Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevinný

11. 02. 2005
2
0
4771
Autor
Srdce

Každý den jen pár kroků od sebe,

i když tlustá zeď dělí nás,

každý den toužím jít do nebe,

jenže brání mi ta hráz.

 

Nevycházíš ze své cely ven,

snad jen bachař tvoje slzy zná,

mrazivá mříž obepnula krásný sen,

kdo jen klíč od těch dveří má.

 

Prosbu o milost králi posílám,

pusťte ho ven, je nevinný.

 

To já všechno zavinila,

jsem ta, jenž vše mu ukázala,

to já jsem ho uvěznila

do řetězů ho uvázala.


Prokletí
14. 02. 2005
Dát tip
tralala,,,, bóže ;o) m.

no, já věděla, že vás po(š)těším... :-))

Srdce
12. 02. 2005
Dát tip
Jeheheman: Ty jsi mi ale žádnou zprávu nepsal a jestli jo tak jsi ji neposlal mě protože mě žádná nepřišla ani předtím ani teď. takže by jsi se asi měl pokusit ještě jednou.

Já nevím, se musím Jehehemana zastat, fakt je to hodně otřepané, nezáživné, prostě nudně fádní.... btw: neber si to špatně, ale jednou se do mě tak pustil, že sem myslela, že se tady na to vy... a už mě tu nikdo neuvidí.... aaa.... hehe sem tu a neříkám, že něčemu rozumím, nerozumím, ale toto je i na mě hodně podprůměrné.... a tudíž, když to dáváš do arény, jsem nucena jako zářný příklad toto dílko zařadit do klubu... a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

a avi, by mě nepeskoval, což on vlastně neumí, že áno? :-))

a ještě jedno se omlouvám, ale už je nějak dost hodin a sem přeci už jen starší osoba.... :-))

Hele, on má Jeheheheheheheatakdále pravdu - a je vcelku škoda, že to bereš tak konfrontačně, jako že "proti tobě něco má". Co se takhle zamyslet nad tím, že ten text prostě odhadl správně? Nakonec - jak by se to jinak ocitlo v klub, že? :)

Jeheheman
11. 02. 2005
Dát tip
to je ovšem zase hukot:o)

a jak Ti to hučí?

Srdce
11. 02. 2005
Dát tip
Jeheheman: Víš co by mě zajímalo? Co proti mě máš? Nebo aspoň prti mým dílům.

Jeheheman
11. 02. 2005
Dát tip
augustin: no musel by si znát autorčinu tvorbu.. ona je vyjímečná v tom, že (spolu?)tvoří samotný vrcholek ledovce zastoupení této řekněme specifické odnože dívčí poesie vyznačující se pitomým rýmem (+ případně pitomou metaforou) a úsměvným vyzněním;o) většinou z oblasti vztahů ke druhému pohlaví. vlastně mě to celkem baví.. už jsem autorce i učinil jeden kulantní návrh, žel neragovala:)

Jeheheman
11. 02. 2005
Dát tip
Srdce: fakt nic, jsi mi i dokonce sympatická, páč nemám v lásce předrsnělé mužatky:o), ale píšeš ještě větší pitomosti než já. tobě tvý básničky připadají dobrý?

Srdce
11. 02. 2005
Dát tip
Jeheheman: Ty jsi mě dal návrh a jakej? Že vo tom nevím. děláš jako kdyby jsi mě znal.

Srdce
11. 02. 2005
Dát tip
Jeheheman: Některý ano. Proč?

Karabekian
11. 02. 2005
Dát tip
pěkný... tip*

Srdce
11. 02. 2005
Dát tip
Karabekian:Děkuju :-))

Srdce
11. 02. 2005
Dát tip
Jeheheman: Laskavě by jsi mi mohl zodpovědět těch mích pár otázek. někomu se líbí a někomu ne.

Jeheheman
11. 02. 2005
Dát tip
no promiň, já to našel jen náhodně, že jsi se ptala, páč jsi mi neposlala avízo (víš jak se to dělá? když tak vysvětlím) Návrh.. no matně si vzpomínám, že jsem ti kdysi poslal nějakou ušatou zprávu, už nevim:o) Já ti možná hrozně křivdím.. kolik ti ale je? (Jestli to není tajný:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru