Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skvrna

07. 02. 2005
0
0
3462
Autor
podezdívka

- "Co to máš na čele za flek?"

- "To je modřina velikosti mexického dolaru."

- "Ty ses pral?"

- "Ale ne, měli jsme maturák."

-  ?????

- "Byli u nás příbuzní z Acapulca, tak jsem je vzal s sebou a oni  při stužkování neměli drobný."


heh, připomnělo mi to moji básneň (docela šílenou) Skvrna na šlaše :o), jestli chceš mrkni se, jestli už jsi tak neudělal :o)...

podezdívka
01. 03. 2005
Dát tip
Díky, mrknu se ;-)

podezdívka
01. 03. 2005
Dát tip
Aha, tak už jsem se v lednu mrknul :o)

jo :o), no jo....na moje narozky, jak jsem se zpětně dívala :o)...

podezdívka
01. 03. 2005
Dát tip
Jé to je náhoda, já mám taky narozky 18-tého, jenže května ;-)

:o) heh :o) a roku ktereho? Nj 18ka je nejlepsi cislo :o)...

podezdívka
01. 03. 2005
Dát tip
...roku o něco málo dřív než Ty. Souhlas s tím, že 18ka je nejlepší.Je to mý šťastný číslo ;-)

Moje taky :o) eh... :o))

podezdívka
14. 02. 2005
Dát tip
Je to vlastně jen taková narážka na film Limodádový Joe, jenže tady ta velikost mexického dolaru byla způsobena úderem skutečného mexického dolaru do čela při stužkování - když se hází na parket drobáky, tak ti příbuzní z Acapulca(Mexiko) neměli menší mince. Je to blbina, já vím :-)

Chelaton_3
11. 02. 2005
Dát tip
Tady mi trošku unikla pointa. Asi je tam dobře schovaná. Když tak mi to vysvětli (snad mě nebudeš pokládat za tupce)! Dík!

podezdívka
09. 02. 2005
Dát tip
No nevim, Gambáč už jsem delší dobu neměl. Bohužel ;-)

podezdívka
08. 02. 2005
Dát tip
nadik_k : díky za zastavení se ;-) fragile : nevím a ty? supizmus : nic se nestalo, snad příště :-) Hrbol : Díky, Gorby to měl velikosti třech rublů, ne? :-)

Montrealer
08. 02. 2005
Dát tip
Podezdívko, míváš lepší výlovy. Snad příště. Nepij tolik Gambrinusu.

nadik_k
07. 02. 2005
Dát tip
:-)))))

supizmus
07. 02. 2005
Dát tip
nepochopil jsem, odpusť

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru