Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soví hnízdo

09. 02. 2005
7
0
2880
Autor
gab_1

Vysvětlivka - Adéla = soudní skřítek štěstí!!

Soví hnízdo

 

 

Stojím u velké budovy,

prý sídlí tu chytré sovy.

Jestlipak mi tu poradí

a zlo na zadek posadí.

 

Toho řízení tady se lekám,

stojím na chodbě a tiše čekám.

Snad dobře to tu dopadne,

a jedna hloupost zas zvadne.

 

Je tady pěkný blázinec,

přitom pořádek, ne binec.

Pak pozvali mě do dveří.

Zvítězím? Těžko se věří!

 

Vylezl jsem po hodině,

bylo to tam jako v kině.

Moc jsem tam toho neřekl,

asi těch sov se zalekl.

 

Však chovaly se spravedlivě,

vše řešily velmi pečlivě.

Já byl pesimismem nakažen,

ale dnes jsem nebyl poražen!!

 

Já vylez a byl jak po opici,

vždyť porazil jsem jednu jepici.

Mně ubylo tam asi kilo,

ale dneska se zadařilo.

 

Stále tu po chodbě spěchají ženy.

Mlčky pobíhají – netropí scény.

Asi každá jiné jméno měla,

pro mě to byla samá Adéla!

 

GAB


zelva
04. 11. 2005
Dát tip
...tip

Jazena
31. 03. 2005
Dát tip
Líbilo, souhlasím s Vesuvankou.

vesuvanka
09. 03. 2005
Dát tip
Moc mě zaujalo soví hnízdo - ten název pro soudní síň se Ti povedl a je výstižný. Z básně radost vyzařuje.....gratuluji k vítězství a dávám TIP

gab_1
11. 02. 2005
Dát tip
Sac, Reb, Draht: Díky všem za ohlasy a tipy!! Já to napsal hlavně pro ten úsměv -a byl (povedlo se). Ale sranda tam žádná nebyla. Debkový odloženo - zatím! Toto jsem napsal, když jsem vylezl ze dveří a ten samý den jsem to dal sem. Já prostě musel napsat nějakou kravinu. Jsem vůl, ale naučil jsem se s tím žít.:-):-):-):-)

_Rebelka11
11. 02. 2005
Dát tip
... někdy náhodou bývá :-D (myslim ta sranda), ...co všechno ty lidi neudělaj a proč... (někdy je to ovšem k pláči, no, ale s tím se nedá nic dělat)... Taky ti přeju, to co Drahtovi a sice, ať už tam nemusíš...

hesulim
11. 02. 2005
Dát tip
Gabe! pohotové, skvělé.Třeba se konečně ukáže sedm tučných let.Moc,moc Ti je přeji. Nádherný, obrovský TIP Ti posílám.

Jeheheman
10. 02. 2005
Dát tip
dneska má ten tvůj smajlík nějaký šikmý očička :o)

DRAHT
10. 02. 2005
Dát tip
Originální myšlenka - nazývat soud ( chápu to doufám správně ? ) "sovím hnízdem". Mě to brzo čeká taky. Jak se volá na pomoc "soudní skřítek pro štěstí" ?

_Rebelka11
10. 02. 2005
Dát tip
milý autore, můžu se zeptat, co tě inspirovalo k napsání této básně? :-))) přimělo mě to k úsměvu (a já se tak těšila na to tvoje depkový dílo... tohle mělo být ono? :-D) líbí se mi to pro už proto, že ti to dobře dopadlo, takže t* (a přeju, ať tam už nikdy nemusíš) sac: Ano, nosí... myslím :-)) (zapamatuj, bude se to hodit :-D) Draht: řekla bych, že s tím soudem jsi to trefil :-)) to jsou dneska lidi, pořád nějaký soud, kampak se poděli vzorní občané (to aby se člověk bál vyjít na ulici :-))) gabe, chceme návod na to, jak si zavolat na pomoc soudního skřítka :-DD, prosim, prosim :-))

DRAHT
10. 02. 2005
Dát tip
Rebelka: Ale já jdu "jenom" k rozvodu, protože si našla jiného prince na bílém koni ... Kvůli tomu se nemusíš bát na ulici ...

_Rebelka11
10. 02. 2005
Dát tip
Draht: ... to bylo míněný jen tak všeobecně :-)).(ale jsem klidnější..).... to je mi líto, držim pěsti, ať také najdeš nějakou princeznu :-)) (nikdy není pozdě)

sacco
09. 02. 2005
Dát tip
konečně aspoň nějaká životní výhra, to se přeci hodí, ne? jsem rád, že jsi zpátky mezi námi "bezúhonnými" ale že Adélka nosí štěstí,.... to jsem nevěděl ..... to si musím zapamatovat!!!!!! :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru