyryky.

Moc si věříš.... Vykalkulovaná dílka neomylně odhalíme, a pozásluze potrestáme emnicí....

Nestoudnost
07. 02. 2005
Dát tip
Mi to připomíná texty od Isacaarum...všechny:-)*

Big_Brother
06. 02. 2005
Dát tip
Koukám, že P.T. klub už zasáhl. Hustýý!

Já myslím, že Kytčin souhlas můžeme vzít f podas, čili řadím. A neb je to výjimečně debilní dílo, ani to nebudu vysvětlovat.

tak tohle má štávu, dnes nejlepší dílo po chroustoválce TIP

klipeto
06. 02. 2005
Dát tip
:-)))))) super t*

podivuhodně dlouho, Lyryk asi heká při manželských povinnostech :) takže tu je do minuty

romi
06. 02. 2005
Dát tip
:o))))))))))))))))

hehe.... povolávám rychlou rotu, s dovolením... :-)) avi

avi a si to pošlete dál... :-)

klipeto
06. 02. 2005
Dát tip
gedžitka :))

cubka
06. 02. 2005
Dát tip
nech ji, Zipe klipe :)

klipe.....:-))) Ty si taky bonzovač.... ale Tě stejně asik mám to..... no, seš milej a díky... :-)) btw: spíše čarodějnice.... :-)

Míšo...... nechat mě? To se dělá? :-)) mě snad sledujete bo co.... :-))

klipeto
06. 02. 2005
Dát tip
kyťulko: jsem nevěděl, že to je tajné :)

klipe: nejni.... :-))) tento nick tajný nejni... :-)) další áno... :-))

cubka
06. 02. 2005
Dát tip
kytko a ty další jsou? :)

hehe... hledej šmudlo... :-)) ale je fakt, že nevím proč, ale přitahuju furt Ty samé lidičky, ho asik smáznu, no... :-))

a teď mizím.... zatím papa... :-))

cubka
06. 02. 2005
Dát tip
papa a brou :)

jasné X-ko. Alte?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru