Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tahiti

Výběr: rebecca13
13. 02. 2005
9
0
6709
Autor
mirek

jen pro horních 10000 ;-)

je to prosté, starý brachu
až vyděláš fůru prachů
můžeš s námi na Tahiti
někdy zajet na tah i Ty

Dotek
18. 02. 2005
Dát tip
Hezká byla, snědá byla komu by se nelíbila Pak Mirek našel kawu a rozbolel nám hlavu. Ale Craerassy si tam užila Tahiťaňáka tam sbalila. Nabídla českou kulturu za místní muskulaturu :-))

Dotek
18. 02. 2005
Dát tip
Přestože Mirek nestojí o hlubší kritiku, dovolím si alespoň pohled z malé hloubky... Pak stačí dozvučit: Jane's Pacific Islands Radio A přenesete se z Písmáka na Tahiti Ahoj, jak se máte?

Stevenson
18. 02. 2005
Dát tip
nejde tady o kritiku.., co do pohlavniho styku spojeneho s obtizemi psat tady, to pro mne neni ale asi zkusenosti s timhle mnohy ma tu dosti.. vsimnete si, nejmenuji jenom suse konstatuji ze to bude zrejme asi hadejte kdo ??

Dotek
18. 02. 2005
Dát tip
Stevenson: Assy? :-))

Stevenson
18. 02. 2005
Dát tip
-))) to asi ne.-)

Delahaye
18. 02. 2005
Dát tip
uááá ... Mirda zase ve formě i bez jehňátek .. .-) T.

mirek
17. 02. 2005
Dát tip
na ostrově Bora Bora vypil hasič kawu těžce potom zavrávoral mít tak čistou hlavu s dívkou polynéskou mohli by si spolu nejednu noc hezkou užít na atolu...

Dotek
17. 02. 2005
Dát tip
....dopil, dostříkal, dohasil :-)

Craerassy
17. 02. 2005
Dát tip
hezká holka to má těžký místo sexu na pláži na Tahiti bambus leští prý liščími ocasy :-)))

Dotek
16. 02. 2005
Dát tip
Vaňkovi jsem jednou říkal: "Proč bys na Tahiti stříkal? Břéťo, zůstaň doma s hasiči." Neposlechl a teď nesmí po tyči. :-))

Craerassy
16. 02. 2005
Dát tip
Břéťa není žádnej břídil on si jenom v seně svítil že chytil stoh přesušený jeho vina vůbec není!!

Dotek
16. 02. 2005
Dát tip
"Stoh vzplál třením vášně." Možná to zní takhle krásně, ale jak to napsat do hlášení, že to jeho vina není? Hasič hoří-li láskou stříká. Tahiťance se pak těžko říká, že hadice je-li tlakem pnuta, musí být Tahiťanka odsunuta. :-))

Janajka
15. 02. 2005
Dát tip
povedená blbůstka :o)

Craerassy
15. 02. 2005
Dát tip
tuhle jedna Tahiťanka sbalila prý Břéťu Vaňka jenže tyhle holky snědý o lásce prý mnoho vědí a tak Břéťa teď si léčí na klinice kožní věci :-))) tip

Alojs
13. 02. 2005
Dát tip
Povedené, i to Dotekovo :) Dávám rovněž tip, ať ten dosavadní není sám

:o) t.

Stevenson
13. 02. 2005
Dát tip
S temi co jeste vice maji dam si rande na Hawaji Tam se daji dalat triky pri mejdanu na Waikiki. A kdyz nemas zrovna sm;lu tak si muzes v Honolulu s prachy hrat i na Boha..tak nashle a ALOHA..

Stevenson
13. 02. 2005
Dát tip
a Tip, jsem zabudnul.-)

Montrealer
13. 02. 2005
Dát tip
na voru Kon-tiki spolu na Waikiki odpluli v širou dál... *t* (z jedné mojí písničkové paródie)

Dotek
12. 02. 2005
Dát tip
Jak mám hospodařiti abych mohl Tahiti? Ač se mi v hospodě daří vlna piv mi plány maří :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru