Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babylon I.

Výběr: Lyryk
09. 02. 2005
3
0
3004
Autor
Acheron

...hlavně, že si rozumíme

 

člověk

m í j í

člověka

 

a slova jak perly navléká

 

ouzká tučná akorát

pan Kaplan má třídu rád

 

 

kdo jinému dámu skopá -

 

promiňte

snad

 

kdo jinému dámu skoupá

sám po ní sahá ?

 

aha

 

...


Diana
10. 02. 2005
Dát tip
Já částečně souhlasím s Pištou. Chytrá hříčka - ale jak se tam, pro pána nachomejtl prostoduchý, dobrosrdečný pan Kaplan? Vím, že kvůli rýmu. Ale báseň je jasná satira, chytrá, vtipná, lehká - pan Kaplan je opakem toho, co kritizuješ... T******

Acheron
10. 02. 2005
Dát tip
Diano, celá ta blbůstka je postavena na díle Pan Kaplan má třídu rád v jedinečném Přidalově překladu. Když dva mluví o tomtéž, nemusí to být totéž atd. Znáš tu knížku? Pamatuješ na Telemannovy - tele na nový vrata ?

Diana
10. 02. 2005
Dát tip
no jasně, tu knížku mám a znám skoro nazpaměť. V tomto případě by to asi mělo být v prologu - ale také možná, že jsem nechápavější než ostatní. Mně se to jevilo jako kritika vztahů. omlouvám se, promiň.

:)

Nu, jako obvykle, hříčky sice chytré, ale nesourodě poslepované. Doporučuji studium papoucha.

Acheron
09. 02. 2005
Dát tip
strýček se vrátil z hvězdných výprav, už mi ten starý moudrý Maďar fakt chyběl.

Prosím, avi pouze k chytřejším reakcím, nemám času nazbyt. Děkuji.

Acheron
09. 02. 2005
Dát tip
...proč mě tedy neignoruješ, ty mudrlante, jak jsem ti onehdy navrhoval. Pak bys nemusel řešit otázku drahocenného času. Tak se jdi konečně vycpat, ty směšná důležitosti a udělej tak něco smysluplného.

plášť
09. 02. 2005
Dát tip
aha

No jasně. Co jsem mohl čekat, když jsem tu nechválil...to se prostě musí potrestat... Uvidíme příště. :)

Milly
09. 02. 2005
Dát tip
A mně se to líbí! -t- :o))

Brunhilda
09. 02. 2005
Dát tip
sice souhlasim s pistou, co se dila tyce, ale toto: Prosím, avi pouze k chytřejším reakcím, nemám času nazbyt. je dost trapny....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru