Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Buňka

16. 02. 2005
5
1
5922
Autor
zelva

Nemám buňku na to,

abych se naučila buňku


1 názor

Bunka bola fajn...ja som nenávidela svaly;)

zelva
15. 01. 2006
Dát tip
no to sice je...já taky netvrdím že nic o buňce neumím,ale zas nějaký extrémní význam bych tomu nepřikládala, akorát že se to naučíš když je to potřeba a pak už se tě na to nikdo neptá a když ano tak toho zas tolik vědět něchce a ty základy si člověk pamatuje

Eva_S
15. 01. 2006
Dát tip
hůř se pak učí to ostatní dyš neznáš principy základu....

Eva_S
14. 01. 2006
Dát tip
buňky sou snad to nejjednodušší....zvlášť dyšs byla na zdrávce, nee?

zelva
14. 01. 2006
Dát tip
buňka je to nejhorší...já na ňu fakt nemám buňku pro život to není vůbec podstatné estli ju umím nebo ne to co je po buňce to už ide :-)))

Eva_S
14. 01. 2006
Dát tip
buňka je základ....základ života, pochopení v tomdle oboru, atd, ovšem....každej je na něco, že....já třeba neudělam vými_yk....:))

Amanda
30. 12. 2005
Dát tip
Hezke, jak se da hrat se slovicky

zelva
08. 11. 2005
Dát tip
i bez toho abych uměla buňku se dá skvěle žít a nehodlám na tom nic měnit...a v červnu při dalším pokusu o to dostat se na medinu si prostě tipnu :-)))

witness
07. 11. 2005
Dát tip
Buňky sice chápu, ale dycky mě ukrutně nudily. Ze soucitu tip :) + gratulace k přijetí

zelva
02. 07. 2005
Dát tip
mě jen na to co jsem zrovna na přijímačkách potřebovala ale aj tak su přijatá tam kde sem chtěla...

Laura_L
01. 07. 2005
Dát tip
mě chybí buňky na spoustu předmětů

Pokusák
09. 06. 2005
Dát tip
Ale, ale, ale, mno, můžeme to zkusit...bez vykřičníků...:-)

zelva
09. 06. 2005
Dát tip
Proč všem furt vadí, že používám vykřičníky!!! Mě prostě nebaví dělat smajloše!!! A nemyslíš, že by bylo lepší si místo kritit psát zprávy?

zelva
08. 06. 2005
Dát tip
nedostala jsem se

Pokusák
08. 06. 2005
Dát tip
Tak to je mi líto..Třeba příště..

zelva
08. 06. 2005
Dát tip
Příště je 14.6. na 7:30 v Brně...doufám, že se budeš snažit víc...no spíš bych Ti to radila!!!

zelva
07. 06. 2005
Dát tip
Ahojky tak za pár hodin mi to začne a já už nejsem schopná myslet racionálně takže asi nic jako odpověď pro Tebe asi nevymyslím...

Pokusák
07. 06. 2005
Dát tip
:-) Tak jak to dopadlo? Respektive jaký z toho máš pocit?:-)

zelva
07. 06. 2005
Dát tip
ještě nevím...výsledky ještě nejsou na netu...snad už to budu do hodiny vědet

Pokusák
06. 06. 2005
Dát tip
Já se nečertím, vůbec, měl jsem dojem, že je to spíš naopak...:-)) Jako pracovník z oboru infoslužeb si to naopak cením..:-)) Hmm, slivovicí to skutečně není, když už tvrdý alkohol, tak víc na severovýchod..:-) Dvojsmysly nehledám, nabízejí se samy..:-))) A jaký je vlastně ten druhý smysl? :-))) A které že to stereotypy se Ti líbí? Že jsem tak zvědavý... No vidíš, tak to jsme na tom s tím věděním a znáním úplně stejně...:-))) Ale výkon je to skutečně heroický (jak také jinak v mém případě...;-))))) ) Jo, do toho nevidím a ani vidět nechci. Podobných věcí mám dost jinde, než abych si něco takového připouštěl tady...

Pokusák
05. 06. 2005
Dát tip
:-)) Ani ne tak palec, jako jeho šťastného majitele..:-)) Hmm, jako že bys mi třeba nadepisovala obálky?? ;-)))) :-) Zkoušet se to prostě musí..:-)))

zelva
05. 06. 2005
Dát tip
Tvůj první řádeček vůbec nechápu...už jsem pěkně mimo...zítra po poledni už odjíždím do Prahy a v úterý o půl třetí už nastane mé snažení...no spíše pokus o to dostat se na medinu...no to nevím jestli by to byla dobrá volba...víš co se říká o doktorech, že po nich nejde nic přečíst, já jsem sice jen zdravotní sestra ( absolventka ), ale u mě to platí ještě mnohem víc, takže z nadepisování obálek asi nic nebude...a už jsi jen tak mimochodem vymyslel nějaké to případné ocenění :-))))

Pokusák
05. 06. 2005
Dát tip
To byla reakce ne Tvůj první řádek..:-)) Apropos, odkud jsi? Každopádně budu v úterý držet palce..:-) Tak to zatím nevím, když říkáš, že s Těmi obálkamai to nepůjde...:-))))

zelva
05. 06. 2005
Dát tip
já myslím, že číst umíš, tak si otevři moji hlavní stránku a hned budeš v obraze...je tam myslím dost jasně napsané, kde bydlím...myslím, že existují mnohem zajímavější ocenění než nadepisování obálek...na stereotypy moc nejsem a tohle by mě určitě nebavilo!!! A myslím, že tu zas pěkně slovíčkaříme,ale aspoň si přitom trochu odpočinu a myslím na něco jiného než na to co dělám od rána do večera a už to je super...děkuju

Pokusák
05. 06. 2005
Dát tip
Jsem se přehlídnul, to je toho...:-) Tak to je slušná štreka:-) To celkem chápu, že stereotyp netáhne a nadepisování obálek je fakt úžasná činnost.. NIcméně časem se většina věcí začne rutinizovat..:-/ Hmm, tak schválně nadhoď něco zajímavějšího..;-) Jasně, že slovíčkaříme, nakonec v jistém smyslu je celý server o slovíčkaření..;-))) Tak oddychuj.. a není zač:-)

zelva
05. 06. 2005
Dát tip
Nemusíš se hned čertit, když Ti jen člověk napíše, kde máš hledat odpověď...oceňuju, že aj víš, kde to leží...no čím to asi bude...doufám, že ne zas jen díky slivce, kterou děsně nesnáším...no musím říct, že některé stereotypy se mi líbí, ale tomu bys zase neholdoval ty, kdybych na Tobě provozovala ty mé oblíbené stereotypy, které vlastně ani nejsou stereotypy, protože pokaždé je to něco jiného, i když jde o pořád stejnou věc...dvojsmysly v tom prosím nehledej:-))) Já teď vůbec nevím, vůbec Tě neznám a tak nemůžu vědět, co si představuješ pod pojmem odměna za takový nadlidský výkon:-))) No to je fakt, že je celý server jen o slovíčkaření...to by se tady pořád neřešilo to co se řeší...neblokovaly by se nicky a co z toho je...

Pokusák
04. 06. 2005
Dát tip
Hmmm, a co za to... ?:-)) V pokusech jsem celkem dobrý... ;-) Ať se Ti daří, dobře to dopadne, neboj....

zelva
04. 06. 2005
Dát tip
A jakou máš představu o odměně?

Pokusák
04. 06. 2005
Dát tip
:-)) Nevím, nevím, Ty jsi začala s oceněním...;-)

zelva
04. 06. 2005
Dát tip
ne ne...tys začal tím, a co za to, když se budeš snažit mi držet palečky...já jsem pak jen pokračovala v rozjeté konverzaci :-)))

Pokusák
04. 06. 2005
Dát tip
A co to Tvé "... i pouhý pokus ocením..." ;-)) Já jsem se vlastně ptal jak ho oceníš... :-))))

zelva
04. 06. 2005
Dát tip
Jak ocením koho? Jestli myslíš Tvůj palec, který Ti upadne od velice usilovného držení, tak to opravdu nevín...no možná pokud Ti upadnou oba dva palečky, tak pak už se můžeme bavit o něčem konkrétním :-)))) No a ten pokus je tam jako taková narážka na Tvůj nick...

Pokusák
03. 06. 2005
Dát tip
:-)))

zelva
03. 06. 2005
Dát tip
dík...furt to platí...buňka je pro mě pořádný oříšek...no v úterý uvidím jak moc...

Pokusák
03. 06. 2005
Dát tip
Tak to budu držet palce...:-)

zelva
03. 06. 2005
Dát tip
děkuju...drž...moooooc...

Pokusák
03. 06. 2005
Dát tip
vynasnažím se.. :-))

zelva
03. 06. 2005
Dát tip
...i jen pouhý pokus ocením...

zelva
31. 03. 2005
Dát tip
Vem si na pomoc B-lymfocyt a možná, že společně na to příjdete!

T_lymfocyt
30. 03. 2005
Dát tip
Tohle už se mi moc nelíbí. O čem se tu bavíte??? Hej vy nahoře!!!! Prosím odpovězte mi.

zelva
03. 03. 2005
Dát tip
Myslíš, že budu mít větší šanci se tam dostat, když nejsem z gymplu. Už je ale stejně pozdě přihlášky už mám odeslány a doufám, že už tento maraton nebudu muset nikdy opakovat. Všichni jsme tak trochu filosofové, ale to neznamená, že to musíme ještě studovat.

_Psyché_
03. 03. 2005
Dát tip
jistě, já tě nenutim přeju hodně štěstí

zelva
03. 03. 2005
Dát tip
A co studuješ nebo čím se živíš?

_Psyché_
03. 03. 2005
Dát tip
já? to snad neni důležité :) studuji z knih, studuji psyché a daří se

_Psyché_
02. 03. 2005
Dát tip
buňky sou těžký na naučení, dej se na filosofii

Markel
26. 02. 2005
Dát tip
T :-)))

supizmus
22. 02. 2005
Dát tip
úlet

jo - tak to budeš mít v životě těžký :-)

mephisto
16. 02. 2005
Dát tip
to neřeš....já zas nechápu derivace:-)

zelva
16. 02. 2005
Dát tip
No víš, já toho nechápu mnohem víc a 8.6.2005 se velmi blíží a tam se potom ukáže, jestli když nejsem z gymplu je ten největší problém!

Michalka222
16. 02. 2005
Dát tip
:-) No proč ne :-) je to úsměvné..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru