Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po pářce

07. 02. 2005
3
0
1183
Autor
Postavička

A tak to občas chodí

Alkohol v krvi, hlava v prdeli, poblitá kaluž na chodníku. Nalezená sklenice fernetu po včerejší pářce, v ní pár potápníků, to nevadí. Dorovnávám hladinu alkáče ať můžu nějak fungovat a taky nějakou tu ganju ať je čemu se smát. Vyštrachám z kapsy kupodivu nějaký chechtáky, kde se tam vzaly? Koupim si cíga a lahváče, výborná snídaně. A hele Motor obložený žrádlem, třeba se rozdělí. Dáváme cigárko a požíráme rohlici, no konečně něco pevnýho do žaludku. Pár rozmazanejch řečí o včerejší pářce, ze kterých stejně nikdo nic nepochopí. Každej si mele ty svoje opilecký akce a druhýho v podstatě ani neposlouchá. Pomalu se začínají slejzat všechny ty opilecký hlavy z noci. Jdou na vyprošťováka. Zdravíme se jakoby jsme se neviděli tak tejden a zase začínají znova opilecký historky. Kolem se mihnou i nějaký normální lidi...


fungus2
08. 02. 2005
Dát tip
Jo, jo. Tak to chodí.**

Marty73
07. 02. 2005
Dát tip
Líbí, má to spád a sílu autenticity. Sakra to jsou slova.:-) Tip.

Alojs
07. 02. 2005
Dát tip
Máš zajímavej život. Občas se taky do podobnýho koloběhu zapletu.

pikacu
07. 02. 2005
Dát tip
fernet po včerejší pářce? no to je dílo!! líbí *

Kandelabr
07. 02. 2005
Dát tip
připadá mi to moc popisné, nějak mi tam chybí atmosféra...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru