Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Telefon

11. 07. 1999
0
0
2408
Autor
slavek

Dobrý den pane. Že mě neznáte? Určitě zjistíte, že ano. Jen mi prosím dejte minutku a hlavně nezavěšujte. Trvalo mi dlouho, než jsem na Vás objevil číslo. Než jsem se Vás dopátral. Proč, že jsem po Vás pátral? Protože jste mi utekl. Ale já jsem vytrvalý. Prolistoval jsme si Zlaté stránky, vyzkoušel Paegas asistent a nakonec jsem Vás našel. Ano vím, že jste asi se mnou nechtěl mluvit, ale prosím nepokoušejte se zavěsit. Přede mnou neutečete. Že Vám u telefonu dochází baterie? Takové výmluvy! Vím moc dobře, že jej máte v v nabíječce. Jak že to mohu vědět? No prostě to vím. Vždyť vás přeci znám. Každý den, když přijdete z párce, tak uložíte telefon do nabíječky, aby byl druhý den připraven. Ne, přede mnou nemůžete utéct. Před kýmkoli jiným snad, ale přede mnou? Ano, můžete dát výpověď v zaměstnání, můžete se přestěhovat. Můžete se oženit, rozvést, můžete udělat cokoli. Ale mně se nazbavíte. Prostě jednou za čas Vám zavolám - pochopitelně, že na účet volaného - a budu si s Vámi povídat. Že si spolu nemáme o čem povídat? To byste se divil! Určitě nějaká témata najdeme. Jsem si tím zcela jist. Ne, naštvat Vás nechci. Ale vždyť je to vlastně jedno. Ani když se naštvete, nebude Vám to nic platné. Časem pochopíte, že se mnou vlastně mluvit chcete. Možná, že vás přeci jen jednou opustím, ale pak už se mi nikdy nedovoláte. Proč, že byste mi volal? No nechte se překvapit...
Rivka
12. 07. 1999
Dát tip
(kam na to jen chodíš?) :-)
Jedna z mála věcí, u kterých člověk neví až do konce - a je strašně zvědavej, jak to "dopadne":-) Tleskám.

snoopy
12. 07. 1999
Dát tip
to bylo o svědomí? ..no nic

B.Ezejmenij
11. 07. 1999
Dát tip
Tak to je hustý ...
A plnovýznamově.

ViNiL
11. 07. 1999
Dát tip
Svědomí po telefonu? Tak to už fakt nevydržim.

rybka
11. 07. 1999
Dát tip
moc hezký, slávku :-)
(kam na to jen chodíš?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru