Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když jsem dostal horečku v antikvariátu

14. 02. 2005
8
1
6225
Autor
Kandelabr

Tak mě nějak najednou polilo horko a písmenka na hřbetech se lehounce rozvlnila a i police se naklonila, jako by mě chtěla sežrat, ale nevešel jsem se mezi Lásku za času cholery a Artušovu smrt, už jsem držel dvě protichůdné knížky, krásné slovo tenhle morzakor, rovnováhu jsem nastolil indiánskou poezií a usmál se pro sebe, podíval se ještě pod V,  jak N. s profesorem prozkoumávají mořské dno, kresba se mírně vlnila, jako v tom filmu, byla pod vodou, ještě jsem zabloudil pod E, ale ostrov včerejšího dne už zmizel a tak jsem na rozhoupaných parketách doplul k pokladně, nenašel ani sílu, abych odmítl šustící sáček, ztěžka se opřel do dveří a nechal se kolébat větrem přinášejícím sněhové vločky, chladící mé čelo.  

Skoro jako bych cítil moře.


1 názor

katugiro
07. 04. 2005
Dát tip
ale jo, docela jo... příjemný

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
nádhera... ty odkazy na knížky se mí líbí mooooc :-) a antíkovou horečku mám dnes a denně :-)

alina
15. 02. 2005
Dát tip
nááádhera Kandeee... mimochodem N. jsem celé dětství milovala, zatímco profesor A. mi byl nesmírně protivný :o)

angel1
15. 02. 2005
Dát tip
no né, Kandelábře, ty si chodíš i pro křipku do antikvariátu :o) T

Nicollette
14. 02. 2005
Dát tip
poslední dobou miniaturní jsi a tohle je moc pěkné, já dostala v antikvariátu kašel a vůbec sem z toho neměla takové pěkné pocity:-)) a teď se běžim mrknout na dobrej filma doufam, že z něj budu mít stejnej pocit, jako z téhle miniaturky.... *

Nicollette
14. 02. 2005
Dát tip
zapomněla sem říct - hezkej pocit :-))

inlajn
14. 02. 2005
Dát tip
...kde maj, Kande, tu Choleru? někdo mi jí ukrad(nevrátil), zašel bych tam,/esi to nejni aut.licenc../. s úctou in.(Praha 3)

Kandelabr
14. 02. 2005
Dát tip
inlajn :v brně :) ale nedávno vyšla znovu, i Samota a myslím nebyla o moc dražší...

inlajn
14. 02. 2005
Dát tip
dík...................

vesuvanka
14. 02. 2005
Dát tip
pěkně napsané, ty pocity z antikvariátů znám dobře.... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru