Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jen tak... (-:

08. 02. 2005
0
0
4015
Autor
Dduuhhaa

pozorovala jsem raní mlhu

lehce se povalovala po louce

 - rozednívalo se

paprsky slunce začaly prosvítat

vzduch byl jak šňupací prášek

vítr vál....

...a ofouk mi záda

 

teď se nemůžu hýbat

 

Ale stálo to za to.

 


Nerozpadl? A aa to mě zajímá.... jak se tak jinak rozpadáš? :-)

jako, takové laciné dárcovství? :-)

ech a já myslela, že pomůžeš potřebným.....a vono nic......chjo....

neboly eboli? :-))) eštěže nejni na levé, že áno.... :-)) a to jako hraješ nějak na body?

to je něco jako wobrácený řízky? :-)) ech, to muselo bolet a kterej palec? jako na ruce? brrrrr.... husí koža...

ech, mno, k básni - nic moc... jinak klub -emnice a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu. Sobíííí... fenkjůverymač :-)


Velký George :-))) já četla na hovno... fuj, proč si takové slova spojuju dycky s Tebou? :-))

to sem nechtěla, ale vážně to tam pasovalo... :-)) se vomlouvám a kaju, vidíš to!! By mě nikdy nenapadlo, že se budu kát.... :-))

to je pěkný a i když si teda zničil(a) tu poetiku tak je to zase vtipný

Jehanne
08. 02. 2005
Dát tip
vem si tu kočku :)

kytííííí - emnice

Embriott
08. 02. 2005
Dát tip
Ten prášek je fajn, někdy je vzduch peprnej "jak kdysi".

Gonsales
08. 02. 2005
Dát tip
prvni precteni nic moc...podruhy si rikam ze si ji musim precist este potreti...no a poctvrty uz je fakt dobra;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru