Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

co to je...

13. 02. 2005
0
0
3456
Autor
iva_kelly

Je tu zas noc, hvězdy září moc.

Měsíc jim brouká píseń, která proplouvá lesem.

My tiše ležíme v postelých a snažíme se vzpomenout na toho, komu naše srdce náleží.

Není tu s námi, vedle prázdné místo je.

Myslí však na nás jako my na je?

 

Láska je krásná věc, však slzu uroní.

 

Je nekonečná, ale přeci krátká.

Jsou to snad slova vratká?

Kam zas běží on?

Utíká před tou, kterou miloval, ale čas utek a on pochopil, že láska není skutek.

Ale cit, který se musí darovat i objetovat.

Milujte ty, co pro vás žijou.

Nelovte lásku, co nenaučíte být milou.

Ona se nedá koupit, však jen darovat.

Nechoďte ji loupit, stačí jen milovat.


Elyn
13. 02. 2005
Dát tip
v postelých? To myslíš vážně? a objetovat je co?... snaha je hezká, ale ... obsah, myšlenka i zvláštní způsob pravopisu mi asi uniká...

Nicollette
13. 02. 2005
Dát tip
Nelovte lásku, co nenaučíte být milou. ?

Jeheheman
13. 02. 2005
Dát tip
:o)

pomíjivá
13. 02. 2005
Dát tip
áve... jestli tohle nejni ekzémek, tak je to něco, na co ještě nevzniklo slovo....

Poslechni, kluku, ty seš Chorvat? Tatar? Řek? Něco takového mé slepé oko ještě nevidělo.... Zařazuji na čestné místo Klubu emnic atakdále, do kategorie Citové ekzémky. Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu. Pampalini pomíjivá získává za svojí agilnost obrázek, a těšíme se na ni při nejbližším závodě agility.

hehe.. krátká-vratká.... já dnes navíc nemám, se přiznávám, že po prvním řádku jsem přestala číst....

Zbora
13. 02. 2005
Dát tip
...vskutku báječný počin...jen mi tam chybí rým láska - sázka :o)

a když ji miluješ, není co řešit, že ano? :-)))

pomíjivá
13. 02. 2005
Dát tip
Georgi, ty jsi ale vůůůl :-)))))))))))))))))))) (a omlouvat se Ti nebudu, páč je to prauda :-))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru