Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fragile sexsation

10. 02. 2005
5
0
4756
Autor
45rpm

Přivedli je do místnosti s polopropustným zrcadlem.

"Kolik si jich má vybrat?" zeptal se Kurt.

"Minimálně dva."

"Z těch pěti?"

"Ano. Mlčte."

Kurt stál před sklem a hleděl na pět trestanců s čísly na prsou. Pak se podíval na Lil. Obličej jí pokrýval stín. Nehýbala se.

"Možná bych mohl vzít ten kšeft," promluvil Kurt po chvíli. Přešel k Lil. Zastavila ho jemným gestem.

"Dvojku, čtyřku," řekla.

"Zůstaňte tady," řekli Kurtovi. Odvedli ji na druhou stranu. Upravila si vlasy. Zamrkala na Kurta. Do místnosti vstoupili dva muži.

"Nejde o peníze," zašeptala zrcadlu.


45rpm
04. 05. 2005
Dát tip
Vážně. Možná nerozumíš pointě.

Asi jsem stará a nebo nezkušená, protože jsem jen mlaskla ... a dál? Dál nic? Myslíš to, 45rpm, vážně? Asi ano.

Manja
28. 04. 2005
Dát tip
Joo,nebo taky Mantissa od Fowelse mi tam naskakuje. Je fakt dobrý cítit atmosféru,která vlastně vůbec není posaná. Jinak by to mohlo bejt taky pěkně trapný. Jako například: Lil se na Nielse otočila a v jeho očích četla vděk i výčitku. "Jak jen může tahle žena tolik obětovat a není to už příliš, neměla by raději.....blablabla....." Lil cítila,že to musí udělat,i stíny na oprýskaných zdech ji v tom utvrzovaly, všude byl cítit smutek a zmar...blablabla :-) Tak to by bylo fakt zlý, tohle ale není,má to sílu bez jedinýho "stínu na oprýskaných zdech" :-)

45rpm
07. 03. 2005
Dát tip
Chtěla si užít. Možná ho zkoušela. Možná on sám chtěl trpět. Popravdě u tohodle díla přemejšlim, že ho rozpracuju do plnohodnotný povídky.

vojtěch
01. 03. 2005
Dát tip
vojta nepochopil...asi se moc nesnažím

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
jasně, že jsme zvrhlý Camus společnost popsal jako že četla noviny a smilnila hele, zadej téma i pro mě nebo pro vícero lidí tohle mě moc nevzalo, ale něco připomnělo

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
eh...

45rpm
13. 02. 2005
Dát tip
O co mi jde? Především o styl bez zjevných emocí. Témata? Snažim se vypovídat neafektovaně, s nadhledem, pravdivě (klišé?). Mám za to, že k uchopení těhle děl je nutná čtenářova zkušenost s takovým tématem. On sám si dosadí potřebné emoce. Proniká do díla. Přesah, myšlenky, odcizenost, kterou si uvědomuju, jsou druhotný efekty deroucí se ven z každého píšícího, který se dívá na svět. Někomu se podaří dobře, jinému ještě lépe. Je to koření. Je to génius ducha. Nemluvím o sobě. Mluvím o tom, čemu bych se chtěl přiblížet. Je mi rozumět?

45rpm
13. 02. 2005
Dát tip
Myslíš, že je možné tímhle stylem psát dlouhá díla? Neztratil by se právě ten požadovaný efekt na úkor jiného? Nicméně jsem ochoten to vyzkoušet. Máš návrh na téma? Rád píšu na objednávku.

45rpm
13. 02. 2005
Dát tip
Nenávist. To po mně chceš? Vpohodě. Nemůžu si nevšimnout, že jsme generace psychických masochistů.

45rpm
13. 02. 2005
Dát tip
Tak jo. :-)

ysalamiri
11. 02. 2005
Dát tip
super *

Gonsales
10. 02. 2005
Dát tip
??

klipeto
10. 02. 2005
Dát tip
čet jsem to několikrát :o) síla t*

slonovina2
10. 02. 2005
Dát tip
ó síla....téma aktuální t*

45rpm
10. 02. 2005
Dát tip
To má být další objednávka?

45rpm
10. 02. 2005
Dát tip
Takový tě vzrušujou? Napiš mi víc ať můžu podchytit atmosféru. Co myslíš tim trošku brutální?

45rpm
10. 02. 2005
Dát tip
Detail, kterej by neměl chybět. Slovo nebo spojení, co by mělo dílo charakterizovat. Nemám se čeho chytit. Potřebuju omezení, protože moje fantasie nezná konce. Napiš čtyři slova, který tě v tom smyslu napadaj. Já je nepoužiju.

45rpm
10. 02. 2005
Dát tip
Výborně. :-)

45rpm
10. 02. 2005
Dát tip
Dochází mi nápady, tak mi je pošli. Svoje tajný přání. Já je pak jenom splnim.

45rpm
10. 02. 2005
Dát tip
Neslibuju, pracuju.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru