Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z našich cirků

10. 02. 2005
3
0
2426
Autor
slonovina2

Chcíplé koně
Oháňky
Cirkusové medvědí
Toho víc,
Zevláci v kruzích
Kotoučích…
Ušmířený..

Proto prosakuji
Bok po boku
Žongléra
Strhávám a pálím šapitó vyšlapané.






Eileen
19. 05. 2005
Dát tip
taky

slonovina2
10. 02. 2005
Dát tip
Zvířata mají velmi omezený prostor k pohybu, projevovalo se u nich stereotypní chování a rovněž chování samotných cirkusáků k nim nebylo při naší poslední "kontrole" příliš přívětivé - bití velblouda tyčí nebylo asi mimořádnou výjimkou, kterou jsme my viděli.. svobodazvirat.cz i lidí..

klipeto
10. 02. 2005
Dát tip
na to šlapitó mám stejný pózor t*

slonovina2
10. 02. 2005
Dát tip
nečekal jsem, že bude jiný..pló

Kralevnick
10. 02. 2005
Dát tip
Některé všeobecné požadavky: 1. Kůň vám musí věnovat pozornost. 2. Kůň vám musí dovolit dotýkat se všech částí jeho těla a nechat se sebou manipulovat. 3. Kůň se musí pohybovat směrem od tlaku. 4. Kůň musí být schopný klidně stát na prověšeném vodítku, nebo volně v hale či na oplocené jízdárně nebo kruhovce. 5. Kůň musí přijímat opravu bez rozrušení nebo agresivity. 6. Kůň by neměl vstupovat do vašeho prostoru, pokud nedostane svolení a nebo přinejmenším by se na vás neměl tlačit. 7. Kůň rozumí použití biče jako rozšíření vaší paže a nikoliv jako trestu. 8. Kůň přijímá klidně základní vybavení (ohlávka, vodítko, uzdečka ...). Ideální je, pokud je váš kůň klidný, ochotný, přátelský a na jídlo orientovaný.

pomíjivá
10. 02. 2005
Dát tip
bez tvého vysvětlení mi připadá nesrozumitelná a proto se mi nelíbí.

slonovina2
10. 02. 2005
Dát tip
JAKO JSOU NESMYSLNÁ ŠLAPITÓ..SNAD PROTO...NESROZUMITELNOST

pomíjivá
10. 02. 2005
Dát tip
myslím, že ta nepochopitelnost cirkusu se dá zachytit i jinak než že uděláš nepochopitelnou báseň. Ale je to jen můj názor.

slonovina2
10. 02. 2005
Dát tip
..VŠE JE propojeno neviditelným pojivem interakcí...a proto pló..je trochu nepochopitelné, ale musí tu být, jelikož se může dostat na kořen věci. Nedá se vše polopatě psát, když bití velblouda tyčí nebylo asi mimořádnou výjimkou..Děkuji za zastavení i názor.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru