Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panenka

17. 02. 2005
6
0
2952
Autor
Aaria

Jsi krásná, pouťová panenko, když mrtvolně bledá na studené podlaze, svévolně cestuješ do jiných světů.

Jsi šílená, jiskřící panenko, když v očích hlubokých za hradbami slz zračí se strach a ústa šeptají modlitbu Návratu.

Jsi sama, smutná panenko, když schoulená do sebe, objímáš svět.

Má krásná panenko, jak jen to děláš, že zvedneš se jako suchá květina, co dostala doušek vody po měsících v poušti? Postavíš se do celé své nevinné krásy a tančíš pro svět, který svévolně opouštíš, pro svět zahlcený lží a zradou….a ty tančíš, usmíváš se a tvé tělo křičí, že krása je všude kolem, že má smysl žít, tam kde žijeme…

Má nevinná panenko, jak jen jsi dokázala stát se ženou tak, aby si toho nikdo nevšiml…

(17.2.05)

 


Aaria
10. 03. 2005
Dát tip
Nejsem si jista, na kolik je to svlékání, snad jen něco, s čím jsem se po letech někomu svěřila a o pár hodin dýl jsem zjistila, že právě teď už o tom lze mluvit, psát... Přijď zas, panenko:-)

Přijdu, určitě. Útulno mi tu bylo. Za všechny.

Velmi. Nelíbí se mi to toliko proto, že to vypadá, jako osobní svlékání z něčeho / pocitu, ale právě, že mi je ten "pocit" blízký. *

clovrdik
19. 02. 2005
Dát tip
mám rád tyhle tvoje úvahy :-) TIP za dobrý napsání

gabio
18. 02. 2005
Dát tip
*

elfka_Sea
17. 02. 2005
Dát tip
Líbí se mi ten závěr, je to totiž věta, nad kterou se diví více lidí.,. jak to, že sté malé žáby je už žena, tak krásná a zralá žena??? Jinak dílo mi přijde zajímavé, až takové k zamyšlení. :)

Jo, k

Aaria
17. 02. 2005
Dát tip
Moc děkuju za návštěvu.-)

eustacia
17. 02. 2005
Dát tip
moc líbí, tip

beda
17. 02. 2005
Dát tip
Panenko .... :-))) *

rainman
17. 02. 2005
Dát tip
krásné a působivé jako fotografie Tarase Kuščynského :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru