Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O bačkůrkách

11. 02. 2005
9
0
3082
Autor
andromeda

     Byly jedny bačkůrky. Patřily malé Simonce. Dostala je k vánocům od babičky a měla je moc ráda. Každý den jí hřály nožičky a Simonka si je neustále prohlížela. Byly celé růžové, měkoučké a se spoustou kytiček.

     Každý večer, když šla Simonka spát, si bačkůrky hezky srovnala k postýlce a ráno je hned nazula. Bačkůrky byly spokojené, až jednou....

     Simonka se pohádala s kamarádkou, přišla domů a než šla spát, bačkůrky vztekle rozkopla od sebe. V noci, když bylo ticho, se ozval tichý pláč. To plakala odhozená bačkůrka, ležela až u skříně. Volala svoji sestřičku:"Kde jsi? Jsem sama ve tmě a bojím se, ozvi se mi, prosím...."

     Druhá bačkůrka odpověděla:" Já jsem přece tady, u postýlky, neboj se a neplač, Simončina maminka nás ráno určitě dá k sobě...." - a tak obě bačkůrky usnuly.

     Ráno se Simonka probudila, byla jí zima na nožičky a chtěla se obout. Ale co to? Kde je druhá bačkůrka?

     Pak hledala, hledala až ji konečně našla - u skříně. Vzpomněla si, jak večer bačkůrky rozkopla od sebe a teď jí to bylo líto. Řekla si, že už to nikdy neudělá a nerozdělí je...

     Od té doby byly Simončiny bačkůrky ty nejšťastnější bačkůrky na světě. Vždycky byly spolu - a se Simonkou...

     Děti, hlídejte si své bačkůrky a botičky, ať nejsou nešťastné a vždycky si je pěkně srovnejte k sobě, aby se nestalo, že budou plakat, jako ty Simončiny, to by potom od vás utekly a zábly by vás nožičky...


andromeda
06. 03. 2005
Dát tip
Canni, červánky, děkuju

červánky
05. 03. 2005
Dát tip
Roztomilé, nádherné, utíkám dětem srovnat bačkůrky :-) Velký TIP

andromeda
12. 02. 2005
Dát tip
udělali jste mi radost, jsem ráda, že se vám to líbilo a děkuju

Zbora
11. 02. 2005
Dát tip
Výborná.t.

vesuvanka
11. 02. 2005
Dát tip
Ta je skvělá.... takovou pohádku by potřebovalo hodně dětí... připomněla mi všelijaké ty poházené cvičky, šály, čepice a osamělé jednotlivé rukavice ve školních šatnách.... TIP

DRAHT
11. 02. 2005
Dát tip
To nemá chybu. Opravdu moc hezké. TIP

pro děti perfektní :o) t.

cherubinka
11. 02. 2005
Dát tip
Když jsem byla malá, táta mi vyprávěl, jak večer slýchává pláč mých pohozených a neuklizených panenek. Díky za připomenutí.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru